sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie KWIETNIA + czytelnicze plany na MAJ

Cześć kochani! :*
Dziś ostatni dzień miesiąca więc przedstawiam Wam moje podsumowanie... Co przyniesie maj? 
Zapraszam! 
Nie ukrywam, że kwiecień obfitował w ciekawe doznania i to nie tylko książkowe. Pod koniec maja założyłam, że przez wyjazd do Londynu i inne bzdety nowy miesiąc wypadnie okropnie, a tu miła niespodzianka! 

Przeczytane w kwietniu: 
  1. ''Szklany Miecz'' Victoria Aveyard (moja ocena: 8/10, recenzja tutaj, klik!) <3
  2. ''Ember in the Ashes. Imperium ognia'' Sabaa Tahir (moja ocena 10/10, recenzja tutaj, klik!) <3
  3. ''Miasto kości'' Cassandra Clare (moja ocena: 8/10, recenzja wkrótce) <3
  4. ''Stary człowiek i morze'' Ernest Hemingway  (moja ocena: 3/10)
Łącznie przeczytałam w kwietniu 1686 stron, co daje wynik 56 stron rozkoszy dziennie! <3
Najlepsza książka miesiąca: ''Ember in the Ashes. Imperium ognia'' <3
Najgorsza książka miesiąca: ''Stary człowiek i morze'' -.-
Najładniejsza książka miesiąca: ''Szklany miecz'' <3

Plany na maj:
  1. ''Maybe Someday'' Colleen Hoover
  2. ''Pięćdziesiąt twarzy Greya'' E. L. James
  3. ''Drżenie'' Maggie Stiefvater
  4. ''Zmierzch'' Stephenie Meyer
  5. ''Skąpiec''  Molier

Mój kwiecień był całkiem udany. Co w przeczytaliście w tym miesiącu? 
Jakie są Wasze książkowe plany na maj?

UWAGA! Przypominam o konkursie z Magonią! To już ostatni dzwonek by się zgłosić! KLIK!
Udanego długiego weekendu! <3 Moje plany to czytanie... XD
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

38 komentarzy :

  1. ,,Stary człowiek i morze'', było ostatnio moją szkolną lekturą.Szczerze pisząc, nawet go nie przeczytałam, ale dostałam -5, więc jest dobrze. Większości uczniów się nie podobała, ale ja jeszcze kiedyś do niej wrócę. Jej, przeczytałaś naprawdę sporo w tym miesiącu, zważając jeszcze na wyjazd do Londynu. Podziwiam! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo -5 gratuluję! Początek tej lektury jest fajny, ale z każdą kolejną stroną miałam coraz bardziej dość! :/
      Dziękuję, zaskoczyłam sama siebie takim wynikiem!
      Zaczytanego maja!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Widzę, że będziesz czytała w maju Zmierzch i Greya - ciekawa jestem Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój maj będzie dosyć ciekawy w doznania książkowe, bynajmniej taką mam nadzieję. :D
      Zaczytanego!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Jejku ludzie ile wy czytacie? XD Ja nie mam na nic czasu i moje wyniki przy niektórych to dno. Greya będziesz czytała, zobaczymy Twoją reakcję na to?
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Moja recenzja Greya powinna pojawić się za tydzień. Już czytam tę pozycję i jest gorąco... XD
      Zaczytanego maja!
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. "Ember in the Ashes" przede mną, jednak Twoja opinia, jak i inne pozytywne powodują, że z chęcią sięgnę po tę książkę. Jestem ciekawa Twojej opinii o Zmierzchu i 50 twarzach Greya ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po dzieło pani Tahir! Kocham tę pozycję! <3
      Recenzja Greya powinna pojawić się za tydzień, a ''Zmierzchu'' troszkę później. Zapraszam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Kochana, skąd masz Maybe Someday, bo ja nigdzie nie mogę znaleźć!
    Post świetny jak zwykle i oczywiście czekam na więcej <3
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam na moje podsumowanie Kwietnia <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Maybe Someday'' dostałam w prezencie od przyjaciółki więc nie do mnie to pytanko. XD :D
      Zaczytanego maja!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. A mi akurat "Stary człowiek i morze" się podobał... ;) Czytałam "Zmierzch" i "Drżenie" dawno temu, obie książki bardzo mi się podobały. Natomiast na Grey'u padłam przy 120 stronie... nie dałam rady tego czytać ;-)

    Pozdrawiam
    Książki - inna rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kwiecień jest w tak opłakanym czytelniczo stanie, że aż wstyd się przyznać... Tylko dwie książki i nie zapowiada się na to aby było więcej. A lista "do przeczytania" cały czas się powiększa...

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na konkurs ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmierzch czytałam jeszcze w gimnazjum i wtedy mi się podobał. Greya nie lubię, ale jestem ciekawa Twojej opinii. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  9. "Imperium ognia"- świetna książka :) Podobnie jak "Maybe someday" - jestem ciekawa jak Tobie przypadnie do gustu. Świetne podsumowanie - życzę Ci zaczytanego maja :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jako lekturę miałam 'Starego(..)" i nawet nie przeczytałam tego do końca, po prostu nie dałam rady. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat 50 Twarzy. :)
    Pozdrawiam!♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku, bo moim lepiej się nie chwalić:( powodzenia w maju;*
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OOOO widze książkę która kocham <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, Pięćdziesiąt twarzy Greya, odważnie. ciekawi mnie, jak Ci się spodoba. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, pamiętam jak czytałam "Zmierzch". Dostałam tę książkę na wigilię klasową w 6 klasie podstawówki i wtedy kompletnie przepadłam. Do tego stopnia, że do Bożego Narodzenia przeczytałam pierwszy tom i pod choinką znalazłam dwa kolejny. To były super czasy :D Jestem ciekawa czy Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. !!! Nareszcie Zmierzch :-) Będę czekać na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem dobry wynik. Oby maj był jeszcze lepszy dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik! :D Ja również planuję sięgnąć w tym miesiącu po ,,Zmierzch". Czytałam go razem z moją siostrą w wieku 8-10 lat i pamiętam, że obu nam się podobał. Praktycznie wszystkim się wtedy podobał. Teraz, kiedy jestem w wieku gdy moja siostra się w nim zakochała chcę sprawdzić, czy wszyscy mają rację wieszając na nim psy, czy może w pewnym wieku takie historię się po prostu podobają i tylko z perspektywy czasu wydają się idiotyczne. Czekam zatem z niecierpliwością na Twoją recenzję :D
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego maja! :D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku! Z podanych książek czytałam jedynie "Szklany Miecz", ale za to bardzo chciałabym rozpocząć w końcu serię "Dary Anioła". Ja w maju będę kończyć książki pozaczynane w zeszłym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziel się "Maybe someday" <3 Dobrze?? ^^
    AAAAAAA!! Kocham "Szklany miecz"!! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Zmierzch <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W kwietniu przeczytałam kilka książek autorki Gayle Forman i w 100% polecam.
    W maju mam zamiar przeczytać " Więzień labiryntu". Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wynik ❤❤ Ja przeczytałam w kwietniu Trylogię czasu i jest super ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Co cię kusi do Greya ! :O Przeczytaj Maybe Someday, jest niezwykłe <3 I słuchaj muzyki podczas czytania :D Nie znoszę Starego człowieka i morze grrr :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo czytasz ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również gratuluję wyniku! Zazwyczaj w książkach staram się dotrzeć do jakiejś wartości, moralnej nauki, w przypadku ,,Starego człowieka i morza" nie udało mi się czegoś takiego znaleźć, chyba że źle szukałam :P Ale przeczytałam tę pozycję, ponieważ tego typu książki (czyt. nudne) zazwyczaj pojawiają się na egzaminach, maturze itp. Życzę powodzenia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry wynik! ;) Życzę powodzenia w czytaniu majowego stosiku. Mogę Ci powiedzieć, że "Maybe someday" jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałem w kwietniu trochę, ale chyba nie ma się cym chwalić :D
    Ładne stosiki, też chcę takie :P

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wyniki i życzę powodzenia w maju:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę przeczytania 2 i 3 pozycji (jestem leniem, za długie tytuły xd), zwłaszcza drugiej i jak widzę tą ocenę to mnie skręca, bo ja jej jeszcze nie znam no! :D
    ojej, zamierzasz przeczytać Greya? ja nawet nie próbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie również "Stary człowiek i morze" nie zachwycił, a co do Twoich planów na maj to polecam "Pięćdziesiąt twarzy Greya" choć nie obraź się ale w Twoim wieku nie jestem pewna czy to nie za dużo erotyki.
    Zapraszam do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie "Stary człowiek i morze" się bardzo podobał. To jedna z moich ulubionych lektur z gimnazjum :)
    Widzę, że w planach masz przeczytanie "Maybe someday" Colleen Hoover. Ja też chciałabym przeczytać tę książkę, lub cokolwiek tej autorki, bo słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny wynik! Ja "Starego człowieka i morze" nawet nie przerabiałam, choć przyznaję szczerze, że chcę przeczytać tę książkę. W jakiś sposób mnie intryguje. :) Powodzenia z lekturami w maju! Mnie w kwietniu udało się przeczytać dwie całkiem dobre książki: "Abhorsen" Gartha Nixa oraz "Lodową panią" Sally Prue! :)

    Królowa Książek zaprasza do swego królestwa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeczytałaś Starego Człowieka i Morze? Jestem pełna podziwu! Widzę, że w maju będziesz czytać Moliera - jak dla mnie Skąpiec jest jednym z najlepszych dramatów, jakie miałam okazję przeczytać w swoim prawie-siedemnastoletnim-życiu.
    Gratuluję wyników ;**
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie