poniedziałek, 25 lipca 2016

Crazy Life Photography #4 Sun & Water

Cześć kochani!
 Już jestem! Wróciłam znad gorącego, polskiego morza i zapraszam na CLP, już czwarte w moim wykonaniu!
Ostatnio nie było postów ze zdjęciami, za co Was bardzo przepraszam! 

Tramtatadam powrót CLP! Zapraszam! <3

#1
 #2
 #3
 #4
 #5
 #6
 #7
 #8
 #9
 #10
 #11
 #12
 #13
#14
 $15
 #16
 #17
 #18
 #19
 #20


Nie są to żadne artystyczne ujęcia, ale przedstawiają piękno Polski, które jest już częściowo zapomniane...

Już niedługo recenzja ''Ugly Love'', LBA, kolejne CLP i wiele innych... Zapraszam! <3 
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

11 komentarzy :

  1. Nareszcie wróciłaś! Świetne zdjęcia! Czekam na kolejne posty!:*
    Buziaczki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, kochana! Tęskniłam za tobą i twoimi postami <3
    Oczywiście czekam na więcej twoich postów ;)

    Pozdrawia cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już w sobotę będę nad morzem. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne morze :*
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Chciałam w tym roku jechać nad morze, ale ostatecznie skończyłam w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia.
    Najbardziej przypadły mi do gustu 1, 9 i 18.
    Mają w sobie to ,,coś" :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia 8 i 16 naj! <3
    Pozdrawiam :) Alexis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, idealnie oddają urok polskiego morza :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, idealnie oddają urok polskiego morza :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia 4, 7, 11 są cudowne *o*
    Pozdrówki :)
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  11. Buu, nie miałam okazji wyjechać w tym roku nad nasze morze w okresie wakacji i kiedy pooglądałam Twoje zdjęcia strasznie tego pożałowałam i zatęskniłam za klimatem nadmorskich miejscowości. Jeszcze półtora miesiąca wakacji przede mną, może jednak się wybiorę nad Bałtyk :D

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam serdecznie na moją najnowszą recenzję po miesięcznej przerwie, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie