sobota, 22 października 2016

Grupa Wydawnicza Publicat S. A. zapowiada... Gorąca 10!

Cześć kochani! 
NA POCZĄTKU CHCIAŁABYM WAM BARDZO PODZIĘKOWAĆ, ŻE CZYTACIE TEGO BLOGA! Jest Was już ponad 200, a Wasze odwiedziny to już ponad 26000! Jak widzę te liczby to chce mi się płakać, a zamiast tego biję Wam brawo kochani, bo to tylko i wyłącznie Wasza zasługa! 
Jeszcze raz wielkie oklaski!
Dziękuję! 
KOCHAM WAS! <3
Dzisiaj mam dla Was kolejny post o książkowych zapowiedziach, tym razem pod lupę weźmiemy Grupę Wydawniczą Publicat S. A.! Co nowego zaprezentują nam 26. października? O tym w poście! Zapraszam! <3




1. Chemia naszych serc - Krystal Sutherland
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Seria: Uwaga Młodość
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Henry Page jeszcze nigdy nie był zakochany. Jest zbyt zajęty. Kończy szkołę średnią i jego energię pochłania zdobycie indeksu przyzwoitej uczelni. A poza tym wreszcie otrzymał stanowisko redaktora naczelnego szkolnej gazety! Nieliczne wolne chwile spędza z przyjaciółmi bądź przy grach komputerowych. I wtedy poznaje Grace Town – nową uczennicę, która nosi za duże męskie ubrania, podpiera się laską i skrywa pewną dramatyczną tajemnicę…

Chemia naszych serc to przezabawny i zarazem niezwykle wzruszający dowód na to, jak słodko-gorzka bywa pierwsza miłość.

2. Francja elegancja - Piotr Szaradowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Kategoria: Literatura faktu

Haute couture – wielkie krawiectwo – te dwa słowa często pojawiają się w mediach, lecz nierzadko umyka ich znaczenie. A kryje się za nimi wieloletnia tradycja francuskiego krawiectwa, wiedza przekazywana z pokolenia na pokolenie. Haute couture to nie tylko wielcy projektanci, jak Chanel, Dior czy Saint Laurent, lecz także rzesze krawców i rzemieślników, którzy plisują, farbują, haftują itd. To dzięki nim krawiectwo urosło do rangi sztuki. O ich umiejętnościach świadczą ubiory z pietyzmem przechowywane i eksponowane w największych muzeach świata.
Zapraszamy do świata mody, szyku i wyrafinowanej elegancji.



 3. Jeszcze nie umarłem. Autobiografia - Phil Collins
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Seria: Biografie
Kategoria: Literatura faktu

Wokalista, perkusista, kompozytor, autor tekstów i aktor. Artysta, któremu udało się sprzedać ponad sto milionów płyt. Teraz zaskakuje swoich fanów szczerością i talentem do snucia opowieści. Jeszcze nie umarłem to osobista, dowcipna, pozbawiona upiększeń autobiografia piosenkarza. Phil Collins opowiada o swoim życiu, spektakularnych sukcesach i niepowodzeniach, a także małżeństwach i rozwodach oraz obecności na listach przebojów i... pierwszych stronach brukowców. To historia wielkiej kariery jednego z najbardziej znanych twórców muzyki pop.

4. 100 powodów, by pokochać Audrey Hepburn - Joanna Benecke
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Seria: Biografie
Kategoria: Literatura faktu
Bogini mody. Ambasadorka UNICEF-u. Muza Givenchy’ego z figlarnym błyskiem w oczach. Nigdy nie będzie już takiej aktorki jak Audrey Hepburn. Urzekające role, jakie wykreowała w Śniadaniu u Tiffany’ego i Rzymskich wakacjach, zaskarbiły jej miłość całych generacji kobiet kochających kino i modę. Minęły lata, a pamięć o niej wciąż jest żywa – pozostaje ucieleśnieniem szyku, wdzięku i piękna płynącego z wnętrza.
Jednak nie tylko uroda i klasa gwiazdy zasługują na uwagę. Czy wiedzieliście na przykład, że biegle władała pięcioma językami? Że była córką holenderskiej baronowej? Albo że istnieje gatunek śnieżnobiałego tulipana nazwanego jej imieniem? Sto powodów, by pokochać Audrey Hepburn to pełen cytatów, anegdot i ponad 90 kolorowych zdjęć hołd złożony doskonałej i niepowtarzalnej Audrey Hepburn.


5. Wszystko zostaje w rodzinie - Mats Olsson
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Seria: Ślady zbrodni
Kategoria: Kryminał

Pewnej nocy pod drzwiamy Harry'ego Svenssona zjawia się przestraszona dziewczynka. Dziennikarz na własną rękę rozpoczyna poszukiwania matki dziecka. Tropy prowadzą do wpływowej rodziny, która może być zamieszana w handel narkotykami i współpracę z rosyjską mafią. Dziennikarz odkrywa coraz więcej niepokojących faktów, które ktoś usilnie próbuje ukryć…

6. Kolorowa kuchnia roślinna. Uczta dla podniebienia i zdrowie dla organizmu - Magdalena Gembacka
Wydawnictwo: Publicat
Kategoria: książka kucharska
Bogactwo roślin jest wprost zachwycające!
Dobrze zbilansowana dieta oparta na warzywach, owocach, zbożach i nasionach to prawidłowe funkcjonowanie organizmu, dobre samopoczucie, mniej chorób oraz łatwiejsze ich pokonywanie teraz i w przyszłości.
Magdalena Gembacka na swoim blogu ammniam.pl udowadnia, że zdrowe jedzenie jest smaczne, łatwe do przygotowania i pięknie, kolorowo wygląda. Z roślin potrafi stworzyć obiad dla całej rodziny, wykwintny deser czy świąteczne menu.
Teraz zaprasza do lektury książki oraz gotowania z naturalnych składników, bez białej mąki, białego ryżu i produktów przetworzonych.
Ponad 80 przepisów i kompendium wiedzy o zdrowym gotowaniu.

7. Cukiernia kosmetyczna. Książka z bloga - Adriana Sadkiewicz
Wydawnictwo: Publicat 
Kategoria: Poradniki
Uwielbiam słodycze kosmetyczne. Uwielbiam obserwować reakcje osób, które nimi obdarowuję – nigdy nie są do końca pewne, czy dostały coś do jedzenia, czy wręcz przeciwnie. Kiedy jednak odkryją, że to kosmetyki, zakochują się w nich! Bo „słodycze”, którymi się w tej książce dzielę, są wspaniałe! W większości stworzone na bazie naturalnych składników, nie tylko wyglądają ciekawie, ale jeszcze łagodnie i skutecznie pielęgnują ciało. Zapraszam w podróż do mojego świata przepełnionego zapachami i kolorami. Zapraszam do tworzenia i czarowania. Zapraszam do mojej kosmetycznej cukierni!
Adriana Sadkiewicz, autorka bloga www.LiliNatura.pl




8. Elmer. Najlepsze przygody 
Wydawnictwo: Papilon 
Seria: Elmer
Kategoria: Dla Przedszkolaków (3-5 lat)


Uwaga! Nowe opowiadania z Elmerem!
W książce znajdziecie aż 6 opowieści:
Elmer i potwór
Elmer i wiatr
Elmer i śnieg
Elmer i wyjatkowy dzień
Elmer i powódź
Elmer i wyścig
Starannie wydana książka prezentowa z uszlachetnieniami. Oprawa twarda z gąbką i lakierem miejscowym, gruby blok, specjalnie dobrany papier.
Idealna książka na prezent dla wszystkich fanów kolorowego kraciastego słonia. 

 9. Martynka. Cztery pory roku. Opowiadania i pomysłowe projekty (oprawa z gąbką)
Wydawnictwo: Papilon
Kategoria: Dla przedszkolaków (3-5 lat)

Cztery pory roku z Martynką to twórcza podróż przez wiosnę, lato, jesień i zimę w towarzystwie ulubionej bohaterki.
W książce:
historyjki pełne przygód
pomysły na każdą porę roku
przepisy na sezonowe smakołyki.
Wspaniały rok z Martynką
Starannie wydana książka prezentowa z uszlachetnieniami. Oprawa twarda z gąbką i lakierem miejscowym, gruby blok, specjalnie dobrany papier.
Idealna książka na prezent dla dziewczynek w wieku od 3 do 8 lat. 


10. Martynka. Moje robótki. 100% pomysłów dla dziewczynek
Wydawnictwo: Papilon
Seria: Martynka - edukacyjne
Kategoria: Dla Przedszkolaków (3-5 lat)

Zapraszamy do pracowni Martynki - boheterki serii bestsellerowych książek!
Stwórz z Martynką bransoletki, kartki, papierowe kwiaty, zamek dla księżniczek, ozdobne pudełka i wiele innych magicznych przedmiotów.
Instrukcje, opisane i zilustrowane krok po kroku, pozwolą dziewczynkom samodzielnie wykonać przedstawione w książce projekty. 




zdjęcia i opisy książek pochodzą ze strony Grupy Wydawniczej Publicat S. A.
Mnie najbardziej zaciekawiła Chemia naszych serc, ale jakbym była przedszkolakiem to z chęcią sięgnęłabym w pierwszej kolejności po książki o Martynce, bo już od najmłodszych lat kocham tą bohaterkę! <3 
A która pozycja Was najbardziej zainteresowała? 
Do zobaczenia w komentarzach! 
''I niech los zawsze wam sprzyja''!
Buziaki, 
StormWind :*


20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. O tak! :D
      Dziękuję za odwiedziny kochana! Buziaki! :*

      Usuń
  2. To o mafii może być fajne, ale zaczekam na recenzje tej książki w blogosferze :) Bo niełatwo jest napisać o mafii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą całkowicie Kitty! :P
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam czytać "Martynkę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Piona! :D
      Zaczytanego tygodnia! Całusy! :*

      Usuń
  4. "Chemia naszych serc" bardzo mnie zaciekawiła, to może być naprawdę dobra pozycja. Poza tym przeczytałabym jeszcze "Wszystko zostaje w rodzinie", bo uwielbiam kryminały.
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych i serdecznie zapraszam na mojego bloga z recenzjami :)
    planeta-recenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię kryminały, ale cieszę się, że Cię zainteresowałam! :P
      Super! Na mojej twarzy pojawił się wielki uśmiech z powodu twojej obserwacji! Oczywiście wpadnę do Ciebie kochana!
      Buziaczki! :*

      Usuń
  5. Ja martynke uwielbiałam czytać w dzieciństwie i w sumie od niej wgl zaczeła się moja przygoda z czytaniem książek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiałam Martynkę w dzieciństwie, chociaż moja przygoda z nałogowym czytaniem zaczęła się nieco później. :P
      Całusy! :*

      Usuń
  6. Pamiętam, że jak byłam to uwielbiałam książki o Martynce...
    Miałam chyba całą ich kolekcję ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo super! <3
      Dziękuję za odwiedziny! Buziaki! :*

      Usuń
  7. Cukiernia kosmetyczna wygląda naprawdę smakowicie, a do książek o Martynce wróciłabym bardzo chętnie ;)

    Niedawno zmieniłam adres bloga z littledecoy7.blogspot.com na znalezionewsrodwielu.blogspot.com . Jeśli widnieję na twojej liście odwiedzanych blogów, bardzo proszę o zamianę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Cukiernia kosmetyczna" mnie bardzo zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sięgnę po "Chemię naszych serc" opis zachęca zdecydowanie! :) Pozdrawiam,
    Verax

    OdpowiedzUsuń
  10. "Chemie naszych serc" muszę przeczytać koniecznie! Książkę o Audrey tak samo, ta kobieta jak i kilka innych tak kultowych aktorek podbiło moje serce i je uwielbiam.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam młodsza zawsze uwielbiałam czytałam Martynkę! :D
    "Chemia naszych serc" zapowiada się bardzo ciekawie :)
    A "Francja Elegancja", bardzo jestem ciekawa tej książki :D

    Pozdrawiam cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiła mnie "Chemia naszych serc" i "Wszystko zostaje w rodzinie". Poczekam na recenzję, żeby zobaczyć czy warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wszystko zostaje w rodzinie", ooo- zapisuję! Coś idealnego dla mnie :D
    Mnie również zainteresowała "Chemia naszych serc" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martynka o jej :) Książka mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie