sobota, 23 lipca 2016

Liebster Blog Award #10

Cześć kochani! 
Dzisiaj Liebster Blog Award #10, tym razem nominowała mnie Kitty Ailla z bloga Biblioteczka ciekawych książek, za co bardzo jej dziękuję, jestem także wdzięczna wszystkim innym osobom, które mnie otagowały. Wybaczcie kochani, ale zasypaliście mnie nominacjami, co nie oznacza, że nie odpowiem na wszystkie pytania. Wymaga to tylko czasu, ale przecież mamy wakacje, więc napewno go znajdę!
Okay, przedłużam bez sensu, zaczynajmy! <3

1. Jaką książkę byś mi poleciła?
Osz ty! A już myślałam, że będą to łatwiutkie pytania...
Skoro oby dwie uwielbiamy fantastykę to nie pozostaje mi nic innego jak polecić Ci ''Dzień, w którym umarłam'' Belen Martinez Sanchez, książka ta podbiła moje serducho już jakiś czas temu, ale nadal miło ją wspominam. <3 I oczywiste staje się to, że skoro zadałaś to pytanie, a ja odpowiedziałam to wyzywam Cię na pojedynek! Nie przeczytasz to będzie foch na maksa!
PS nie pogniewam się jak i ty mi polecisz jakąś pozycję tak dla ''wyrównania rachunków.''
2. Udzielasz się w grupach facebookowych dotyczących książek?
Hmmm zależy jak rozumieć ''udzielanie się''. Zdecydowanie moją ulubioną grupką jest Krąg młoocianych wielbicieli książek i filmów, w której jestem stosunkowo długo i zawsze znajdę tam coś ciekawego. Dlatego i Wam ją polecam! Znajdziecie tam świetne memy, ciekawostki, zapowiedzi, tematyczne weekendy i dużo innych wspaniałości.
Wracając o pytania to ostatnio coraz mniej czasu spędzam w odchłani facebooka, a moje udzielanie polega na klikaniu ''lubię to'' i na tym się kończy...
3. Jak w 5 słowach opisałabyś swój styl ubierania?
O boshhh Kitty uduszę Cię za to pytanie!!! (Podaj tylko adres)
Ci, co są ze mną dłużej to wiedzą, że mam ciekawy, a może nawet dziwny styl. Uwielbiam rysować, co za sobą niesie szkice ubrań, które chciałabym nosić. Jakoś tak nie jestem klastyczną gimnazjalistką, która nosi superstary, wolę tworzyć swoje własne treny, ale takim dziwolongiem też nie jestem, bo spodnie z dziurami mam.
PIĘĆ SŁÓW?!
Nie powiem, że mój styl jest oryginalny, bo to zwyczajny styl piętnastolatki.
ZWYCZAJNY STYL PIĘTNASTOLATKI  Z NUTKĄ NIEZWYCZAJNOŚCI? (może być?)

4. Doskonałe książkowe imię dla chłopca i dla dziewczynki?
Alois, Aaron,  Alex, Albus, jakoś mam słabość do imion na ''A''.
Dilletta, Julia, Katniss, Hermiona *-*
5. Ukochana bajka dzieciństwa?
''101 dalmatyńczyków'' i ''Smerfy'' *-* Do tego ''Piękna i Bestia''. <3
6. Lubisz rozwiązywać LBA?
Lubię, ale nie do końca. Chodzi głównie o to, że jestem zasypana nominacjami i często mam już dość wykonywania tego typu postów. LBA nie jest takie łatwe do rozwiązania, odpowiedzi wymagają przemyślenia, co z kolei wymaga czasu. Mi tego czasu często brakuje i jest to trochę smutne. ://
LBA ma swoje zalety i wady. Jest fajnym przerywnikiem w recenzjach, czytelnik może się czegoś dowiedzieć o twórcy bloga. Osoba skryta napewno będzie speszona pytaniami o jej życie prywatne. Ja jestem otwartą osobą, więc nie widzę problemu w nawet prywatnych pytaniach, ale to też ma swoje granice. \ Poza tym LBA jest ''Nagrodą za dobrze wykonaną pracę'', więc mimo, że wiem iż zrobienie tego postu będzie wymagało czasu to jestem dumna i wdzięczna za nominację. :D
7. Lubisz gry? (komputerowe/planszowe/karciane)
 Lubię i to bardzo. Jak byłam dzieckiem to grałam na komputerze non stop, teraz już wyrosłam i przerzuciałam się na xboxa. W gry planszowe i karciane gram niezbyt często, są to tylko chwile ze znajomymi, kiedy naprawdę nam się nudzi.
Nie tak dawno jak w grudniu dostałam w prezencie ''Jungę'' i gram w nią kiedy tylko przyjdzie do mnie ktokolwiek. Świetna zabawa!
8. Strzelałaś kiedyś? (z wiatrówki/broni ostrej)
Tak, z wiatrówki, ale było to dawno. Strzelałam do tarczy i nawet dobrze mi szło.
Jestem trochę dziwna, bo naoglądałam się filmów i zawsze chciałam umieć strzelać z łuku, czy rzucać nożami. Broń palna jakoś mnie nie pociąga, kojarzy mi się z masowym zabijaniem zwierząt, co jest naprawdę okrutne.
9. Masz jakieś książki dodatkowe do serii? (jak np. Księga wiedzy czarodziejskiej do HP)
Nie wiem czy dobrze rozumiem to pytanie, ale mam ''Delirium. Opowiadania'' i ''Julię. Trzy tajemnice''. Bardzo chciałabym upolować ''Baśnie Barda Beedle'a''. Jejku ja zawsze zahaczę o HP w LBA lub/i TAGach. XD
10. Czy masz jakieś książki, które ty kupiłaś za grosze, a teraz są warte dużo więcej i prawie niedostępne?
Sama nie wiem. Mam to starsze wydanie ''Diabelskich maszyn'', które jeszcze niedawno było niedostępne. Nie mam pojęcia jakie jeszcze pozycje pasowałyby do tej kategorii. ://
11. Wolałabyś czytać tylko długie serie 10+ tomów czy jednotomówki?
Serie 10+!? Nie czytałam jeszcze żadnej do końca, choć zaczęłam ''Zwiadowców'' i ''Kuroshitsuji''. Często te długie serie są tak naciągane, że już wolę jednotomówki, które zapadną na dłużej w pamięć. <3

Z racji tego, że jestem na wyjeździe to przez najbliższy czas nie będzie postów, ale w zamian pojawi się CLP, o wyjątkowej tematyce! 
Wspaniałych, zaczytanych wakacji kochani!
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

14 komentarzy :

  1. Hm..a gdyby tak nazwać dziecko Katniss:D to pytanie było bardzo oryginalne;)
    Poza tym fajne LBA, milo się czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ostatnio przerzuciłam się na xboxa ;)
    Kochana, LBA jak zwykle świetne i czekam na więcej twoich postów :*

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Unboxing #1 Paczka od Colorful Media!' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo lubię LBA bo zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć o innych blogerach, nie samymi recenzjami człowiek żyje ;) :D Przeczytałam "Zwiadowców" - naprawdę świetna seria, w ogóle nie czuć, że to aż tyle tomów. Też uwielbiam 101 dalmatyńczyków, oraz imię Hermiona ;D.

    Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. LBA zawsze spoko - lubię je czytać. Czy lubię sama pisać? Czasami czemu nie, chociaż zazwyczaj właśnie nie wyrabiałam z nominacjami. :D
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim pytaniu chyba odpowiedziałabym tak samo jak Ty. Choć przeważnie wolę serie, to jednak te zbyt długie też nie zawsze są ciekawe i faktycznie często naciągane. W takim przypadku raczej wybrałabym jednotomówki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dawniej sporo grałam w gry komputerowe, a teraz króluje xbox, a dokładnie wszelkiego rodzaju gry na kinecta - przyjemne z pożytecznym, bo człowiek trochę się porusza i spoci ;)
    Smerfy uwielbiam :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi trudno się zdecydować czy wolę serie 10+, czy może jednotomówki, ponieważ o ile te pierwsze bywają czasem naciągane, to w tych drugich często nie potrafię zżyć się z bohaterami lub "wkręcić" w klimat książki po przeczytaniu jednego tomu. Także chciałabym się nauczyć strzelania z łuku, a to właśnie dzięki "Zwiadowcom" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te same bajki mają w sobie to coś :D Dalmatyńczyki ostatnio nawet oglądałam xd


    Buziaki ,
    Justyśka
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, czeka Cię kolejne LBA, bo ja również Ciebie nominowałam! :D
    http://sleepwithbook.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah zazdroszczę szczekania :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pytanka :) Też kochałam kiedyś smerfy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Piękna i besia" my love :D. Uwielbiam ten TAG

    Pozdrawiam, Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, już Cię lubię, bo tak jak ja uwielbiam "Piękną i Bestię"! Moim marzeniem od przeczytania "Igrzysk śmierci" było strzelanie z łuku tak jak Katniss, ale nie pogardziłabym wizytą na strzelnicy. Zawsze lubiłam tego typu "sporty" :-P
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "The Murder Complex" Lindsay Cummings! pattbooks.blogspot.com
    PS. Będę Twoim 200 obserwatorem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie