czwartek, 21 kwietnia 2016

Rock's TAG

Cześć kochani! 
Nadal jestem w Londynie, ale dziś mam dla Was świetny TAG, do którego nominowała mnie Rol Cia z bloga  Książki bliżej nas, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3
Pierwszy raz jak zobaczyłam nazwę ''Rock's TAG'' to myślę.. hmm muzycznie? Jednak nie! Dzisiaj małe przypomnienie lekcji przyrody...<3


Zaczynajmy! <3

1. Diament - najgenialniejsza książka, jaką czytałaś. 
Myślę, że moim diamentem jest seria przygód Harrego Pottera! <3 Akcja, bohaterowie, wydarzenia są niezwykłe. I Hogwart... Kto chciałby uczyć się w Szkole Magii i Czarodziejstwa? Ja napewno! UWAGA! Nadchodzi nowa Hermiona! XD

2. Granit - książka, którą najtrudniej Ci było nabyć.
Hmm sama nie wiem... Miałam problem ze znalezieniem ''Opalu'' oraz niefilmowej okładki ''Gwiazd naszych wina'', a teraz muszę koniecznie nabyć ''Baśnie Barda Beedle'a'' oraz ''Magiczne stworzenia i jak je znaleźć''.


3. Piasek - najgorsza książka ever.
Mi piasek kojarzy się z wakacjami i słoneczkiem! XD 
Jeśli chodzi o najgorszą książkę to nienawidzę ''Niezgodnej'', a ''Wierna'' to masakra! Bleee i fuuuj!!! NIE POLECAM! :/

4. Węgiel - książka, po którą sięgnęłaś z myślą: ''A co mi tam'', lecz później zaskoczyło Cię, że jest tak dobra.
''Pandemonium''! Przyznam szczerze, że średnio podobało mi się ''Delirium'' i sięgnęłam po drugą część trochę od niechcenia, ale tom ten mnie powalił na łopatki! <3 
Szkoda, że ''Requiem'' nie okazało się równie dobre... :( 

5. Marmur - książka z majestatyczną okładką.
Hmm ''Czerwona Królowa''? Ta okładka jest tak śliczna, że mogłabym gapić się na nią całymi godzinami... Majestatyczny, czyli pełen dostojeństwa. Ohhh tak ta krew jest z całą pewnością dostojna, a treść jeszcze bardziej! <3
 6. Bursztyn - książka, która trafiła do twoich rąk za sprawą przypadku. 
Nie wierzę w przypadki! Moim zdaniem wszystko co się nam wydarzy to przeznaczenie! XD
Jeśli chodzi o książkę, której wcale nie zamierzałam przeczytać wcześniej to będzie to ''7 razy dziś''! Niestety zawiodłam się i znienawidziłam autorkę. Dlaczego? Zawiodłam się, ponieważ GŁÓWNA BOHATERKA PRZEŻYWA DZIEŃ SWOJEJ ŚMIERCI 7 RAZY i to ma być ciekawe?! Gniot! :/

7. Sól kamienna - książka, po którą sięgnęłaś ze względu na ładną okładkę, ale okazała się okropna
Lubię patrzeć na ładne okładki, ale jeszcze nigdy się nie zawiodłam w ten sposób. Po ''Niezgodną'' sięgnęłam ze względu na opis z okładki, a ''Wybranych'' przeczytałam po namowach mojej przyjaciółki. 
Ehhh średnio dobre były te książki... :(

8. Bazalt - najzwyklejsza książka jaką czytałaś
Może ''Fangirl''. Ta lektura była naprawdę ciekawa. Ale trochę to śmieszne żeby fangirl czytała o fangirl... Taka zwyczajna, ale niezwyczajna książka. Muszę wreszcie sięgnąć po inne dzieła tej autorki! <3

9. Kreda - książka, którą musiałaś przeczytać. 
Musiałam przeczytać ''Krzyżaków'' jako lekturę szkolną'' i uwaga dałam radę! Po dwóch tygodniach męczarni! XD
Musiałam także przeczytać ''Dar Julii'', ponieważ urzekła mnie historia Warnera i Julii! <3 

 10. Torf - twoja pierwsza książka
Nie mam pojęcia skąd się wzięło porównanie torfu do pierwszej książki, ale w ten oto piękny sposób kończymy ten TAG z Harrym Potterem, czyli tak jak go zaczęliśmy! <3 Potterhead na zawsze! <3
11. Osoby, które nominuję: 
Jeśli macie ochotę wykonać ten TAG to śmiało! Czekam na wasze odpowiedzi! Śmiało czujcie się nominowani! <3

Do następnego! :3
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind  










13 komentarzy :

  1. Kochana, świetnie poradziłaś sobie z tym Tagiem. Twoje odpowiedzi są naprawdę świetne ;)
    Oczywiście pozdrawiam z całego serduszka i czekam na więcej ;)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ,,Niezgodna" nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia. Jak dla mnie taki średniak, którym nie ma co się zachwycać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :)
    Czerwona Królowa ma przepiękną okładkę*_* Zresztą Szkalny Miecz też :D
    Buziaki :*
    P.S jak możesz to sprawdź poczte :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, posty z tagami to moje ulubione, tak mega lubię je czytać :D
    Jej, ja też szukałam "Gwiazd naszych wina" w niefilmowej okładce, ale niestety nie udało mi się znaleźć. Za to mam "Baśnie Barda Beedle'a" i to prawdziwa perełka, ceny na allegro za tę książkę są śmieszne, ale mam nadzieję, że jakoś Ci się uda zdobyć egzemplarz :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś szukałam pamiętników wampirów z niefilmową okładką i koniec końców nie przzeczytałam tego. Kiedyś też zaciekawiła mnie gwiazd naszych wina ale jednak nie sięgnęłam po nią. Ponoć jest bardzo smutna.

      pozdrawiam
      www.opowiescidziwnejtresciii.blogspot.com

      Usuń
  5. „Harry” jest zdecydowanym diamentem i dla mnie! Te książki to pół mojego dzieciństwa, nadal je kocham miłością wieczną i szczerą. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW, skąd te pomysły na tagi ? :D świetne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwolisz, że poczuję się nominowana i zrobię ten Tag u siebie XD Z więszkością odpowiedzi się zgadzam, nie licząc Harry'ego Pottera (nie czytałam i mnie nie ciągnie). Pozdrawiam! ;)
    moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag!!
    Wiesz, co sądzę o Niezgodnej, więc nawet nie będę się wypowiadać XD
    Buźki, Sil :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, nie przepadam za Delirium, ale ostatnią część właśnie uznaję za najfajniejszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh Niezgodna, to chyba najgorsza książka zaraz po Greyu.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, "Czerwona królowa" ma świetną okładkę, ale niestety jej treść trochę mnie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodki TAG :D
    Czerwona królowa ma mega okładkę *-* w sumie przez nią się skusiłam xD
    A tak to mało co znam osobiście :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie