poniedziałek, 24 października 2016

Fruit BOOK TAG

Cześć Kochani!
Dzisiaj mam dla Was słodziutki, owocowy post, który będzie złamaniem bariery deszczu i zachmurzonego nieba. 
Albo inaczej: Zapraszam na Fruit BOOK TAG, do którego nominowała mnie autorka bloga KSIĄZKI LUBIĘ! Wybacz mi Justynko, że dopiero teraz go wykonuję...

 

1. Ananas - książka z najbardziej egzotycznym miejscem akcji
Oczywiście Ogień i woda autorstwa pani Scott
Przyznajcie sami, że dżungla to dosyć egzotyczne miejsce... :D




2. Banan - książka, która zawsze wywołuje uśmiech na Twojej twarzy
Włączyła mi się przewidywalna Storm, więc napisałabym seria przygód Harrego Pottera
ALE
Sami przyznajcie, że jest tam trochę smutnych momentów, więc lepiej mi pasuje Dzień, w którym umarłam autorstwa Belen Martinez Sanchez do tej kategorii, a wesoły uśmieszek zakrada się na moją buzię...

 




3. Malina - najsłodszy książkowy pocałunek
Ojojoj nie dość, że było ich duuuużo to napewno nie chciałabym Wam czegoś zaspojlerować...
Zdecydowanie najsłodsze pocałunki były w Darze Julii, a jeśli chodzi o te z Ugly Love Colleen Hoover i Pięćdziesięciu Twarzy Greya E. L. James to nie ma porównania z prozą Tehereh Mafi, która w temacie pocałunków wymiata. <3


4. Truskawka- powieść polskiego autora, której akcja nie dzieje się w Polsce.
 I tu zaczynają się schody, bo jak większość z Was pewnie wie to ŚREDNIO LUBIĘ POLSKICH PISARZY!!!
To pewnie zabrzmiało mega niepatriotycznie, ale taka jest prawda.
Jedyną pozycją która mi pasuje do tej kategorii jest Ja, diablica, ponieważ miejsce akcji to Piekło, czyli NIE POLSKA. Mam tę książkę w planach, ale czy przeczytam tego nikt nie wie...



5. Cytryna- książka, po przeczytaniu której miałaś/miałeś kwaśną minę
Trzy podstawowe powody kwaśnej miny:
- rozczarowanie - Ugly Love 
- zdenerwowanie - Wierna Veronica Roth
- brak następnej części - Szklany Miecz Victoria Aveyard



6. Jagoda- książka, której akcja dzieje się w lesie.
Hmmm nie mam pojęcia
Co prawda w Harrym jest Zakazany Las, a w bajeczkach misie żyją pośród drzewek, ale nic więcej mi nie przychodzi do głowy. Udziela się zmęczenie pisarskie...



7. Arbuz- książka idealna na upał. 
Można by powiedzieć: ''każda byle nie Niezgodna'', ale tutaj muszę wyróżnić Ember in the Ashes. Imperium ognia (którego autorką jest Sabaa Tahir), czytałam tą pozycję w kwietniu, kiedy było dosyć ciepło i z całą pewnością mogę polecić ją każdemu!





8. Winogrono- książka z dużą ilością bohaterów.
Pewnie każdy czytelnik by tu napisał Grę o tron, ale ja nie czytałam tej pozycji (proszę nie atakujcie), a bardziej mi tu pasują Igrzyska śmierci, gdzie może nie ma jakieś przeraźliwej liczby bohaterów, ale każda z postaci jest tak ukształtowana, że jej ''osobowość'' powinna liczyć się dziesięciokrotnie. <3
Dzisiaj się strasznie rozczulam nad moimi ulubionymi książkami, wybaczcie, jesień na mnie źle działa...



9. Czereśnia- książka, która fabułą przypomina inną.
 I witamy znowu klopsa pani Roth (dla niewtajemniczonych - Niezgodna), który ŁUDZĄCO PRZYPOMINA IGRZYSKA ŚMIERCI. Ale to wszystko przypadek tak?







Aż mnie naszła ochota na słodkie malinki... A Was? :D
Koniecznie napiszcie jakie Wy przypisalibyście książki do danej kategorii! Do zobaczenia w komentarzach! 
''I niech los zawsze wam sprzyja''! 
Buziaki, 
StormWind :*

23 komentarze :

  1. Ja diablica jest mega cudna i Beleth <3 Musisz przeczytać! I przekonać się do polskich autorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się częściowo przekonałam dzięki książce Sapkowskiego, a po Ja, diablicę sięgnę wkrótce. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Ja też nie czytam polskich autorów, więc miałabym problem z tą kategorią. ^^
    Harry to klasyk - TAG bez niego, to nie TAG xD
    Ogień i woda to książka, którą od dawna już chcę przeczytać. ^^
    Nie jesteś sama - ja też nie czytałam Gry o tron i w sumie nie zamierzam tego robić. ;)
    Pozdrowionka!

    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, TAG bez HP to nie TAG! <3
      Ogień i wodę oraz kontynuację, czyli Kamień i sól przeczytać musisz! :D
      Po Grę o tron sięgnąć zamierzam, ale napewno nie w tym roku.
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Widzę, że nie jesteś fanką Ugly love - dla mnie jest to jedna z najlepszych książek Hoover :D
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie przypadła mi ta pozycja do gustu, może z innymi książkami tej autorki będzie lepiej. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Hm widzę, że nie tylko ja nie lubię Niezgodnej :D Grę o tron gorąco polecam skoro jeszcze nie czytałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezgodna jest bleeee! Największy klump ever. XD
      Mam w planach Grę o tron, ale dopiero na przyszły rok. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Aż naszła mnie ochota na owoce! Jaka szkoda, że sezon powolutku się kończy. :( Przyznam, iż długo byłam uprzedzona do polskich autorów, trudno było mi trafić na dobrego. Ostatnio przełamałam tę złą passę, o dziwo! ;) Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wielka szkoda! Ja mam wielką ochotę na truskawki! :/
      Mam tak samo z polskimi autorami, ale przełamałam złą passe dzięki Ostatniemu życzeniu Sapkowskiego! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Ja również umieściłam "Ugly Love" pod cytryną. Ta powieść to jedna wielka, sfermentowana cytryna ;p
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, nie rozumiem co ludzie widzą w tej książce. :/
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz! Buziaczki! :*

      Usuń
  7. Różnież nie przepadam za polskimi pisarzami :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kwaśna mina czasami się pojawia. Oby jak najrzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam "Niezgodą" i zgadzam się.. tak bardzo jak kocham Igrzyska, tak mocno jestem obojętna na trylogię Pani Roth :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do polskich pisarzy powoli sie przekonuje :) moją ulubioną pisarką z Polski jest K.B Miszczuk
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzje jarego Pottera 8! :)
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozczarowanie Ugly live dobrze znam. A ja diablica stoi na półce i czeka aż się za nią wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polscy pisarze są świetni! Ja sama z początku nie byłam do nich do końca przekonana, ale teraz czytam coraz więcej książek naszych rodzimych pisarzy i bardzo często jestem nimi pozytywnie zaskoczona :) I tak jak Ty, czekam równie niecierpliwie na kontynuację "Szklanego Mieczu" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne porównania do owoców. Pozdrawiam :) kochaneprzygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag, w zasadzie sama go robiłam chyba, o ile dobrze pamiętam. :D
    Pozdrawiam,
    Ania.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam i Niezgodną i Igrzyska, ale do dzisiaj nie mam pojęcia dlaczego na okładce widnieje ''dla fanów Igrzysk Śmierci". Ja w Niezgodnej w ogóle nie widzę żadnych podobieństw... Według mnie o zupełnie inna historia...
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałabym problem z tym tagiem, zdecydowanie. Musiałabym trochę pomyśleć nad niektórymi kategoriami (już pierwsza sprawia mi problem xD).

    Na pewno do Truskawki dałabym książkę "Wyspa X" albo "Wiedźmina". To nie Polska!
    Do Cytryny dałabym "Łatwopalnych", a do Jagody "Las zębów i rąk", tam się akcja dzieje głównie w lesie.
    Winogrono? Cokolwiek Sienkiewicza, serio. Powiedziałabym Moda na sukces, ale to nie książka...
    A Czereśnia to oczywiście, tak jak ty, "Niezgodna".

    Teraz dochodzę do wniosku, że założenie bloga o książkach to coś, co bardzo mi się przyda. Będę mogła zawsze zajrzeć do moich opisów i znaleźć coś idealnie pasującego! Zapraszam na Morriganowe.

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie