czwartek, 14 kwietnia 2016

Medyczny TAG

Cześć słoneczka! 
Wczoraj było spotkanie z Colleen Hoover w Warszawie, był ktoś? A może odwiedziliście dzisiaj Kraków? :3
O książkach tej autorki opowiem innym razem, a dzisiaj Medyczny TAG! 
Nominowała mnie Monella Reads z bloga Bookshelf ღ , za co bardzo dziękuję i oczywiście zapraszam do niej! <3



 1. Anestezjologia – książka tak nudna, że prawie cię uśpiła.
Oooo do tej kategorii idealnie pasuje mi ''Dziedzictwo'' C. J. Daugherty, nie dość, że ta lektura była BARDZO NUDNA, to jeszcze pojawia się trójkąt, który strasznie przytłacza....  
Średnio lubię tę serię, a drugi tom to GNIOT i SZMIRA! Ughh czytanie tej pozycji to była MASAKRA! :/





2. Diagnoza – Smutna książka.
''Gwiazd naszych wina''! <3 Każdy, kto czytał tę pozycję to wie dlaczego. Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć osoby, które nie uroniły choć jednej łzy przy tej lekturze. 
Bardzo lubię tę pozycję i mam do niej ogromny sentyment! <3 






3. Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.
''Pandemonium''! 
W tej książce czytelnik nie ma chwili na oddech, jest tyle zwrotów akcji, że nie można przestać czytać! <3
Zdecydowanie najlepsza część trylogii! <3  







4.Dentysta – książka, której szczerze nie lubisz.
''Niezgodna'', ''Zbuntowana'', ale przede wszystkim książka, na której bardzo się zawiodłam, czyli ''Wierna''. Akcji nie ma... Ehhh jeszcze to zakończenie... MASAKRA! 








5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
I powrót do ''Wiernej''. Ten, kto czytał wie co się wydarzyło, a ten co nie czytał... niech będzie gotowy na lekki wstrząs.
Nie spojleruję, ale uprzedzam i NIE POLECAM! 







 6. Operacja-książka, przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia.
''Igrzyska śmierci''! <3 Lektura ta wciągnęła mnie od pierwszych stron, zdenerwowanie oraz napięcie towarzyszyły mi cały czas! Akcja szybka... <3
TeamPeeta! <3

7. Pobieranie krwi – krwawa książka.

''Zaklęci'', czyli świetny horror pana Mastertona! Może nie jest bardzo straszny, ale łapie za serducho! Łapie za serducho i ciągnie w ścianę... <3 


 8. Komu lekarstwo - książka z gorzkim zakończeniem
Gorzkie zakończenie można rozumieć na różne sposoby... Mogłabym tu znowu dać ''Wierną'', ale zamiast tego prezentuję Wam ''Requiem'', czyli książka, która według mnie wcale nie jest skończona! Nie mam pojęcia dlaczego autorka mi to zrobiła, ale nie sięgnę po inne jej książki!
 




 
I kolejne gorzki zakończenie, ale tym razem w słodkiej odsłonie... ''Szklany Miecz''! <3
Czuję troszkę niedosyt po zdarzeniach z tej części i czekam na trzeci tom! *-*







9. Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
''Dotyk Julii'', ''Sekret Julii'' oraz totalny rozwalacz systemu: ''Dar Julii''! <3 
Jeśli nie czytaliście tych pozycji to MUSICIE to nadrobić! 
Wątek miłosny jest genialny, podobnie jak każdy inny aspekt książek Tehereh Mafi! <3





Rozprzestrzenianie się zarazy! - Kogo tagujesz?
A co tam! NIECH ZARAZA ROZPRZESTRZENI SIĘ NA CAŁĄ BLOGSFERĘ! Taguję wszystkich, którzy jeszcze nie wykonali tego TAGu! Bez wyjątków kochani! Czekam na Wasze odpowiedzi! <3
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :* 

***
PS jutro nadrobię blogi, wybaczcie mi, ale mam problemy z internetem, a do tego szkoła... :/

25 komentarzy :

  1. Noo... ten.. dzięki za nominację :P Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu! Minus za teamPeeta :( TEAMGALE <3333
    Zgodzę się co do drugiego tomu wybranych, chociaż zakończenie było smutne :(
    A ja Gwiazd naszych wina przypasowałam w tym tagu (a właśnie, u mnie na blogu! :P) do Anestezjologii! No cóż, ile ludzi tylko opinii!

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. team Peeta! :D Świetny tag! Na pewno zrobię go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się nominowana bo tego jeszcze na moim blogu nie ma :) Dzięki!
    Zgadzam się co do Niezgodnej, Zbuntowanej i Wiernej!!! Również nie polecam. Serię Dotyk Julii muszę szybciutko nadrobić, ale nie mogę coś jej dostać :( W bibliotece nie ma.....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie też czuję się nominowana;) żadnej z wymienionych przez Ciebie książek jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że wykonałaś ten Tag :)
    Świetne odpowiedzi! :D Jak dla mnie jedynym negatywnym uczuciem przy ,,Gwiazd Naszych Wina'' było znudzenie (takie tam spojlery dostałam xD) Z serii ,,Wybrani'' przeczytałam tylko dwa pierwsze i trzeci do połowy, ten trzeci to dopiero była masakra, no i ten trójkąt miłosny! Carter czy Sylvain? Oczywiście że Carter! :D Niezgodna wciąż przede mną, jak do tej pory obejrzałam tylko film XD Jeśli chodzi o Delirium to przeczytałam całą serię, ale w połowie pierwszego tomu zaczęło mnie już łapać znudzenie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący tag, przeczytałam z dużym zaciekawieniem.
    Serio trylogia "Niezgodna" taka kiepska? A miałam się zabierać do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że seria Delirium jest nieskończona to nie fair ! :/
    Niezgodnej nie czytałam, ale już tyle osób odradza, że raczej nie sięgnę :/
    Pozdrawiam ;d
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wszystkie kategorie odpowiedziałabym tak samo! :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam 2 i 8! Pozatym cudowny post :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag, jeden z lepszych, jakie ostatnio widziałam, a to rzadkość, bo ogólnie nie cierpię tagów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie zakończenie "Wiernej" to był niezły wstrząs. Na szczęście wcześniej nikt mi jej nie zaspojlerował i nie mogłam uwierzyć w to co się działo pod koniec. Co do "Requiem", to zakończenie było dziwne - za bardzo otwarte - nie przepadam za czymś takim.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie lubię dentysty. Jaki pomysłowy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  14. TeamPeeta! <3
    Przyznam, że mnie momentami irytował wątek miłosny w Dotyku Julii, ale mimo wszystko, trylogia była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. TAG spodobał mi się do tego stopnia, że pewnie w niedalekiej przyszłości go wykonam:)
    Dziękuję!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Echhh, nie lubię Delirium xD Do tego zakończenie było okropne i uznałam je za jedno z najgorszych zakończeń, jakie spotkałam w literaturze :P
    Haha, Niezgodna... ja tam lubię tę trylogię, ale nie jakoś bardzo :P I ta śmierć, taak... nie i jeszcze raz nie xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie lubię serii Nocna szkoła. Jak dla mnie ma kiepską fabułę i nudnych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już robiłam TAG więc jestem bezpieczna :D
    Ble, Niezgodna i Igrzyska xD Tylko po Niezgodną dla Cztery to jeszcze mam ochotę sięgnąć po kolejną część, ale jeśli będzie jak 1 to dalej nie zamierzam. Z Dotykiem Julii - oby nie wybrała Adama xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Urhg ... Peeta to jeden z najmniej lubianych przeze mnie bohaterów ;( #TeemGale
    Niezgodna jest okropna i bardzo przypomina mi Igrzyska - zupełnie takk, jakby autorka pozmieniała same imiona i nazwy.
    A Warner chyba kiedyś zostanie moim mężem *.* Według mnie to jeden z lepiej wykreowanych bohaterów we współczesnych dystopiach
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się co do trylogii Niezgodna pierwsza część była świetna a dalej to już ... w każdym razie świetny tag :D
    Pozdrawiam :)
    http://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam serię Delirium i straaaasznie spodobał mi się styl autorki - w sumie sama nie wiem, czemu nie sięgnęłam po więcej jej książek :P Pandemonium było wg mnie najlepszą częścią, i zakończenie Requiem... No tak się po prostu nie robi! I pamiętam, jak czytałam Igrzyska po raz pierwszy - ten gęsty, ciężki klimat, to napięcie, co się wydarzy za chwilę. Co do Wiernej naprawdę chciałam przeczytać (mam tak, że nie lubię zostawiać serii bez zakończenia), ale ostatnio czuję coraz mniejszą motywację ;-;
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ochotę zrobić u siebie ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się zakończenie w ,,Requiem" bardzo podobało :) Wiadomo, że nie wszystkie wątki zostały zamknięte, i resztę musimy sobie sami dopowiedzieć, ale to właśnie z drugiej strony jest na prawdę pozytywne :) No i słowa końcowe o zburzeniu muru, które odnosiły się do nas samych, mnie mocno tknęły :D ehh, muszę się kiedyś zabrać za czytanie ,,Igrzysk", bardzo chcę ale tak mi to ociężale idzie :/ Obejrzałam najpierw wszystkie części, i cięzko teraz xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak najbardziej zgadzam się z punktem 1 oraz 6 :D
    Miałem szczerą nadzieję, że cykl 'Nocna Szkoła' będzie dobry, ale skończyło się tym, że ostatni tom odłożyłem nieprzeczytany bo tak mnie nudziło, że nie chciałem tracić czasu...

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam gwiazd naszych wina <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie