niedziela, 18 grudnia 2016

Poradź sobie z książką TAG

Good morning! 
Na początku muszę Was zapytać: czy u Was też jest śnieg? *-* U mnie tak i wreszcie czuję chociaż cień mojej ulubionej pory roku! <3
Kochani nie było mnie przez jakiś czas, ale to wszystko wina internetu! :/ Bardzo Was przepraszam i zapraszam na Poradź sobie z książką TAG, do którego nominowała mnie Marta M z bloga Books-my life, za co bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam do niej! <3

Co należy zrobić?
JA: 1. Wybieram 8 książek
2. Otwieram na danej stronie i losuję czasownik
3. Odpowiadam na zadane pytaniu przy użyciu wybranego wcześniej czasownika. 
WY: Dobrze się bawicie i piszecie reakcje w komentarzach!

Wybrałam:

*przygryza wargę, podchodzi nieśmiało i otwiera książkę*
Chciałabym żebyście jeszcze dodatkowo pamiętali o tym, że post ma charakter ironiczny...  
Gotowi
Zaczynajmy!

1. Jak zmienić żarówkę?

POWIEDZIEĆ - Harry Potter i Kamień Filozoficzny  J. K. Rowling
 Aby szybko zmienić żarówkę trzeba zawołać tatę i powiedzieć z grymasem: ''Nie mogę odrabiać lekcji, bo jest za ciemno''. Skuteczność gwarantowana! W końcu który rodzic nie dba o edukację swojego dziecka?

2. Jak upiec ciasto?
ODKRYĆ - Gwiazd naszych wina  John Green
Żeby upiec ciasto najlepiej odkryć, że istnieje coś takiego jak ''ciacho z mikrofalówki''. Szybko zmieszać produkty, podgrzać w kuchence mikrofalowej, zjeść i cieszyć się resztą dnia! :3

3. Jak napompować koło w rowerze?
UŚMIECHNĄĆ SIĘ - Rywalki  Kiera Cass
UWAGA UWAGA! Bardzo prościutki sposób na szybkie napompowanie koła w rowerze: należy ładnie się uśmiechnąć do sąsiada. Sąsiadki wykluczamy, chyba że należymy do płci męskiej i nie umiemy sobie poradzić z rowerem...

4. Jak dostać piątkę z testu?
 ZWRÓCIĆ SIĘ - Ember in the Ashes. Imperium ognia  Sabaa Tahir
Nauczyć się? Zrobić ściagi? WSZYSTKO TO ZAJMUJE CZAS, A JA CHCĘ POCZYTAĆ I CO WTEDY?
Firma ''Koleżanki z pomocą'' oferuje nowoczesne rozwiązanie, a mianowicie zwrócenie się o pomoc do przyjaciółki z ławki, która wyuczona dzięki liczbie stuknięć długopisem lub kopnięć pod stołem powie nam, czy jest to odpowiedź ''a'', ''b'', ''c'', ''d"
A jak nie umie mądrala z ławki? To kaplica...

5. Jak szybko posprzątać pokój?
MYŚLEĆ - Miasto kości  Cassandra Clare
Aby szybko posprzątać pokój najlepiej nie sprzątać go wcale...
~Kiedy StormWind zaczyna tworzyć antytezy jak Szekspir (''Miłość to nie miłość'')...
Wracając do pytania.
Należy przemyśleć ile mamy czasu i w zależności od tego albo ładnie poskładać ubrania i poukładać podręczniki w plecaku albo bardzo szybko wrzucić wszystko do szafy/pierwszej szuflady biurka... Gorzej jak ktoś otworzy ten mebel... Wtedy można wszystko  zgonić na młodsze rodzeństwo.

6. Jak schudnąć?
NIE SŁUCHAĆ - Ogień i woda  Veronica Scott
Żeby schudnąć trzeba przede wszystkim nie słuchać gadania o jakiś durnych dietkach, a czytać i zapomnieć o paru posiłkach...

7. Jak naprawić zepsutą pralkę? 
IŚĆ - Ugly Love  Colleen Hoover
Ale po co naprawiać coś, co się do niczego nie nadaje!? Żyjemy w XXI wieku! Lepiej iść do sklepu i kupić nową...

8. Jak mieć więcej czasu na czytanie?
RADZIĆ - Ostatnie życzenie  Andrzej Sapkowski
Gospodarować czasem, nie zjeść paru kolacji, radzić sobie z przekładaniem spotkań ze znajomymi... sposobów jest wiele, a efekt jeden: WIĘCEJ CZASU NA CZYTANIE! Nie brzmi zachęcająco??? Do dzieła książkoholicy! 
Tak wiem, nasi znajomi mają z nami ciężko... 

 A na koniec...
<3
Na dzisiaj to tyle.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Trzymajcie się! <3 
''I niech los zawsze wam sprzyja''!
Buziaki, 
StormWind



16 komentarzy :

  1. Ciekawy tag i uroczy post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy Ci mówiłam ale kocham Twoje zdjęcia <3 Świetne odpowiedzi praktycznie ciągle się do siebie uśmiechałam xD
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł, ale ja chyba bym nie dała rady XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag :D, chociaż nie jestem do końca pewna czy z rad skorzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag. Muszę kiedyś spróbować go zrobić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja książki czytam w szkole zawsze heh :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czytać ten tag na blogach, ludzie potrafią wymyślić czasem naprawdę śmieszne rzeczy :D Twoje odpowiedzi są bardzo trafione, szczególnie ta z (nie) sprzątaniem pokoju :D
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak schudnąć - świetna rada :D Faktycznie czytając można zapomnieć o posiłku ;) Dopiero burczący brzuch przypomina, że coś jest nie tak ;P
    TAG jest świetny. Też go u siebie wykonywałam i cudownie się bawiłam :D
    PS. We Wrocławiu brak śniegu. Dzisiaj cały dzień padał deszcz, ale było ciepło - coś koło 8 stopni. Chociaż chyba wolę śnieg od tej dżdżystej pogody :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post, ale moja droga całą moją uwagę zabrała piosenkę, gdyż kocham 30 Seconds To Mars i Jareda Leto <3
    Pozdrawiam, mam nadzieję, że net już nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciastko mnie rozwaliło, ale rower dobił totalnie hahahaha xD
    Taaak szafka na "posprzątane rzeczy" ma zawsze przekichane, a potem my jak się ją niechcący otworzy xD
    Bosko ci wyszedł ten TAG, uśmiałam się i to było cudowne <3

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity TAG! :)
    Punkt drugi mnie rozbawił najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny TAG i równie świetne wykonanie! :D
    ksiazkowa-krolowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kiedyś się spotkałam z tym tagiem, ale wtedy odpowiedzi nie rozbawiły mnie tak jak teraz:) Twoje poczucie humoru wymiata;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się uśmiałąm :D Genialne wykonanie tagu :D Rower najlepszy :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy tag :o
    To z tym ciastem jest najlepsze. Ciasto z mikrofali rządzi <3
    Pisałam Ci kiedyś że Twój gust muzyczny bardzo kojarzy mi się z moim parę lat temu. A teraz dajesz tutaj Marsów. No no <3

    Znów próbujący wrócić do blogowania - Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to uczucie, gdy wchodzę na nieznanego mi do tej pory bloga i widzę np. mój TAG! Świetnie Ci wyszedł! :)

    Z przyjemnością obserwuję bloga!
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie