wtorek, 19 kwietnia 2016

Okładki, które uwielbiam #4

Cześć kochani! 
Wtorek, wtoreczek, wtorunio. <3 To już prawie weekend! 
Londyn jest piękny! A London Eye ogromny! <3 
Dziś mam dla Was wcześniej przygotowane Okładki, które uwielbiam! Zapraszam! <3 


 1. ''Ugly Love'' Colleen Hoover


 2. ''Córka zjadaczki grzechów'' Melinda Salisbury

3. ''Winter'' Asia Greenhorn

4. ''Z ciemnością jej do twarzy'' Kelly Keaton

5. ''Pożeracz snów'' Bettina Belitz

6. ''Żelazny król'' Julie Kagawa

7. ''Morza szept'' Patricia Schr

8. ''Królestwo łabędzi'' Zoe Marriott

9. ''Saga Ognia i Wody. Księga pierwsza: Wielki błękit'' Jennifer Donnelly

10. ''Marsjanin'' Andy Weir

Podobają Wam się te okładki? 
Jestem jeszcze w Londynie, ale nadrobię blogi jak wrócę. :3
''I niech los zawsze wam sprzyja''! 
Buziaki, 
StormWind





16 komentarzy :

  1. Ja akurat preferuję inny styl okładek, chociaż przyznaję Winter i Ugly Love są śliczne <3
    Pozdrawiam,
    szalonebookcholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka Marsjanina jest po prostu cudna! To samo Ugly Love, robi naprawdę dobre wrażenie! :D

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Córka zjadaczki grzechów ma w sobie to coś ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg! Ugly love ma tak cudowną okładkę!!! A ta treść. ahh <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te okładki są naprawdę piękne. Aż zachęcają do przeczytania każdej z tych pozycji ;)
    Kochana, post jak zwykle świetny i czekam na więcej tych wspaniałości <3
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te okładki! Aż chce się przygarnąć każdą z nich :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, są całkiem niezłe (zwłaszcza "Królestwo łabędzi"), jednak ja preferuję nieco inne :p
    Pozdrawiam :)
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka "Marsjanina" jest rzeczywiście świetna. Nie wyobrażam sobie innej.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ugly love" ma świetną okładkę. Szkoda, że w Polsce z niej zrezygnowano :/
    "Córka zjadaczki grzechów" też mi się podoba, ale czcionka według mnie psuje efekt.
    Reszta piękna, głównie: "Królestwo łabędzi" i "Pożeracz snów".
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza najbardziej mi się spodobała, choc każda jest interesujaca :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najpiękniejsza z tych jest okładka Marsjanina <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez okładkę Winter skusiłam się na książkę, ale jakoś mnie nie wciągnęła i byłam zmuszona ją odłożyć. Mam nadzieję, że tylko na chwilę i kiedyś spróbuję znowu :D
    Okładka Ugly Love jest mega *-*
    W sumie każda ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne okładki podobają mi się,a najbardziej chyba Ugly Love i Marsjanin <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładki faktycznie są przepiękne, szczególnie "Córka zjadaczki grzechów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej przyciągnęła mnie okładka ,,Winter", już tyle razy widziałam ją w bibliotece, masakra xD jakby mnie czymś przyciągała :) tylko strasznie odrzuca mnie jej słaba ocena na lubimyczytać, dlatego póki co, jak mam sporo tytułów dobrych do przeczytania, jeszcze się z nią wstrzymam, no ale na prawdę ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie