piątek, 12 sierpnia 2016

Kochajmy języki i czytajmy - Wydawnictwo Colorful Media

Cześć kochani!
Dzisiaj troszkę luźniejszy post, w którym w ramach współpracy z Wydawnictwem Colorful Media przedstawię Wam Ich ofertę.
Ja osobiście uwielbiam języki, ponieważ dają upust moim emocjom i są odzwierciedleniem różnorodności narodów.

A więc zaczynajmy! Zapraszam! 
Colorful media jest wydawnictwem powstałym w 2003 roku i propaguje naukę języków przez czytanie magazynów. Jest to siedem czasopism w sześciu językach oraz ósmy, w języku polskim, a są to:
  1. ''Business English Magazine'' --> magazyn dla uczących się języka angielskiego ''biznesowego''
  2. ''English Matters'' --> magazyn dla uczących się języka angielskiego (czyli również dla mnie *-*) 
  3. ''Deutsch Aktuell'' - magazyn dla uczących się języka niemieckiego
  4. ''Français Présent'' - magazyn dla uczących się języka francuskiego
  5. ''¿Español? Sí, gracias'' - magazyn dla uczących się języka hiszpańskiego
  6. ''Italia Mi piace!'' - magazyn dla fanów Włoch, tamtejszej kultury i języka
  7. ''Ostanowka: Rossija!'' (ОСТАНОВКА: РΟССИЯ) - magazyn dla uczących się języka rosyjskiego (czyli kolejna pozycja na mojej liście ''must read'', uwielbiam język rosyjski *-*)
  8. ''StartUp Magazine'' - magazyn poświęcony nowym technologiom i innowacjom biznesowym





Dzisiaj taki krótki post, który będzie początkiem mojej gadaniny o tym wydawnictwie... Myślę, że magazyny językowe są nawet lepszym sposobem nauki języków niż książki. Jeśli czytam książkę to nie znajdę tam słowniczka ani różnorodnych artykułów, co nie oznacza, że nie będę czytać dłuższych lektur. Polecam takie czasopisma jako przerywniki w męczących seriach i ''zakąski'' na nudę.
Polecam i zapraszam na stronę wydawnictwa - kilk!  
i do Kiosku Colorful Media - klik!
''I niech los zawsze wam sprzyja''! 
Buziaki, 
StormWind :*

7 komentarzy :

  1. W sumie ja sie spotykam z nimi pierwszy raz ale przyciągają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna mam w planie wreszcie sięgnąć po English Matters :D Te magazyny wydają się świetne!
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Te magazyny to świetna sprawa! Angielskie albo hiszpańskie wydanie to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Zostałaś nominowana do tag'u. Jeśli masz chwilę to zapraszamy na https://ourbooksourlive.blogspot.com/2016/08/kreatywny-book-tag.html
    Pozdrawiamy Hayles i Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie magazyny to nie dla mnie, tym bardziej nie po polsku :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie