niedziela, 29 maja 2016

Zalotny TAG Książkowy

Cześć kochani!
Słoneczko świeci, a raczej praży! I w ten oto sposób blogerka narażona na spalenie na grillu świeżym powietrzu przychodzi do Was z Zalotnym TAGiem Książkowym!
Za nomniację dziękuję Natalie Bane z bloga Addicted to book i przepraszam z całego serca, że dopiero teraz go wykonuję, zapraszam do niej. <3
''Okay? 
Okay.'' Let's go!

Faza 1, zauważenie
Książka, którą kupiłam ze względu na okładkę. 
Hmmm Rywalki! Kupiłam tę lekturę ze względu na wspaniałą oprawę, ale po jej przeczytaniu troszkę się zawiodłam. Troszkę, bo w porównaniu z Elitą moje odczucia były neutralne. :D 

Faza 2, pierwsze wrażenie
Książka, którą kupiłam ze względu na opis. 
Tutaj wybór jest oprosty. Królowie Dary to pozycja, którą kupiłam dokładnie wczoraj, a zrobiłam to ze względu na kuszący opis, ale też cenę... Empiku ubóstwiam Cię!  XD

Faza 3, słodkie rozmówki
Książka ze świetnym stylem pisania.
Dotyk Julii! Jejku ja prawie zawsze używam tej książki, ale styl pisania Tehereh Mafi jest CUDOWNY! Polecam z całego serca! A te przekreślenia? Bajka! I oczywiście główny bohater to jeszcze lepsza bajka! *-* <3

Faza 4, pierwsza randka
Pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Ooo tutaj wybór prosty! Igrzyska śmierci! Nie mogłabym nie wiedzieć co było dalej! <3 Historia pani Collins, wręcz przeciwnie miałam z Miastem kości i sama nie wiem, czy czytać Miasto szkła. ://

Faza 5, nocne rozmowy telefoniczne
Książka, przy której przetrwałam noc.
HA! Igrzyska, Dotyk Julii, Miasto kości  mogliście przewidzieć w danych kategoriach!
Ale... Włączam nieprzewidywalną część Storm...
Książką przy której przetrwałam noc było Pięćdziesiąt twarzy Greya, moja recenzja tej lektury już niedługo... Posypią się iskierki emocji.... :D
Faza 6, zawsze w myślach
Książka, o której nie mogę przestać myśleć. 
Będzie to Ogień i Woda, czyli pozycja, którą aktualnie czytam. Na razie nie zdradzę Wam, czy moje myśli o tej książce to irytacja, czy też miłość... ;)
Faza 7, kontakt fizyczny
Książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.
Hmmm sama nie wiem. Ember in the Ashes. Imperium ognia z całą pewnością jest emocjonalną lekturą. Oprócz tego kocham jeszcze Pocałunek Kier. <3 <3
Faza 8, spotkanie z rodzicami
Książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.
Najpierw powiem Wam, że czasami z niechęcią pożyczam książki, ale życie jest okrutne i czasami trzeba dać swoje ''dziecko'' pod opiekę kogoś innego... Lekturą, którą pożyczałam nie raz moim znajomym jest rewelacyjny Dotyk Julii, a rodzinie - Rywalki, które jak najbardziej podobały się starszym panią. :D

Faza 9, myślenie o przyszłości
Książki, które będę czytała jeszcze nie raz.
Tutaj wybór jest prosty... Harrego będę czytała jeszcze nie jeden raz. Potterhead na zawsze! <3 A tak poza tym: TAG bez HP to nie TAG! <3
Faza 10, dzielenie się miłością
Kocham nominować, a dzisiaj te niezwykłe wyróżnienia otrzymują autorki blogów:
oraz każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG! Śmiało, czujcie się nominowani! :*

Za to, że ostatnio troszkę zarówno zaniedbuję mojego bloga, jak i Wasze to zostawcie linki do swoich dzieł. Nadrobię wszystkie. :D
A już niedługo u mnie posypią się emocjonalne iskierki w 2 recenzjach! Zapraszam! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''!
Buziaki, 
StormWind 


17 komentarzy :

  1. Haha, ale świetny tag:D
    Królowie Dary ciągle mnie
    prześladują! Styl pisania w Dotyku Julii jest świetny. Jeszcze nie czytałam kolejnych części, ale wiem, że też będą genialne <3
    Hahah czekam na 50 twrazy Greya XD O matko, Ogień i woda*_* Ja kocham tę książkę <3<3<3 Czekam na Twoją opinię:*
    Ps. Napisałam do cb na maila jakiś czas i nadal czekam hahah:D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą trylogię Igrzyska śmierci przeczytałam w dwa dni, gdy byłam w połowie pierwszego tomu dzwoniłam do rodziców, żeby mi kolejne przywieźli, bo nie wytrzymam, a byłam w tedy u babci. Na całe szczęście przywieźli. :P Królów Dary mam zamiar przeczytać na wakacjach, a czy mi się uda to zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zawiodłam sie czytając "Rywalki" lekka lektura, ale bez większych emocji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałam ostatnio nominowana do tego tagu, ale przez inną osobę ;) Muszę w końcu go wykonać. Zbieram się do przeczytania dotyku julii i rywalek.
    Pozdrawiam :*
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, choć przyznaję bez bicia, że większości z nich nie czytałam ;)
    Zapraszam do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do tych ksiązek co wymieniłaś to jednak podstawiłam jeszcze swoje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag, chociaż nie kojarzę większości z tych lektur. :) Jestem ciekawa Twojej opinii "Ogień i woda", bo mnie urzekła ta książka.
    Pozdrawiam,
    Chaotyczna A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytaj "Miasto szkła", nie zniechęcaj się. Naprawdę warto :) A co do reszty - nie czytałam żadnej z wymienionych przez ciebie książek, no może jeśli nie liczyć pierwszego tomu HP...

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio robiłam ten TAG! :D I nie wiem czemu przy tym podpunkcie ze stylem nie przyszła mi na myśl autorka Dotyku Julii. Ona pisze cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie! Kilka pozycji mnie zaciekawiło, szczególnie ta z opisem. Wygląda na to, że będzie to mój kolejny cel podczas zakupów książkowych. Do tego jak rozumiem ponownie trafia się okazja w Empiku, po prostu rewelacja, za takie akcje również go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach Dotyk Julii, ciągle słyszę same dobre rzeczy o tej historii. Dary Anioła uwielbiam, a Igrzyska mi się podobały, ale jednak nie trafiły do moich ulubieńców. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka "Rywalek" jest czarująca :D Ja także jestem w trakcie czytania "Ognia i wody" i chociaż fabuła jest naprawdę interesująca, to niestety irytuje mnie główna bohaterka.
    Dziękuję serdecznie za nominację! Z chęcią wykonam ten Tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe :)
      http://booksbyshadow.blogspot.com/2016/06/zalotny-tag-ksiazkowy.html

      Usuń
  13. Ten TAG jest świetny. Podziwiam kreatywność pomysłodawcy ;)
    "Królowie Dary" to moje Mrust Read na czerwiec - dzisiaj ją zamówiłam :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładki Selekcji należą do jednych z moich ulubionych, ale mnie się bardzo podobały :D Na razie chyba Jedyna najbardziej, ale przede mnie jeszcze lektura Korony ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. "Rywalki" wciąż przede mną :( Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie