środa, 17 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #11

Cześć kochani!
Znowu nie było mnie przez kilka dni, a to dlatego, że udzielił mi się brak weny twórczej...
Dzisiaj LBA, do którego nominowała mnie kochana LightBreeze z bloga Fan of books, za co bardzo dziękuję, przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na te pytanka i zapraszam do niej! <3


1. Jaka jest twoja pierwsza przeczytana książka, którą pamiętasz?
Ojojoj nie mam pojęcia. Zacznijmy od tego, że moja pamięć nie jest najlepsza. Pamiętam treść książki, ale zawsze mam problem z ustaleniem daty jej przeczytania. Rok temu założyłam konto na lubimyczytac.pl - kilknij, aby zobaczyć mój profil i to pozwoliło mi uporządkować przeczytane pozycje.  Właśnie zauważyłam, że już w pierwszym pytaniu Was zanudziłam. A teraz krótko i na temat:
Chyba pierwszą pozycją, którą przeczytałam była jakaś książeczka dla dzieci, a jeśli chodzi o nałogowe czytanie to była to seria przygód Harrego Pottera - J. K. Rowling, a później Niezgodna V. Roth (czyt. porażka V. Roth).

2. W jakim wieku zaczęłaś czytać pierwsze książki młodzieżowe (o miłości, przemocy itp.)?
Chyba w wieku 13 lat. Zaczęłam czytać coś oprócz lektur w grudniu 2014, a tak nałogowo w maju 2015 roku :3


3. 
Co myślisz o komentarzach typu ,,obs za obs’’ ? Przystajesz na to czy po porostu je omijasz?
NIENAWIDZĘ OBS ZA OBS!!!!! To chyba najgorsze zachowanie w blogsferze. Rozumiem ''Zapraszam do mnie...'', w końcu każdy chce mieć reklamę, ale obs za obs nie ma najmniejszego sensu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ughhh

 4. 
Najgorsza książka jaką przeczytałaś w życiu?
Wierna V. Roth - największe zło na tym świecie i jeszcze lekturowy pożeracz mózgu Stary człowiek i morze...
   
5. 
Skąd wziął się twój pseudonim?
Mój pseudonim to zasługa kochanej SilverMoon, która podsunęła mi pomysł na moje przezwisko w blogsferze. Dziękuję jej za to, kochana jestem twoją dłużniczką do końca życia. <333 StormWind to nazwa miasta z WOW'a.


 6. 
Ile stron miała najdłuższa przeczytana przez ciebie książka?

Harry Potter i Zakon Feniksa to jedna z największych cegieł, które przeczytałam, a ma około 800-900 stron.
Oprócz tego z chęcią wspomnę o trylogiach takich jak: Igrzyska śmierci, Dotyk Julii, czy Delirium, które mam w jednych tomach. <33

7. 
Co robisz w czasie wolnym oprócz czytania?
To, co normalna nastolatka... podrywam chłopaków, liżę się z przyjaciółkami i jem jak najwięcej słodyczy. Chodzę na długie spacery, rysuję i spędzam miło czas z moimi przyjaciółmi. Czasami śpię do 12, bo oglądam seriale do późna, a czasami słucham muzyki i nic więcej nie robię... Normalna nastolatka...

 

 8. Gdyby zaproponowano ci współpracę, jednak miałabyś tylko kilka dni na przeczytanie bardzo grubej książki zgodziłabyś się?
Nie wiem. Przeczytanie grubszej pozycji wymaga czasu, którego większość książkoholików ma coraz mniej przez szkołę, pracę itd. Myślę, że gdyby była to jakaś pozycja, po którą bardzo chcę sięgnąć np. kolejna część Harrego Pottera to zgodziłabym się bez zastanowienia... Może to głupie, ale każdy już chyba wie jakim szacunkiem darzę J. K. Rowling i współprace z wydawnictwami. :D

9. Miałaś przypadek, że ekranizacja była lepsza od książki?
Kocham filmy. Kocham książki.
Kocham Igrzyska w wersji papierowej, jak i ich ekranizację, podobnie mam z Harrym Potterem. <3
Aleee...
Muszę Wam przyznać, że strasznie nie lubię stylu pisania wcześniej wspomnianej pani Roth, więc mogłabym uznać ekranizację Niezgodnej za lepszą nksiążkę. To samo miałam z ''Miastem kości'', ponieważ ta pozycja wcale mnie nie zaskoczyła...


10. 
Książka, którą czytałaś już kilka razy?
To oczywista oczywistość, że czytałam Pottera już kilka razy, może nawet kilkanaście... Mam w planach sięgnąć po tę serię także w języku angielskim. :)
LBA BEZ HARREGO TO NIE LBA! A co do reszty książek to wracam do nich w chwilach braku weny. Przeglądam, czytam jakieś sceny i ponownie zadłużam się w moich ukochanych bohaterach. <3

11.
Wolisz książki papierowe czy e-booki? Dlaczego?
Ufff ostatnie pytanie...
Książki papierowe są dla mnie niezastąpione i jestem na tyle głupia, że nawet jak mam e-booka to, i tak chciałabym mieć tę pozycję u siebie na półce. Oczywiście wygoda elektronicznej wersji jest niezastąpiona, ale ja podczas jej czytania nie potrafię tak bardzo wciągnąć się w historię. BRAK MOŻLIWOŚCI PODKREŚLANIA WYPOWIEDZEŃ WARNERA! O ZGROZO! NIE! :'( Książki papierowe górą! <3

I na dzisiaj to tyle moje diabełki kochane!  
Do zobaczenia w komentarzach i na Waszych blogach! <3 *-*  
"I niech los zawsze Wam sprzyja!" 
Trzymajcie się cieplutko. 
Buziaki,  
StormWind :***

 

 
 
 

24 komentarze :

  1. O jejciu kiedy ja cię do tego nominowalam :o chyba w kwietniu :)
    Wierna jest masakra zgadzam sie z tobą, choć podczas oglądania ostatniej czesci co chwile gotowałam sie ze złości, bo wszytako zmienili...
    A co do czytankom to mam dokładnie takie samo zdanie ^^
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam za tak późne odpowiedzi i dziękuję za nominację! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Zauważyłam, że bardzo dużo książkoholików zaczęło swoją przygodę z czytaniem od Harry'ego Pottera. Rowling powinna dostać jakąś specjalną nagrodę za to, że dzięki niej tak wiele nastolatków i dzieci zaczęło czytać nałogowo książki :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Rowling z całą pewnością powinna dostać taką nagrodę! Gdyby nie seria przygód Harrego Pottera to byłabym napewno mniej entuzjastycznie nastawiona pod życie...
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Harry to już klasyk - TAG, albo LBA bez niego to nie jest to. :D
    Czytałam sześć pierwszych tomów po 2 razy, a siódmy (ulubiony) trzy razy. :)
    I na pewno jeszcze nie raz do nich wrócę.
    Mnie też strasznie denerwują komentarze typu obs/obs? Agrr! -,-
    Dobitnie pokazałaś co o nich myślisz przez te wykrzykniki xD
    Pozdrawiam! :)

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochamy Harrego! Piona! <3
      Ahhh te moje wykrzykniki, lubię wyrażać moje emocje. XD
      Buziaki :*

      Usuń
  4. U mnie też Potter jest największą przeczytaną cegłą, chociaż aktualnie toczę bój z "To" Stephena Kinga, która ma ponad 1100 stron.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia kochana! <3 Aż wstyd się przyznać, że nie czytałam nic od Kinga, ale nadrobię to!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. jakdla mnie w obs za obs nie ma nic złego jeżeli ta osoba będzie nasz blog odziedzać regularnie :) A duzo jest takich ludzi, którzy na nasz blog wrócą :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że zabrałaś się do roboty i nieskromnie się chwaląc cieszę się, że Cię zmotywowałam. :) Hej, ludzie, książkohilicy i wszyscy inni: nie rezygnujcie z hobby i pasji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolę książki papierowe; czytając ebooka jakoś nie mogę się wczuć w historię... xD
    Komentarze obs za obs to tragedia jakaś! Nie wiem, co tacy ludzie sobie myślą... o.O naprawdę o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak Ty, kiedy posiadam e-book'a to zawsze, kiedy mam okazję to muszę zakupić tę książkę w wersji papierowej:)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy pytaniu siódmym zaczęłam się śmiać- świetny początek! :D A jaki prawdziwy u niektórych nastolatek....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko znaleźć ekranizację lepszą od książki. "Igrzyska śmierci" faktycznie są porównywalne. HP nie czytałam i nie oglądałam, więc nie mogę porównać. Niedługo muszę obejrzeć "Zanim się pojawiłeś" - książka była dobra i bardzo jestem ciekawa filmu :) Poza tym ostatnio czytałam "Ring" Suzuki i chyba w tym przypadku mogę się pokusić o stwierdzenie, że ekranizacja japońska była lepsza od pierwowzoru, ale oglądałam ja dawno i muszę sobie ją odświeżyć :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Przybywam z nominacją do LBA! :D
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1.html#more
    Chętnie poczytam Twoje odpowiedzi.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, książki papierowe są niezastąpione, mimo że e-booki też mają swoje plusy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry Potter najlepszy! <3
    Komentarze typu Obs za obs to masakra nienawidzę tego!!!
    "Wierna" ta książka dla mnie była straszna. Pierwsza część mi się spodobała, sięgnęłam po dwa kolejne tomy i okazały się katastrofą.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak miałam że czytając e-booki marzyłam o papiewaych ale gdy wzięłam papierową to zatesknilam za e-bookiem i teraz chyba wole to drugie :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  15. "Liżę się z przyjaciółkami" hahahah popłakałam się ze śmiechu xD
    Obs za obs jest tragiczne i nienawidzę tego pod każdym względem.
    Harry jest cudowny! Igrzyska tak samo, ale to do V.Roth... to może ja się lepiej nie wypowiem :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zależy też, jak gruba byłaby ta pozycja i ile czasu miałabyś na jej przeczytanie co :D Bo np. nowa część HP na 900 stron na trzy dni.... To byłby lekki hardcore :D
    Ach, jakie zanudziłaś, pffff :P Ja sama tak mam - gdyby nie LC nie pamiętałabym, kiedy coś czytałam :D Nawet czy to było w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne pytania jak i odpowiedzi! :)
    Witaj w klubie bo ja również uwielbiam książki papierowe, a choć posiadam własny czytnik e-booków, to wolę czytać klasyczne powieści xD

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysłałam do Ciebie e-mail odnośnie Book Tour'a z "Paragrafem 5". Proszę o jak najszybszą odpowiedź :)
    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to źle, że piszę komentarz przed przeczytaniem całego posta, ale fragmentem "Niezgodna V. Roth (czyt. porażka V. Roth)." właśnie zyskałaś moją sympatię i uciekam czytać dalszą część LBA :')

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ^^
    fangirlowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. *Ten moment kiedy chcesz odnieść się do jednej odpowiedzi, później do drugie, a w sumie to do wszystkich, ale nie chcesz pisać megadługiego komentarza ;_;*
    Skoro już piszesz o Starym człowieku... to fakt że książka potwornie męczy, ale ekranizacja jest jednym z ciekawszych filmów jakie widziałam :V
    Btw. Nie wiem czy gdzieś o tym pisałaś, jak tak to przepraszam za głupie pytanie i moje niedopaczanie. Jakie seriale oglądasz? :)
    Pozdrowienia z Porzeczkowy Sorbet =^.^=

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie