wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie MAJA + czytelnicze plany na CZERWIEC

Hej kochani! 
Właśnie zauważyłam, że dzisiaj jest ostatni dzień maja, więc przychodzę do Was z podsumowaniem, które będzie jednym z gorszych wyznań Storm. ALE PROSZĘ PAŃSTWA JUŻ PRAWIE CZERWIEC! PRAWIE WAKACJE! <333
''Okay? 
Okay.'' Let's go! 
Znienawidziłam maj za ogrom nauki, projekt edukacyjny, zajęcia pozalekcyjne i inne rzeczy, które przełożyły się na mój brak weny twórczej. Posty w maju pojawiały się rzadko i nieregularnie, a przeczytane książki prezentują się następująco:
  1. ''Skąpiec'' Molier (moja ocena: 8/10)
  2. ''Piędziesiąt twarzy Greya'' E L James (moja ocena będzie ujawniona w recenzji, która już wkrótce)
I to tyle misiaczki... Mało przeczytałam, wiem i nie miałam ochoty Wam tego mówić, ale liczy się jakość, a nie ilość, w dodatku dla mnie zaczął się trochę liczyć sen...
Łącznie przeczytałam w maju 724 strony, co daje wynik 23 stron rozkoszy dziennie!:'(


Pewnie uznałabym maj za okropny miesiąc, ale jako ta niepoprawna optymistka musiałam znaleźć plusy. Byłam w kinie na cudownej ''Alicji po drugiej stronie lusta''. <333 
Dostałam ślicznego balonika! 
Dużo rysowałam i kogoś poznałam. Nowa przyjażń, ciepło wypełnia moje serduszko...


Okay, a teraz bez lania wody! 
Czytelnicze plany na czerwiec:
  1. ''Ogień i woda'' Victoria Scott
  2. ''Mitologia'' Jan Parandowski
  3. ''Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu'' John Flanagan
  4. ''Królowie Dary'' Ken Liu
  5. ''Kuroshitsuji Tom 1'' Yana Toboso
  6.  ''Kuroshitsuji Tom 2'' Yana Toboso
Jak widać, nadrabiam braki majowe. BYLE DO WAKACJI... <333

 Już w czwartek recenzja Greya! Zapraszam!
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

39 komentarzy :

  1. Oj, u mnie też maj bardzo słabo(czyt.3 książki),więc nie dołuj się:)
    Powodzenia w czerwcu:*
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, trzymam więc za Ciebie kciuki w czerwcu kochana!
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. No właśnie - nie liczy się ilość, chodzi o to, by czerpać przyjemność z czytania ;) Pamiętaj, że nie czytamy na wyścigi!
    Plany na czerwiec masz bardzo ciekawe, życzę, by Ci się udało je zrealizować ;)
    A balonik naprawdę śliczny! Do wakacji już Ci niedużo zostało, potem będziesz mieć więcej czasu ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, najważniejsze to czerpać przyjemność z tego, co się kocha. :3
      Dziękuję i życzę Ci powodzenia w czerwcu i wspaniałych wakacji oczywiście!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Ja też mam tylko 2 książki w tym miesiącu XD Pjoona!
    Czekam na recenzje Greya XDD
    Aaaa Ogien i woda <3 Czekam na Twoja opinie :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wohoho ależ my jesteśmy zgrane. XD
      Grey już w czwartek, co do ''Ognia i wody'' to nie wiem kiedy to przeczytam. :/
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Jak najszybciej musisz! I musisz mi jak najszybciej odpisać na maila bo uduszęXDD

      Usuń
    3. Odpowiedziałam! A ty!?
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Mój maj podobnie - też dwie książki. Ale niestety musiałam pisać pracę licencjacką i zdać sesję także tego. :D Ale planuję dużo lektur na czerwiec. :3 Polecam "Ogień i woda" - świetna książka!
    Pozdrawiam,
    Chaotyczna A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko świetnie zdałaś i życzę zaczytanego czerwca! Już prawie wakacje! *-*
      Właśnie czytam ''Ogień i woda'' i średnio mi się podoba, ale może się rozkręci... :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. „Królowie Dary”… pfff… ta książka mnie prześladuje ;)
    Powodzenia w maju i przede wszystkim czasu do czytania!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ciebie prześladuje XD

      Usuń
    2. Mnie także prześladowała, dlatego ją nadrabiam!
      Dziękuję! Zaczytanego czerwca kochana! <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Całkiem udany miesiąc za Tobą. Oby czerwiec był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Powodzenia w czerwcu! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Oj, słabiutko, kochana! Popraw się w czerwcu! Zazdroszczę pójścia na Alicję, bo ja 14 książek w maju przeczytałam, ale czasu na wyjście do kina... Nie ma!

    https://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze. Nie dałabym rady przeczytać 14, szkoła daje się we znaki. :'(
      Poprawię się oczywiście! Gratuluję wyniku! Powodzenia w czerwcu! <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. U mnie nawet jakiś wypadł maj. A zwiadowców polecam <3
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę równie oczarowana Zwiadowcami, co ty. :D
      Zaczytanego czerwca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Lepsze dwie książki niż zero, no nie? Zwiadowców gorąco polecam! Kocham♡ Zazdroszczę pójścia na "Alicję..."!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zawsze mogło być gorzej, a Alicja rozwala system. <333
      Zwiadowcy przede mną, mam co do tej książki spore wymagania i jestem jej bardzo ciekawa!
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Ja w tym miesiacu przeczytałam dwie tylko :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba myśleć pozytywnie kochana! Lepsze dwie niż zero! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Nie było źle :D Ja jeszcze jestem przed podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogło być gorzej? Postaram się w czerwcu nadrobić zaległości.
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Lepiej dwie książki niż zero. Życzę zaczytanego czerwca! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Zaczytanego miesiąca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. W takim radzie życzę Ci jak najlepszego wyniku w czerwcu :) Polecam Ci serdecznie "Zwiadowców", jedna z moich ulubionych serii, chociaż to czwarty i siódmy tom najbardziej mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! <3
      Mam nadzieję, że będę oczarowana Zwiadowcami równie bardzo, co ty.
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. W maju zbyt dużo nie przeczytałam :( ale się poprawię w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. ;/// Trzymam za Ciebie kciuki kochana!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. O, będziesz czytać Kuroshitsuji! :D Ja zatrzymałam się na razie na piątym tomie - brak pieniędzy na kolejne tomiki boli, a pożyczyć mi nie ma kto. ;_; Jestem też ciekawa Twojej opinii na temat "Pisięciu twarzy Greja"! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest opinia ''Pięćdzisięciu twarzy Greya''. :D
      Ja akurat pożyczałam Kuroshitsuji.
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Ahh no tak. Jak zwykle, za dużo książek, za mało czasu... Doskonale Cię rozumiem. Jak ja bym chciała pójść w końcu do kina na "Alicję po drugiej stronie lustra"! Miałam iść z przyjaciółką, ale niestety się rozchorowała.
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak nikt nie zrozumie książkoholika bardziej niż inny książkoholik. Alicję musisz nadrobić! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Och, byłaś na Alicji?! ^_^ Wynikiem się nie przejmuj, jest dobry :D A Alicja mi się strasznie podobała <3 Aczkolwiek dopiero po seansie dowiedziałam, że reżyserem nie był Tim Burton! :o :o Szooook. Ale był Johny Depp, ja uwielbiam tego faceta <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłam, genialny film. <33 Czekałam na tę ekranizację strasznie długo. Johny Depp jest cudowny, również ja go uwielbiam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Taa, dokładnie, byle do wakacji! :D
    Ja nie mam takiej listy jak Ty, czytam to, co wpadnie mi w ręce :) A że najczęściej wypożyczam, a nie kupuję, to nie mam problemu w wypadku nietrafienia :D Polecam ;D
    Pozdrawiam ^^
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś robiłam. :D
      Jejku ja już chcę wakacje! Marzy mi się hamaczek i książka.
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie