poniedziałek, 16 maja 2016

Cytaty, które uwielbiam #7

Cześć kochani! 
Mam okropny dzień... za dużo rzeczy mi się zwaliło na głowę, a za mało czasu na czytanie! :/ 
Dzisiaj cytaty! Tematyka: miłość z nutką naukowego podejścia pod sprawę i Kubusiem! *-* 
Myślicie, że nic Was nie zaskoczy?! BZDURA! 
Połączenie Gałczyńskiego i Sapkowskiego w Cytatach... Zapraszam! <3

''Gdy­byś kiedy we śnie poczuła, że oczy mo­je już nie pat­rzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał.''
~Stefan Żeromski
 ''Między mężczyzną a ko­bietą przy­jaźń nie jest możli­wa. Na­miętność, wro­gość, uwiel­bienie, miłość – tak, lecz nie przyjaźń.''
~Oscar Wilde
 ''Miłość jest tym, o czym marzysz, paląc trze­ciego papierosa.''
~Mian Mian
''-Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ?
-Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje.''
~Alan Alexander Milne (''Kubuś Puchatek'')
''O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słod­ka i ma kształt. Spróbuj zde­finiować kształt gruszki.''
~Andrzej Sapkowski
''Kochać jest łat­wo. To, można po­wie­dzieć, jak z sa­mocho­dem: wys­tar­czy włączyć sil­nik, do­dać ga­zu i wyz­naczyć so­bie cel podróży. Ale być kochaną to tak jak prze­jażdżka z kimś in­nym, je­go sa­mocho­dem. Na­wet, jeśli uważasz te­go ko­goś za dob­re­go kierowcę, zaw­sze po­zos­ta­je ten pod­skórny strach, że może się po­mylić, a wte­dy w ułam­ku se­kun­dy wys­trze­licie obo­je przez przed­nią szybę na spot­ka­nie śmier­ci. Być kochaną może oz­naczać naj­większy koszmar. Bo miłość to re­zyg­nacja z pa­nowa­nia nad włas­nym lo­sem. A co się sta­nie, jeśli w połowie dro­gi pos­ta­nowisz zawrócić al­bo skręcić w bok, a nie masz na to ja­ko pa­sażer żad­ne­go wpływu?''
~Jonathan Carroll (''Kości księżyca'')
 ''Praw­dzi­wa miłość zaczy­na się tam, gdzie nicze­go już w za­mian nie oczekuje.''
~Antoine de Saint-Exupery
 ''-Puchatku?
-Tak Prosiaczku?
-Nic, tylko chciałem się upewnić, że jesteś.''

~Alan Alexander Milne (''Kubuś Puchatek'')
''Nie wys­tar­czy po­kochać, trze­ba jeszcze umieć wziąć tę miłość w ręce i prze­nieść ją przez całe życie.'' 
~Konstanty Ildefons Gałczyński
 ''Wiesz, Prosiaczku… miłość jest wtedy… kiedy kogoś lubimy… za bardzo.''
~Alan Alexander Milne (''Kubuś Puchatek'')
 Niestety muszę już się z Wami żegnać. 
Pożegnanie z moimi czytelnikami to jak przerwanie podwieczorku w Krainie Czarów! :///
Już niedługo recenzja, emocjonalna recenzja... Zapraszam! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''! 
Uściski i całusy, 
StormWind 




45 komentarzy :

  1. na prawdę świetne cytaty :)
    a cytaty z "Kubusia Puchatka" są takie słodkie ^^
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kubuś rządzi! <3 <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Przepiękne fragmenty ♥ Ja tez uwielbiam wszystkie cytaty z Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Również je uwielbiam.
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Kubuś zawsze wie co powiedzieć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, a buzia czytelnika się cieszy. :3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Jejku cytaty podbiły moje serce, wiecej takich postów dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście będzie więcej, z myślą o Tobie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Piękne cytaty *.* Najbardziej podoba mi się ten z "Kubusia Puchatka", czwarty od góry. Niby bajka a skarbnica cudnych cytatów ♥

    Pozdrawiam serdecznie,
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Kocham Kubusia, to magia w zwyczajności bajki. :3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, uwielbiam Go! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. aż mam ochotę na przeczytanie tej książki xd

      Usuń
    3. Ja także. XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobały! <3

      Usuń
  8. Sapkowski, Sapkowski... kiedy ja w końcu zrealizuję plan sięgnięcia po twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh mam to samo, tak mało czasu, a tak dużo wspaniałości (książek) na tym świecie! XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Cudowne cytaty, mi osobiście najbardziej podobają się z Kubusiem Puchatkiem :)
    Pozdrawiam :)
    https://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kubuś zajmuje w moim sercu szczególne miejsce, uwielbiam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Kubuś <3 Ja uwielbiam cytaty z Harry'ego i z Diabelskich Maszyn, chociaż cytaty z bajek też są piękne :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś jest wspaniały! <33 Harry to już rozwala system całkowicie XD <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Kubuś Puchatek ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość z nich o dziwo znałam, więc chyba nie jest ze mną tak źle :D a autora "Małego księcia " wręcz kocham za napisanie tak pięknej powieści, w której niemalże każde zdanie nadaje się na cytat... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały Książe <33 Myślę, że gdybym miała swój egzemplarz to podkreśliłabym 3/4 tekstu jako ''moje motta'' XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Wyjątkowo inspirujące cytaty :) Ale ostatnie zdanie (żegnam się z wami) zabrzmiało złowrogo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety, ale miałam blogerskiego doła... :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Nie spotkałam się chyba jeszcze z żadnym. Bradzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Cię zaciekawiłam. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Piękne cytaty, uwielbiam te z "Kubusia Puchatka" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja je wprost ubóstwiam! <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Ojej, ile przecudnych cytatów! Nie miałam pojęcia, że ten pierwszy jest słowami Żeromskiego, mimo że jest jednym z moich ulubionych *.*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także mój ulubiony kochana! <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Faktycznie wybrałaś bardzo poruszające cytaty i nawet w Kubusiu Puchatku jest mnóstwo życiowych mądrości. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kubuś to kopalnia wspaniałych cytatów. <33
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło to usłyszeć! :3
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Znam wszystkie cytaty (mam je w formie naklejek przyklejonych na ścianę) Uwielbiam je <3 Cytaty z Kubusia Puchatka są tak mega słodkie *-*
    Masz świetny gust (to tak jakbym chwaliła siebie ale co tam XD)
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się, te cytaty są mega słodkie. <33 Super pomysł z przyklejaniem sentencji życiowych na ścianę! Może sama tak zrobię? XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Cytaty z Kubusia Puchatka uwielbiam. Piękny post przy którym można stanąć na chwilę i pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo za te ciepłe słowa! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. Ahh, cytaty z "Kubusia Puchatka" są wspaniałe ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie