piątek, 30 września 2016

Liebster Blog Award #12

Cześć Słoneczka!
Dzisiaj kolejne, już 12. Liebster Blog Award, czyli kolejna część moich ukochanych, ale też znienawidzonych postów. Znowu odpowiem na pytania, tak abyście bliżej mnie poznali, choć nie wiem czy da się bliżej <3
Nominowała mnie Jmie z bloga Porzeczkowy Sorbet, za co baaaardzo ładnie dziękuję Sorbeciku :)
No cóż, mam nadzieję, że dam radę odpowiedzieć na Twoje pytania i nie zamęczę przy tym Was Kochani...

Ready? Let's go!

1. Co sprawiło że zaczęłaś blogować i w jaki sposób wpłynęło to na Twoje życie?
Chyba odpowiadałam na takie pytanie już, ale co tam. Jeśli byście się zagłębili w powody mojego blogowania to nie znaleźlibyście żadnego innego oprócz impulsu, który mną wtedy kierował, a ten ''impuls'' spowodowany był przez moją przyjaciółkę, SilverMoon. Tyle, nic nadzwyczajnego...
Jeśli chodzi o wpływ bloga na moje życie to jest to narkotyk. Samo pisanie jest niezwykłe, a recenzje dają ujście moim zbuntowanym emocjom. Czego chcieć więcej?

2. Jeśli coś sobie postanowisz, to dążysz do celu czy szybko się zrażasz?
Oczywiście dążę do celu! Nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego zawsze stawiam sobie wysokie wymagania i o dziwo daję radę (choć nie zawsze).  Kiedyś przeczytałam coś takiego ''Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu, tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie'' - to moje motto,  ale nie ukrywam, że czasami wszystkiego mam dość i leżę w łóżku pół dnia zamiast robić coś, co powinnam...

3. Byłaś kiedyś tak wielką fanką czegoś, że wspominanie tego jest trochę żenujące?
Kocham rock'a i jestem fanką wielu niesamowitych zespołów. Jeśli chodzi o ''moje wcześniej'' to przyznam, że kiedyś bardzo lubiłam Lanę Del Rey, ale nie uważam tego za żenujące. To oczywiste, że gusty są różne i nawet gdybym była fanką disco polo to nie wstydziłabym się tego. 

4. Gdybyś mogła spotkać jedną, dowolną osobę, kto by to był i o czym chciałabyś z nią porozmawiać?
 To trochę intymne pytanie. Pewnie większość książkoholików dałaby tutaj swojego ulubionego autora, inni jakiegoś aktora lub piosenkarza. Ja bym chciała posiadać kamień wskrzeszenia i porozmawiać z jedną osoba, z którą niestety nie mogę. :'(

5. Co najbardziej cenisz w ludziach, a czego nie potrafisz znieść?
Cenię coś co już zanika we współczesnym społeczeństwie, czyli ''bycie sobą'', oprócz tego jeszcze poczucie humoru, troskliwość i pracowitość.
Jeśli chodzi o drugą część pytania to nie mam jakiejś wykreowanej odpowiedzi. Wspominałam i to już nie raz, że kocham czarne charaktery, w normalnym życiu mam podobnie i o dziwo uwielbiam ludzi łamiących zasady i darzę ich szacunkiem. Może nie jakiś morderców, ale sami wiecie o co chodzi. ;)

6. Masz jakieś hobby poza blogiem?
Było już podobne pytanie w ostatnim LBA. Nie samym blogiem człowiek żyje, oprócz pisania uwielbiam tańczyć no i doczytajcie w moim opisie... Taniec, dobra muzyka, zdjęcia, rysowanie to tylko niektóre z moich zainteresowań. <3

7. Gdybyś mogła przeżyć tydzień w świecie przedstawionym książki, serialu lub filmu to gdzie chciałabyś się znaleźć? 
W każdym byle nie w tym z Igrzysk, oczywiście moim marzeniem jest Hogwart. Jeśli bym mogła wprowadzić się do nawiedzonego domu z AHS i mieć Tate'a dla siebie to również bym się nie zawahała. <3

 8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zima! Nie wiem dlaczego, może spowodowane jest to tym, że marzy mi się śnieg... Nienawidzę lata i tych krótkich nocy! Chociaż codziennie będę siedzieć pod kocem to i tak Boże Narodzenie ogrzeje moje serce. <3

9. Czego najbardziej się boisz?
Ciemności i samotności. A mówiąc bardziej precyzyjnie to tego co skrywa ciemność, samotności i odrzucenia.

10. Jaki film który ostatnio oglądałaś podoba ci się najbardziej?
Moje córki krowy <3 Zdecydowana perełka. <3
Kto oglądał? Jak się Wam podobał?
Dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji -->

Dobra ja to tu zostawię, bo nie wytrzymam:
I'm running and I'm crying
I can't go on living this way
Can't go on, living this way, nothing's alright <3

I tym gestem żegnam się z Wami Kochani. :') 
Do zobaczenia w komentarzach! 
''I niech los zawsze wam sprzyja''
Buziaki, 
StormWind

11 komentarzy :

  1. Lubie czytac twoje Lba :)
    Tez lubie rysowac, i prawdopodobnie to samo napisałam ci w innym Lba XD
    Wolę lato :P
    Pozdrawiam :*
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę kochana, tym bardziej, że męczę nim moich czytelników dość często. <3
      I połączyło je rysowanie... Piona!
      Zaczytanego października!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Fajnie, że masz jeszcze inne zainteresowania poza blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 pytanie i Twoja odpowiedź mnie rozbroiło :( <3
    Ej też kocham taniec mój taneczny bliźniak <3 :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak taneczny bliźniak! <3
      Dziękuję za odwiedziny kochana! Buziaki! :*

      Usuń
  4. Ja nie znoszę zimy. Krótkie dni powodują, że nic mi się nie chcę i najchętniej zaszyłabym się pod kocem. Jestem strasznym zmarzluchem, niby obecnie jest dość ciepło (jak na jesień), a ja marznę ;P
    Dawniej sporo rysowałam, ale od paru lat przerzuciłam się na malarstwo - zdecydowanie bardziej wole machać pędzlem ;P
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to totalne przeciwieństwo zmarzlucha, nie lubię gorąca, bo mnie męczy...
      Wow malarstwo brzmi cudownie! Ja na razie wolę ołówek, ale może kiedyś się to zmieni. :D
      Dziękuję kochana! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Dziękuję za odpowiedzi <3
    Pytanie trzecie wzięło się stąd, że jakiś czas temu wspominałam sobie jak wielką fanką Zmierzchu byłam. I o ile do samego utworu nic nie mam, moje zachowanie było niepokojące xD. Co do pytania 8 mam to samo, chociaż ostatnio waham się czy jednak nie wolę jesieni. No i całkowicie zgadzam się z odpowiedzią na 9.
    Pozdrawiam =^.^=
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z odpowiedzą 9 ;*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja odpowiedź na 4 pytanie jest po prostu... nie wiem jak to ubrać w słowa ale wiedz, że dokonale rozumiem :(

    Ja tam wole lato chociaż kocham jeździć na nartach to zimą jest po prostu za zimno :D

    Po z tym zgadzam się z punktem 2 i 5. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie