sobota, 14 maja 2016

Crazy Life Photography #2 The Green Queen

Cześć kochani! 
Tramtatadam i jest WEEKEND! Juupi! Nawet nie wiecie jaki trudny był dla mnie ten tydzień. SZKOŁO PRZEPADNIJ! 
Dziś zdjęcia. ''The Green Queen'' dlatego, że królową naszego postu będzie Natura, Zielona Królowa. <3 
Zaczynajmy!

#1
 #2
#3 
#4
 #5
 #6
#7
#8
#9
 #10
 #11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
 #18
#19 
#20

I tym zdjęciem kończymy. 
Każda z tych fotografii jest mojego autorstwa, ale ja dzisiaj dziękuję wszystkim moim znajomym i przyjaciołom, którzy wytrzymują ciągłe: ''poczekaj, zrobię zdjęcie''. 
Mam nadzieję, że spodobało Wam się chociaż jedno. A może więcej?
W kolejnym CLP zaskoczę Was, ponieważ nie będą to tylko zdjęcia natury... Zapraszam!
Do zobaczenia w komentarzach i w następnym poście! 
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind

28 komentarzy :

  1. Jakie śliczniutkie zdjęcia:) takie wiosenne<3
    Pozdrawiam;* books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobały! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia! Szczególnie podobają mi się 5 i 8. Masz jakiś specjalny sprzęt? Czekam na kolejną dawkę fotografii! :*

    Nominowałam Cię do tagu ===> http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/2016/05/tea-book-tag.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Te zdjęcia były robione moim telefonem, więc mój ''profesjonalizm'' stoi pod znakiem zapytania. Muszę zainwestować w aparat! <3
      Już zbieram materiał na kolejną dawkę zdjęć! A za nominację dziękuję! <3
      Buziaki!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! *-*
    Niedawno wykonałam LBA, do którego mnie nominowałaś. Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już za chwilkę zerknę na twoje odpowiedzi!
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Bardzo ładne 😘 najbardziej podoba mi sie nr 18 . Na majówkę tez zrobiłam baaardzo dużo zdjeć 😉
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :3 Majówka sprzyja robieniu zdjęć!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Totalnie urzekło mnie zdjęcie 20 <33 Bomba ! :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super, że Ci się podoba! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się 5, 8 i 18. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet nie wiesz jak dużo to dla mnie znaczy, że moje prymitywne zdjęcia podobają się komukolwiek... ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. To ostatnie jest przecudowne! Zakochałam się w nim *.* Zawsze podziwiałam ludzi, którzy potrafią uchwycić tak piękne chwile. Mi wszyscy mówią, że mam głowę w chmurach i być może dlatego nie zwracam uwagi na takie cudowności.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam zachody słońca i niebo na zdjęciach, więc takie zdjęcie jest jak najbardziej w moim stylu. XD
      Ohhh głowa w chmurach idealnie pasuje do Lunatyczki. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia, najbardziej spodobał mi się nr 13.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się jak wariatka! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to usłyszeć! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Uwielbiam robić zdjęcia, tak samo jak je oglądać:)
    Cudowne, a i nie tylko Twoi znajomi muszę to wytrzymywać (moi także;))

    Pozdrawiam cieplutko:*
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w takim razie ukłony w stronę także twoich znajomych! XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Zdjęcie nr 8 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, miło to usłyszeć! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. wszystkie zdjęcia są śliczne ale jednak to ostatnie najbardziej mi się podoba :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się jak wariatka, że Ci się spodobało! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Ale masz śliczną szatę graficzną bloga! Jest taka urocza, niesamowicie mi się podoba!
    Zdjęcia w poście przepiękne, super to wszystko zestawiłaś, przypadło mi do gustu :)
    Obserwuję, żeby mieć na bieżąco Twe wpisy. Warto!! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj. Będzie mi baardzo miło. Przesyłam pozdrowienia i buziaki! Do następnego!

    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jejku aż przesadziłaś z tymi komplementami! Cieszę się jak wariatka, że zostajesz na dłużej. :3
      Oczywiście wpadnę!
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Zdjęcia bardzo mi się podobają! ^_^ Są bardzo fajne! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mordka mi się cieszy jak wariatce, że Ci się spodobały! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie