sobota, 16 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #7

Cześć słoneczka!
Już jutro wyjeżdzam do Lonynu, więc będę troszkę nieobecna... Pojawią się posty, ale wasze blogi nadrobię jak wrócę! Wybaczcie! <3
Dziś przychodzę do Was z kolejnym LBA, tym razem za nominację dziękuję Klaudii Malik z bloga Zaksiążkowana i zapraszam do niej! <3



1. Planujesz wcześniej jakie książki przeczytasz? (np. czy masz konkretnie zaplanowane tytuły na dany miesiąc)
Przeważnie jest tak, że planuję wstępnie co przeczytam w danym miesiącu, ale rzadko faktycznie sięgam po te pozycje. Dlaczego? Bo są nowości wydawnicze, zdarza się często tak, że koleżanka mi proponuje jakąś książkę... Różnie to bywa, ale najważniejsze jest to, żeby czytać! <3
2. Wolisz wampiry i wilkołaki, połączone z wątkiem miłosnym, czy krasnoludy, elfy, czarodziei oraz wielką przygodę?
Hmmm trudne pytanie. Kocham fantastykę i wszystko, co jest z nią związane... Lubię książki z wątkiem miłosnym, wielka przygoda brzmi wspaniale... Ehhh nie potrafię wybrać! Kocham wszystko oprócz schematów i trójkątów. <3
3. Jesteś typem osoby aktywnie spędzającej czas, czy wolisz przesiadywanie w domu?
Aktywnie! Jestem typem człowieka, który nienawidzi bezczynności. Jeśli mam czas wolny to idę na spacer. Oczywiście mam dni lenistwa, ale to bardzo rzadko... :D
4. Ile miesięcznie kupujesz książek?
Upss a mogę się nie przyznawać? W księgarniach czuję się jak zakupoholiczka w Paryżu, ale staram się ograniczać... Próbuję wyczytywać zaległe pozycje, ale... średnio mi się to udaje...
W lutym kupiłam około 10 książek, ale uwaga w marcu tylko 1! Zobaczymy co przyniesie kwiecień...
5. Posiadasz jakieś zwierzątko domowe?
A czy liczy się piesek?
Mam psa, Dropsa. I tutaj wychodzi kolejny dowód mojego szaleństwa, bo nazwałam psa Drops na cześć pysznych dropsów czekoladowych... XD



I mam jeszcze drugiego psa: Bulinkę...


6. Odliczasz czas do wakacji? Masz już może na nie jakieś plany?
Oczywiście, że odliczam! Moje wakacje to spontan. Zamierzam czytać, rysować, biegać, blogować, a czy coś jeszcze, tego nie wiem... XD
7. Istnieją serie, do których wracasz wielokrotnie? Jeśli tak, to jakie?
Tak jasne! Harry Potter! <3 ''Igrzyska śmierci'' <3
Mam sentyment do tych dwóch serii, były to moje początki ''nałogowego czytania'' i często do nich wracam. <3
8. Co najbardziej cenisz sobie w książce? Styl pisania autora, fabułę czy może bohaterów?
Hmm styl pisania jest zdecydowanie dla mnie najważniejszy. Bo pomyślcie co by było gdyby Igrzyska były napisane stylem pani Roth? MASAKRA! XD Wybaczcie, ale styl tej autorki jest tragiczny!
Oczywiście fabuła, bohaterowie też są ważni.
Bo co by było gdyby nie było Warnera w świecie Julii? TRAGEDIA!
Reasumując: liczy się wszystko! <3
9. Oczekujesz obecnie jakiejś książkowej premiery w szczególności?
Przede wszystkim to chcę następną książkę pani Aveyard! Poza tym nic mi do szczęścia nie potrzeba. Mam trochę lektur do przeczytania w domku... HA widzicie leczę manię kupowania książek! XD
10. Wolisz sięgać po nowości czy preferujesz klasykę?
Zależy to od książki, muszę sięgnąć po ''Zmierzch'' i parę innych lektur, których nie czytałam, a powinnam, ale sami przyznajcie, nowości kuszą... Staram się przeplatać sobie książki nowe tymi starszymi... Nigdy nie mam tak, że cały czas czytam nowości, równoważę je klasyką. <3
11. Trzy cechy, które posiadać główny bohater w książce według Ciebie to?
Warnerkowatość, Aloiskowatość i Peetowatość?
A tak poważniej mówiąc to: odwaga, chamstwo połączone z wrażliwością i poczucie humoru.
Ojej opisałam Warnera, a miałam tego nie robić! Wybaczcie! <3

Dzisiaj dam Wam odpocząć i nie nominuję nikogo! <3
Ogłoszenie parafialne: 
1. we wtorek, czwartek i sobotę powinny pojawić się posty, chociaż mnie nie będzie to będą chociaż one
2. zaraz po powrocie z Londynu odwiedzę Wasze blogi, ale także  napiszę 2 recenzje (pełne emocji! xd) 
3. czytam wszystkie komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję, ale czasami nie mogę na nie odpowiadać, wybaczcie, poprawię się! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind



15 komentarzy :

  1. Cudowne psiaki! <3 Ja mam jednego kociaka, który czasem zdaje się być większym molem książkowym niż ja... pewnie dlatego wszystko na mojej półce jest w czarnej sierści :/
    Ja też kocham Harry'ego Pottera i Igrzyska Śmierci i w sumie też od nich zaczynałam nałogowe czytanie :D
    Miłego pobytu w Londynie! Zazdroszczę *o*

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego pobytu w Londynie, a psiaki słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, do Londynu! Miłego pobytu ^_^
    Fajne psiaki ^_^ <3
    Jesteś team Peeta? :D Ochhh, wybacz, ale ja go nie lubiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pieseczki! Ja sama jestem w posiadaniu jednego takiego urwisa ;)
    Milenko, post jak zwykle świetny. Życzę ci miłego pobytu w Londynie i czekam na kolejne posty <3
    Pozdrawiam z całego serduszka<3

    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! I prześliczne pieski *.* Ja osobiście mam aż cztery urwisy :D Życzę udanego pobytu w Londynie. Baw się dobrze! :D
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę tego Londynu, bardzo mi się marzy tam w końcu wybrać, a najlepiej w okresie przedświątecznym, kiedy wszystko jest tak pięknie udekorowane <3
    A psiaki słodkie i śmieszne imię ma ten Twój Drops :D

    Pozdrawiam ciepło i miłej wycieczki, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloiskowatość z jakiej książki? :D
    Moja koleżanka nazwała tak samo psa!
    Słodkie pieski *-* Miłej podróży :3
    Buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę przeczytać ,,Piąta fale'' :D Wczoraj oglądałam film i strasznie mi się spodobał, mimo tego, że wszyscy go hejtują.
      Ale bardzo mi się podoba to wydanie w filmowej okładce!

      Usuń
  8. Ja kocham fantastyke bez wzgledu na to czy to wampir czy elfy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne imię dla psa :) Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. I wampiry i elfy i wszystko co fantastyczne jest cudowne (oczywiście jeśli jest mega dobrze przemyślane i opisane!)
    Jejku jakie masz słodkie psiaki *-*
    Jestem ciekawa czy Zmierzch ci się spodoba :D
    Widzę, że nie tylko ja walczę z nałogowym kupowaniem książek :D

    Buziaki
    Z miłości do książek

    OdpowiedzUsuń
  11. W pytaniu nr 2 również nie potrafiłabym wybrać! Kocham i to, i to!
    Ale masz słodkie psinki!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę cię zaskoczyć! Znowu zostałaś nominowana! Po więcej informacji zapraszam tutaj -> http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Drops wygląda jakby toś mu zjadł dropsy :D.
    Myślę, że przy klasyce chodziło raczej o klasykę... trochę starszą, ale jeśli ne czytałaś "Zmierzchu", to mogę napisać Ci tylko tyle, że niewiele straciłaś!

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie