sobota, 23 kwietnia 2016

Nutki, które uwielbiam, czyli 50 piosenek polecanych przez StormWind #3

Cześć misiaczki!
Dzisiaj muzycznie!
Jutro wracam do domku i będę miała więcej czasu na bloga, na wasze blogi. Odpiszę na komentarze i was odwiedzę!
Okay zaczynajmy! Let's go! <3

1. Aerosmith - Crazy 

2. Aerosmith - I Don'r Want to Miss a Thing

3. Paramore - Misery Business

 4. My Chemical Romance - Helena

5. My Chemical Romance - Teenagers

Od poniedziałku już normalne posty, blogi nadrobię! <3
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind

15 komentarzy :

  1. Pierwsza, druga i piąta to piosenki, które uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką takiej muzyki, zresztą wiesz o tym :D
    Buźki, Sil :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię 4 i 5 piosenkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam drugą piosenkę! I don't wanna close my eyes! I don't wanna fall asleep! ♥

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/malfetto-mroczne-pietno.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa, że Misery Business to była kiedyś moja ulubiona piosenka ;)
    Kochana, wpis - świetny. Oczywiście jak zawszę ;) Czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie słucham tych gatunków :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów stwierdzam że mamy dosyć podobne gusta muzyczne. Nawet jak sama nie słucham któregoś zespołu, to bardzo podobają mi się nutki jakie podajesz :D
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłuchałam z przyjemnością Paramore i Heleny. mamy podobny gust muzyczny. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, trafiłaś w moje klimaty :D. Kiedyś w kółko słuchałam takich kawałków, teraz chwilowo grzeszę słuchając popu :P. Ale uwielbiam taką muzykę :)
    Pozdrawiam,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, kiedyś uwielbiałam Paramore, a już najbardziej ich cover Use Somebody, posłuchaj koniecznie, jeżeli jeszcze nie słyszałaś! :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa MCR ♥
    Gerard ♥ Mikey ♥ O mateńko tak mi się stare dobre czasy przypomniały <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pierwszą i piątą ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie