poniedziałek, 9 maja 2016

Liebster Blog Award #8

Cześć misiaczki!
''Prostota jest szczytem wyrafinowania''
Dziś przychodzę do Was z prostym, szczerym postem, w którym zostanie poruszony nie jeden problem współczesnej blogsfery... Nie masz ochoty na odrobinę wyrafinowania połączoną z LBA? To nie czytaj! 
Słoneczko świeci, a ja leżąc na hamaczku przygotowałam dla Was LBA, do którego nominowała mnie Posredniczkaa z bloga Moje drugie życie... moje książki, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej. :D

 Zaczynajmy!
1. Dlaczego założyłaś blog i co Ci to dało?
O nie! Pierwsze pytanie, a już leżę...
Bloga założyłam po namowach mojej przyjaciółki, a zrobiłam to dlatego, że kocham książki i chciałam się tą miłością dzielić. Poza tym wcześniej pisałam już recenzje na LC i to strasznie polubiłam. Uwielbiam poznawać nowych ludzi i podstawowym plusem blogowania jest dla mnie możliwość poznania tylu blogerów, a przy okazji książek, które dodaję na półkę ''chcę przeczytać''.
Oczywiście to była ta Storm optymistyczna, a jeśli chodzi o inną rzecz, którą dał mi blog, a raczej w tym przypadku zabrał to będzie nim czas, który spokojnie mogłam przeznaczyć na czytanie lektur, a przeznaczam na co innego. :/ Oczywiście nie kwestionuję sensu blogowania, ale postaram się dawać teraz więcej czytać i przede wszystkim spać, a posty dawać troszkę rzadziej. :)
Ufff dałam radę... Następne pytanie!

2. Czy posiadasz pasję / hobby, niezwiązane z blogiem?
Fotografia! Ale to jest troszkę związane z blogiem, ponieważ jest nowa seria postów CLP (link tutaj, klik!). Już niedługo kolejny wpis o zdjęciach. I przedpremierowo żeby już tak nie nudzić:
 Oprócz robienia zdjęć uwielbiam rysować, oglądać filmy i wcielać w życie moje niesamowite pomysły - takie hobby. XD

3. Do jakich filmów lubisz wracać?
 Do śmiesznych, polskich komedii? Do dobrych filmów akcjii i romantycznych? Do WSZYSTKICH FILMÓW, które były lepsze od Niezgodnej i Zbuntowanej...

4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Miasto Kości i sama nie wiem, co o niej myśleć, ale dałam ocenę 8/10. :D

5. Czy masz w życiu jakiś cel, do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci idzie? 
Nie rozumiem tego pytania. Storm ma bardzo dużo celów, do których dąży...
I mogłabym wymieniać je w nieskończoność, ale wystarczy mi mój indywidualizm i teraźniejszość. Nie przejmuję się przyszłością, książki przecież nie zginą z tego świata... XD <3

6. Gdybyś musiała do końca życia jeść jedno danie, co by to było?
Sałatka grecka! Albo cokolwiek innego co nie będzie zawierać mięsa... :D
Królik jakoś żyje, dlaczego ja bym nie mogła?!
I tak praktycznie tak żyję, bo mięsa nie jem, a sałatki ubóstwiam! *-*

7. Gdybyś wygrała miliony w totka, co byś z nimi zrobiła?
Pfff oczywiście poszłabym do księgarni i krzyknęłabym: ''biorę je wszystkie''. <--- tak pewnie odpowie każdy książkoholik
Ja jeszcze dałabym jeden milionik pani Aveyard, aby napisała chociaż odrobinkę szybciej kolejną książkę... XD
 Mogłabym też dać troszkę pieniędzy pani Roth, aby przestała pisać tak beznadziejne książki... Przepraszam fanów Niezgodnej.
Widzicie, to się nazywa zarządzanie... XD
8. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
CZYTANIE W MYŚLACH!
Ale to nie dlatego, że kompletnie nie rozumiem facetów.
 Chciałabym lepiej poznać ludzką psychikę, ciekawi mnie to bardzo, ale na psychologa to się nie nadaję. XD Zbyt łatwo popadam w zachwyt i za często kieruję się emocjami... Nie bez powodu jest StormWind... XD

9. Jakie wakacje Ci się marzą?
Oooo świetne pytanie! Dziękuję kochana! :*
''Ja też lubię sobie marzyć
Najczęściej, to o plaży
Słoneczko, morza szum i tupot mewek!''
Kto kojarzy? Wybaczcie, ale takie było moje pierwsze skojarzenie. Kto nie lubi bajek?!
Okay odbiegłam od tematu. Marzą mi się ciepłe (ale nie za ciepłe) i ciekawe wakacje obfitujące w nowe książkowe doznania i zapach świeżo skoszonej trawy (kocham go). XD
Troszkę leniuchowania w ramionach świetnego bohatera książkowego jeszcze nikomu nie zaszkodziło. <3

10.  Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona gra komputerowa?
Lubię gry, ale nie komputerowe.
Lepsze są te na xboxa, ale o mojej miłości do gier kiedy indziej, bo mam wrażenie, że ten post wyszedł za nudny... XD

 Nie mam pojęcia dlaczego jest 10 pytać, ale dziękuję jeszcze raz za nominację! <3
Bawiłam się świetnie przy tworzedniu tego postu i mam nadzieję, że Wasze odczucia będą podobne! :*
***
Hmm i kogo by tu nominować? Pozwólcie, że dam Wam odpocząć, bo sama mam wiele zaległych nominacji. Kobieta rozumie kobietę albo i nie. XD Bloger rozumie blogera! <3
''Prawdą jest to, co upraszcza świat, a nie pomnaża chaos...''

Trzymajcie się cieplutko!
''I niech los zawsze Wam sprzyja!'' 
Buziaki, 
StormWind :*

30 komentarzy :

  1. Czekam na odpowiedzi na moje Lba do którego cię nominowalam ... :)
    http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html?m=1
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację! Cieszę się jak wariatka z możliwości wykonania kolejnego LBA! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Fotografię możesz fajnie łączyć z blogowaniem. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Myślę, że będzie to idealne połączenie! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi :) Kto nie chciałby umieć czytać w myślach? :D Nie mogę doczekać się recenzji "Ognia i wody" <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Recenzja będzie, z dedykacją dla Ciebie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Do tych dwóch filmów co wymieniłaś też uwielbiam wracać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja nie lubię Niezgodnej. :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja gdybym wygrała szóstkę w Lotto, to otworzyłabym własną księgarnię i byłaby najwspanialszą księgarnią na świecie, już nawet zaprojektowałam ją sobie w głowie. Teraz tylko czekam na wygraną, haha :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee otworzenie własnej księgarni to nie dla mnie, musiałabym oddawać komuś książki! :(
      Trzymam kciuki za twoją wygraną! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Czytanie w myślach byłoby bardzo przydatną umiejętnością! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, szczególnie gdy nie wiesz jak ocenić człowieka, który jest totalną zagadką. XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ja chciałabym posiadać moc teleportacji :D Coś cudownego w mgnieniu oka móc udać się w dowolne miejsce na ziemi :)
    Odpowiedzi bardzo ciekawe - pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teleportacja brzmi kusząco! *-*
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Rozbroiłaś mnie wydanym milionem xD
    Czytanie w myślach dla tego skreślonego celu to by było jak marzenie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah cieszę się, że Ci się podobała ta odpowiedź! <3
      Szkoda, że marzenia nie są rzeczywistością! :(
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Hm... w sumie czytanie w myślach nie byłoby taką złą mocą o ile możnaby było nad nią panować :) bo nie chciałabym wiedzieć co myśli na przykład mój pies, robią kupę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście opanowanie to moje drugie imię i choć nie lubię się ograniczać to trzeba by nauczyć się panować nad taką mocą. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Czytanie w myślach mogłoby być fajną mocą ❤❤❤ kiedyś chciałam mieć ją najbardziej, a potem wygrała niewidzialność... i już została :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee niewidzialność nie dla mnie, podsłuchiwać nie lubię, wolę być widzialna.
      Chociaż przyznam, że peleryna jak z Harrego Pottera byłaby cudowna! <3
      Buziaki,
      StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

      Usuń
  11. Mnie to się marzą wakacje na Kalifornijskiej plaży ahh.. :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię leżeć na plaży, no chyba, że z książką. :D
      Jejku przypomniałaś mi, że tęsknię za wakacjami! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Kiedyś zajmowałam się fotografią. Sprzęt leży, chyba nadszedł czas aby go wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Chętnie zobaczyłabym twoje zdjęcia! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Umiejętność czytania w myślach byłaby naprawdę przydatna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że myślimy podobnie! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Czytanie w myślach dla tego powodu, który skreśliłaś byłoby naprawdę baaardzo przydatne...
    A co do wygraniu milionów - zrobiłabym to samo, ale także kupiła regały:)

    Pozdrawiam cieplutko:*
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zapomniałam o regałach, masz rację, byłyby bardzo przydatne! XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Och, piosenka z Tangled i Flynn Rider <333
    Dobry pomysł z tą księgarnią. Ale niech ci zapakują razem z regałami, byłyby przydatne ;) Tak jak umiejetność czytania w myślach, chociaz to miałoby też swoje minusy. Czasem lepiej nie wiedzieć. już zupełnie straciłabym wiarę w ludzkość.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333
      Regały byłyby bardzo przydatne, a ja o nich zapomniałam! Buuu moja skleroza... XD
      Ja nadal wierzę w ludzi, ale mniej niż wcześniej. Życie uczy...
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie