poniedziałek, 23 maja 2016

Nutki, które uwielbiam, czyli 50 piosenek polecanych przez StormWind #4

Cześć słoneczka! *-*
Ostatni post był w poniedziałek, dzisiaj jest następny poniedziałek... Przepraszam Was, ostatnio życie mnie przytłacza i nie mam siły na pisanie. Ale oto siedząc oto z tym mega wkurzającym człowiekiem, jakim jest mój kolega przygotowałam post...
Rada dla chłopaków: nie spóźniaj się, bo indywidualistka na ciebie nakrzyczy
Rada dla dziewczyn: krzycz na spóźnialskich, indywidualistko! <-- To tak na poprawę nastrojów :*
 A dzisiaj muzycznie! Let's go! Zaczynajmy! <3

1. Panic! At The Disco: Don't Threaten Me With A Good Time

2. Skillet - Hero
#Panheads <3

3. Evanescence - Listen To The Rain

4. Linkin Park - Numb

5. Imagine Dragons - Battle Cry

I jak Wam się podobały dzisiejsze piosenki?
Do napisania!  
''I niech los zawsze wam sprzyja''
Buziaki, 
StormWind :*

40 komentarzy :

  1. uwielbiam piosenkę Linkin Park Numb po prostu kocham <3
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kochana, bratnie dusze się przyciągają. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Wszystkie znam i uwielbiam! :) Zwłaszcza Linkin Park i Panic! at the disco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo w takim razie cieszę się jak wariatka ze znalezienia mojej bratniej duszy! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Nie znam żadnej :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imagine Dragons <3

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333 Widzę, że jesteś ich równie wielką fanką. Piona!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Bardzo lubię "Numb" oraz tę piosenkę od Imagine Dragons. Wróć! Ja kocham cały repertuar Imagine Dragons! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imagine Gragons mają wspaniały repertuar. <333
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Ohhhhhhh moje dwie ulubione tu są ():D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w takim razie bardzo się cieszę! <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Jeny ^^ Na reszcie znalazłam książkoholika o nie tylko tym samym guście czytelniczym ale i muzycznym! Powiedz siostro gdzie ukrywałaś się przez całe moje życie? :p
    Ps: Znasz może Three Days Grace? Ja ich uwielbiam ^^

    pozdrawiam serdecznie,
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostro! A gdzie ty się ukrywałaś?!
      Nie znam, ale właśnie ich słucham dzięki Tobie kochana. Animal I Have Become <333 Strasznie mi ten zespół przypomina Skillet *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Uwielbiam piosenki Linkin Park, a tą w szczególności. Ale z równą przyjemnością zasłuchuję się w Imagine Dragons :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzę, że byśmy się dogadały. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Ojj lubisz mocne klimaty. Raz na jakiś czas lubię posłuchać Linkin Park :)pozdrawiam serdecznie ps. Jak wdrażasz pomysł ze zdjęciami??'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mocne klimaty są jak najbardziej w moim guście. <3
      Już wkrótce pojawi się kolejne CLP, ale muszę najpierw pozbierać wystarczającą ilość zdjęć z nowego tematu. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Jako, że wychowywałam się z kuzynką, to takie mocniejsze klimaty nie są mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem ze znalezienia bratniej duszy! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Słucham zupełnie innych zespołów, ale takie mi nie przeszkadzają :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego. Według mnie muzyka idealnie odzwierciedla duszę człowieka. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. To tak pół na pół mój gust muzyczny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spodobają Ci się bardziej piosenki z następnego postu tego rodzaju. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Znam wszystkie :D
    Ale już nie słucham i w sumie trochę szkoda :D

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3
      Bardzo szkoda, popraw się kochana! Czasami warto wracać do takich perełek. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Pamiętam jak uwielbiałam kiedyś "Numb" i słuchałam jej godzinami.
    Twój cykl z piosenkami pomaga mi odświeżyć piosenki, o których dawno zapomniałam. Cudownie <3

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku w takim razie strasznie się cieszę! <3 Storm odświerza stare perełki. XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Uwielbiam Panic! At The Disco <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej, ale wszystkie przesłucham :D
    W wolnej chwili sprawdź poczte:D
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo!
      Czekam na odpowiedź kochana! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Lel jaram się, że pokazałam Ci P!ATD xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziękuję kochana! Jak zwykle umilasz mi życie wspaniałą muzyką! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Świetne nuty *.* kolejny raz chwalę Twój gust muzyczny :D
    Pozdrawiam!
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <33 Aż się zarumieniłam od tych komplementów. XD
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie