wtorek, 25 października 2016

JUŻ JUTRO PREMIERA ''Zabójczyni. Szklany Tron. Opowieści''!

Cześć Kochani!
Dzisiaj mam dla Was króciutki post, który napisałam pod wpływem impulsu. Kto zna autorkę Szklanego tronu? Albo inaczej: KTO NIE ZNA AUTORKI SZKLANEGO TRONU CZY DWORU CIERNI I RÓŻ?! Pewnie każdy ksiązkoholik coś kojarzy nawet jeśli tak jak ja nie czytał tych pozycji...
Zapraszam na spontaniczny post o kolejnej jutrzejszej premierze! <3

Sarah J. Maas (ur. 1986) – amerykańska pisarka fantasy. Jest autorką sprzedanej do 23 krajów serii Szklany tron: Szklany tron (Uroboros 2013), Korona w mroku (Uroboros 2014), Dziedzictwo ognia (Uroboros 2015), Królowa cieni (Uroboros 2016), prequelowego wobec niej cyklu Zabójczyni: Zabójczyni i władca piratów (Uroboros 2013), Zabójczyni i Czerwona Pustynia (Uroboros 2014), Zabójczyni i podziemny świat (Uroboros 2014), Zabójczyni i imperium Adarlanu (Uroboros 2015) oraz inspirowanej baśnią o Pięknej i Bestii trylogii Dwór cierni i róż (tom pierwszy pod tym samym tytułem ukazał się w Uroborosie w 2016). Każda z serii Maas trafiła na listy bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”. Wkrótce nakładem Uroborsa ukaże się piąty tom Szklanego tronu: Empire of Storms.
Hah Empire of Storms już kocham tą pozycję. Gra słów. Empire of Storms & StormWind <3
Przyznam Wam szczerze, że do książek autorstwa wyżej opisanej pani zabieram się bardzo, ale to bardzo długo. Jakoś było mi z nimi nie po drodze, ale po rozpoczęciu współpracy z Grupą Wydawnicza FOKSAL postanowiłam, że przestanę się obijać i sięgnę po nie.

Jestem strasznie ciekawa Waszej opinii o całej serii, więc zapraszam na mała dyskusję i przy okazji przedstawiam Wam kolejną książkę, której premiera już JUTRO!  

 
Zabójczyni. Szklany tron. Opowieści
Sarah J. Maas
Tłumacz: Marcin Mortka
Celaena Sardothien to najgroźniejsza zabójczyni Adarlanu. Jako członkini Gildii Zabójców przysięgła wierność swemu panu, Arobynnowi Hamelowi, ale Celaena nie słucha nikogo i ufa jedynie swojemu przyjacielowi i także płatnemu zabójcy, Samowi. W tych trzymających w napięciu opowieściach, będących wstępem do bestsellerowej serii Szklany tron, Celaena wyrusza na pięć niebezpiecznych misji. Na odległych wyspach i wrogich pustyniach zabójczyni staje po stronie uciśnionych, których mści z całą bezwzględnością. Działa jednak wbrew rozkazom Arobynna i może ponieść niewyobrażalną karę za taką zdradę.
Tom zawiera wydaną po raz pierwszy po polsku opowieść Zabójczyni i uzdrowicielka.
 
Poznaj piękną, bezwzględną i naznaczoną wielkością zabójczynię i zobacz, jak rodzi się legenda. 

Jesteście zainteresowani? Czytaliście jakieś książki tej autorki? Jeśli tak to jakie macie wrażenia?
Do zobaczenia w komentarzach! Niech rozpęta się burza dyskusja! 
Buziaki, 
StormWind :*

10 komentarzy :

  1. Niedawno chciałam kupić poprzednie wydanie, ale jak się dowiedziałam, że to jest uzupełnione o nową nowelkę to zdecydowałam się poczekać na tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie książki to nie dla mnie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam 4 wcześniej wydane opowieści i ... szkoda, że nie wydadzą tej dodatkowej oddzielnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam niestety jeszcze do czynienia z tą serią, a tak bardzo chciałabym przeczytać :(
    Niestety w mojej bibliotece jej nie ma, więc będę musiała poszukać gdzie indziej, bo coraz częściej widzę, że warto :D
    Pozdrawiam
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, a ja mam juz w swojej bilioteczce wcześniejsze wydanie...
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierwszy raz słyszę o tej książce ale wydaje się ciekawa może kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ja chcę wreszcie wszystko przeczytać tej autorki *-*
    Nie wiem jak to osiągnę, ale coś się wymyśli :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie czytalam nic od tej osobki ale bardzo bym chciala :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff, kojarzę tę autorkę! :D Chociaż przyznaję się bez bicia, że nie przeczytałam żadnej jej książki. :/
    Dobra, kiedy to piszę, premiera miała już miejsce. Mam nadzieję, że już ją trzymasz w rękach. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ogromną ochotę na powieści Sarah J. Maas... A raczej na jej jeden cykl - Szklany tron. Do Dworu cienia i róż akurat nieszczególnie mnie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie