poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Crazy Life Photography #5 Wrocław moim marzeniem

Hejjj kochani! 
Ostatnio zaniedbywałam bloga, ale sami wiecie są wakacje... 
Bardzo was przepraszam za ostatnią nieobecność i zapraszam na kolejną dawkę zdjęć! Tym razem jest to moja relacja z pięknego Wrocławia, który podbił moje serducho! <3
Zachęcam do powiększenia zdjęć na cały pulpit, aby i Was to piękne miasto obdarzyło swoim wdziękiem!
Ready? Let's go!
#1
 #2
#3
 #4
 #5
 #6
 #7

#8
 #9
 #10
 #11
 #12
 #13
 #14
#15
 #16
 #17
 #18
 #19
 #20

 Na dzisiaj to tyle.
Napiszcie koniecznie, które zdjęcie Wam się podobało/nie podobało najbardziej. 
Myślę o stworzeniu drugiej części CLP z Wrocławia, więc zapraszam Was do śledzenia mojego bloga! 
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind
 

8 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia! W szczególności to drugie i trzecie z kamieniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle piękne i klimatyczne <3

    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być w tych miejscach, podoba mi się <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław jest pięknym miastem. Również tam byłam w tym roku <3 Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, sama chciałbym umieć takie zrobić :D
    Miałam pojechać w te wakacje do Wrocławia, ale plany się zmieniły, mam jednak nadzieję, że kiedyś mi się uda.

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam Wrocław. To takie piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to miasto! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie