wtorek, 5 kwietnia 2016

Nutki, które uwielbiam, czyli 50 piosenek polecanych przez StormWind #2

Cześć kochani!
Dziś w to bardzo słoneczne popołudnie przychodzę do Was z kolejną porcją muzyki w moim poście!
UWAGA! Spodziewajcie się ostrych brzmień! Przed państwem ROCK! <3

Nie będę przedłużać! Zaczynajmy!

1. Evanescence - My Immortal

Uwielbiam Evanescence!  Jest to tak świetny zespół, że mogę Wam polecić każdą ich piosenkę! <3 
''When you cried I'd wipe away all of your tears,
When you'd scream I'd fight away all of your fears,
And I've held your hand through all of these years,
But you still have all of me...''
  2. Evanescence - Bring Me To Life

Kolejna piosenka tego genialnego zespołu, według mnie równie dobra! <3 
''Wake me up
Wake me up inside
I can't wake up
Wake me up inside
Save me
Call my name and save me from the dark''
 3. Shinedown - Cut The Cord

Jest i Shinedown, czyli mój drugi ulubiony zespół! <3
''Now victory is all you need
So cultivate and plant the seed
Hold your breath and count to ten, just count to ten''
4.Shinedown - Sound Of Madness 

Kolejna piosenka od Shinedown, która podbiła moje serce! <3
''I created the Sound of Madness.
Wrote the book on pain.
Somehow I'm still here,
To explain,
That the darkest hour never comes in the night.
You can sleep with the gun.
When you gonna wake up and fight... for yourself?''
5. Luxtorpeda - Autystyczny
Jeśli kiedykolwiek mówiłam, że nie słucham polskiej muzyki to kłamałam. Jedynym polskim zespołem, którego lubię jest ''Luxtorpeda'', polecam! <3

6. Luxtorpeda - Hymn

Ta piosenka ''rozwala system od środka''! <3

7.  The Cranberries - Zombie

 Tego zespołu zabraknąć nie mogło! <3 <3


8. t. A. T. u. All About Us

<3 <3 <3

9. t. A. T. u. - All The Things She Said

Tatu to zespół pop-rockowy, ale mimo, że urzekł mnie on tak dawno, to nadal pozostaję mu wierna! <3

10.The Rasmus - In The Shadows

I na koniec ''The Rasmus'', które wydaje się być zwykłym zespołem, ale... 

Mam nadzieję, że dotarliście do końca! 
Piszcie koniecznie, czy podobały Wam się te piosenki i przede wszystkim czy lubicie rock'a! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''!
Buziaki, 
StormWind

22 komentarze :

  1. Ostatnio odkryłam nową miłość do rocka, więc z chęcią wysłucham tych piosenek :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham rock'a już dosyć długo, ta muzyka daje tyle energii! Nic tylko słuchać! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Jestem wielką fanką Evanescence :) Kocham wszystkie ich piosenki. Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także kocham ich piosenki! Piona! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Bardzo lubię Evenescence. Nie wiem czemu ale zawsze jak słucham Zombie to płacze... Czemu tak jest? Nie wiem :3 Jeśli chodzi o The Cranberries to polecam ci jeszcze ich piosenkę Dreams, bo jest świetna!
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także bardzo ich lubię! Piona! <3
      ''Dreams'' to taki klasyk! Uwielbiam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Kawałek The Cranberries to klasyka. Uwielbiam ten utwór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak klasyka najlepsza! Piona! <3 Ja uwielbiam jeszcze od nich ''Dreams''.
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Nie słucham rock'a, jednak bardzo lubię pierwszy utwór z twojej listy :D
    Buźki,
    Silver :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna rzecz, która nas różni: rock! Kochana ty jeszcze mnie nie widziałaś jak mam fazę na taniec i rock'a jednocześnie! Masakra, nie polecam! xd
      Ja kocham wszystkie piosenki od Evanescence! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Ooo widzę Evanescence, t.A.T.u i The Rasmus *.* Byśmy się dogadały :D
    I zainteresowałaś mnie Shinedown, a przyznaję że tytułów ani samego zespołu zupełnie nie kojarzę :P
    Pozdrawiam z bloga PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością byśmy się dogadały! :D
      Kocham ten zespół i Ci go polecam! Mają GENIALNE piosenki! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. ta pierwsza piosenke która dodałas zawsze słucham gdzy jestem smutna :) Jest wspaniała!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jest wspaniała, podobnie jak każda piosenka Evanescence! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. AAA! :D Same moje ukochane zespoły! *-*
    Dosłownie! :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzę, że byśmy się dogadały! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Zespoły idealnie dobrane pod mój gust *.* Amy Lee z zespołem jest cudowna, każda piosenka jest jak odkrycie czegoś nowego, jeżeli wiesz o co co chodzi, Shinedown to samo (posłuchaj Miracle <3). The Rasmus i tATu również słucham z przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w twój gust! Widzę, że byśmy się dogadały! :D
      Ooo tak, każda ich piosenka to odkrycie czegoś nowego, tak jakbym słuchała nowego, lepszego zespołu! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Zombie! Najlepsza piosenka jaka moze byc!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Genialna nutka! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. O boże, ile ja się kiedyś nasłuchałam Evanescence! Uwielbiałam ich, mogłam słuchać tych piosenek w nieskończoność. Miałam nawet taki film na dvd o tym jak powstawał ich zespół i o Amy Lee. Fajne to były czasy, miło je powspominać, a dzięki Tobie wiem już czego będę słuchała w dzisiejszy wieczór :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, także mogłabym słuchać ich piosenek w nieskończoność! <3
      Cieszę się, że Cię zainteresowałam!
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie