czwartek, 7 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #6

Cześć słoneczka! 
Na początku chciałabym podziękować Wam z całego serca za 100 obserwacji! Już jest 125! O.0 Uwierzcie mi, cieszę się jak wariatka, ponieważ spełniło się moje marzenie! Jeszcze raz dziękuję! 
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym Liebster Blog Award, tym razem nominowała mnie kochana PolaCastairs z bloga Czytam, piszę, recenzuję, polecam, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3


1. Wolałabyś przestać prowadzić bloga (na zawsze i nie móc go więcej pisać), który miał 300 obserwatorów, same miłe komentarze itp, czy prowadzić go dalej, ale z 1 obserwatorem i hejtami?
Ooo matko! Strasznie trudne pytanie! Kocham prowadz bloga i w żadnym wypadku nie chciałabym tego zaprzestać! Oczywiście 300 obserwatorów to piękna liczba i nie wiem co musiałoby się stać, abym przestała blogować! Blogsfera wciąga! <3 Hejty były, są i będą, a to z całą pewnością dlatego, że czym lepiej Ci idzie, tym gorzej znoszą to zazdrośni ludzie... 
Jeśli miałabym wybierać między tymi dwoma rzeczami to wybrałabym hejty i jednego obserwatora... Mam zbyt twardy charakter, aby przejmować się docinkami innych, a nie chciałabym zawieść tych 300 obserwatorów! 
 
2. Jak radzisz sobie z brakiem weny? Co wtedy robisz?
Hmm jeśli nie mam weny to idę na długi spacer i patrzę na miejskie widoczki... Ulica, samochodziki, tory, pociągi! Czy może być coś bardziej motywującego? xd
A tak poważniej mówiąc to nie mam zasady co robię w takiej chwili, jeśli nie mam weny to nie rysuję, nie robię posta, tylko czytam! <3  
 
3. Co musi mieć w sobie blog książkowy (oprócz fajnej treści, oczywiście :) ), aby Cię zachęcić?
Kolejne trudne pytanie... Treść jest najważniejsza, patrzę także na nazwę bloga (sama nie wiem dlaczego) i na ''o mnie'', dzięki temu czuję się jakbym bliżej poznała danego blogera i wiem czy znalazłabym z nim wspólny język. :D
 
4. Czy kiedy trafiasz na mocno reklamowaną i uwielbianą przez wszystkich książkę, sięgasz po nią?
To zależy przede wszystkim od książki, ale zazwyczaj tak. Nie patrzę zbyt często na ładną okładkę (choć czasami tak), ale zerkam na oceny na LC i opis z tyłu książeczki! *-*
Sięgnęłam po popolarną ''Magonię'' oraz ''Czerwoną królową'' i wcale się nie zawiodłam! <3 
 
5. Pozycja jednotomowa, której kontynuację najbardziej chcesz przeczytać to...
''Dzień, w którym umarłam''! <3 ''Pocałunek Kier''! <3 Wiem, że raczej nie będzie kontynuacji, ale pomarzyć zawsze można prawda
 
6.Czy czytałaś jakieś książki napisane przez youtubera?
Nie, chyba nie... Nie wiem, a jeśli nawet czytałam to tak dawno, że nie pamiętam. XD
Wystarczy, że oglądam wspaniałego Poszukiwacza i P42, to mi wystarcza do szczęścia! <3 
 
7.Na co zwracasz uwagę patrząc na okładkę? 
Na tytuł i opis z tyłu książki. Oczywiście zdarza się, że są dobre książki ze wspaniałymi oprawami graficznymi, ale ja się nie boję sięgnąć po pozycję z okropną okładką. Liczy się środek! <3 Choć przyznam, że jak kupiłam ''Szklany miecz'' to gapiłam się jakiś czas na tę koronę, póki nie zaczęłam czytać... :D
 
8. Twarda czy miękka okładka? Okładka pierwotna, filmowa, czy zależy? Strony śnieżnobiałe czy lekko pożółkłe? Zapach nowej książki czy tej z biblioteki?
Oczywiście twarde okładki mniej się niszczą, ale spójrzmy prawdzie w oczy: jeśli kupimy książkę w twardej oprawie to zapłacimy drożej, a przecież moglibyśmy mieć te pieniądze na nowe wydatki! W swojej biblioteczce mam tylko jedną książkę w ''porządnej'', czyli twardej okładce... Mission: Impossible - oszczędzam...
Okładkom filmowym mówię stanowcze NIE! NIE! NIE! I JESZCZE RAZ NIE! 
Rozumiem ekranizaja, ale dlaczego wrzucają od razu ten film ''na podstawie książki'' na okładkę, skoro rzadko oddaje on sens książki?!  PRZECIEŻ TO NIE MA SENSU! Jestem wściekła, a za razem przerażona, bo wszędzie widzę te filmowe okropne okładki
Sama nie wiem jakie wolę strony. Każdy bloger (lub prawie każdy) chce być na bieżąco i sięga po  te nowości, białe karteczki, a mi ta biel tak wali po oczach i przypomina szkolne podręczniki... Stare książki też mają to coś... I nie chodzi mi tu o zapach stęchlizny pośród stron... Okay ja kocham każdą odmianę książki, byle nie ebook! 
I reasumując: ja praktycznie nigdy nie wypożyczam książek, chyba że mam przeczucie, że nie będzie ona genialna, lub nie mam pieniędzy, które ciążą w kieszeni. 
I przyznaję się: MAM MANIĘ KUPOWANIA KSIĄŻEK! ''Jestem niezgodna i nie można mnie kontrolować'' ''Jeden wybór może cię zmienić'' xd  
 
9.Czy spotkałaś kiedyś swojego ulubionego autora? O co go zapytałaś/zapytałabyś?
Jakbym spotkała panią Rowling  albo Suzanne Collins to spytałabym o dalsze losy bohaterów, które już po części znam z wywiadów opublikowanych w internecie. Gdybym spotkała Green'a spytałabym czy zostanie moim mężem!  Ale jest za duża różnica wieku! Kurde! O wiele bardziej chciałabym spotkać jednego z  książkowych ciasteczek-bohaterów! <3 Okay to biorę Warnera za męża. Ma ktoś coś przeciwko?! Może się podzielę! Nigdy się nie podzielę! Podzielę się, ale tylko z Wami blogereczki moje kochane! :* Chciałabym także spotkać V. Aveyard i spytać: ''dlaczego muszę tak długo czekać na następne pani książki?''  Rok oczekiwania jest jak strzał w serce książkoholika! Smutek i rozpacz...

10.Dlaczego uważasz, że warto czytać książki?
Takie proste, a takie trudne pytanie! Jest milion powodów, aby czytać, ale najważniejszy: czytanie zmienia całkowicie, zarówno podejście pod życie, jak i twój charakter, nie zanudzisz się czytając (chyba, że sięgniesz po coś nudnego nie ma takiej pozycji) i będziesz ŻYĆ PODWÓJNIE!

11. Lubisz robić tagi? Masz swój jeden, ulubiony?
UWIELBIAM! Kocham TAGi, a LBA to wprost miód na moje serce! Uwielbiam ''Tea Book TAG'' i ''Unpopular Opinions BOOK TAG''! <3 Sama nie wiem dlaczego lubię pierwszy z nich, nienawidzę herbaty... Ale ''Unpopular Opinions BOOK TAG'' ma w sobie to ''coś'', pokazuje nam inność i niezwykłość, co w czasach coraz częstszych recenzji pisanych na podstawie innych opinii oraz zachwytów okładką jest GENIALNE!

Nominacje otrzymują: 
WiktoriaCzytaRazemZWami  z bloga WiktoriaCzytaRazemZWami 
Milusia x z bloga A lot of pages 
Monella Reads z bloga Bookshelf ღ  
July April z bloga July in the bookland 
Klaudia Malik z bloga Zaksiążkowana 
Lunatyczka z bloga Blondie in Wonderland 
Justyna Ulan z bloga Loony czyta. 
Nina z bloga Muzyka, literatura, film 
Zawsze uśmiechnięta z bloga Z perspektywy czytelnika
Marta M. z bloga Books-my life
Natalia z bloga Fantastic books
oraz każdego, kto ma odpowiedzieć na moje pytania! :D  Śmiało! Czujcie się nominowani!

Moje pytania:
1. Jakie są twoje plany na najbliższe 12 godzin?
2. Lubisz sp? Jak długo?
3. Wolisz konkursy, czy rozdania? Dlaczego?
4. Najbardziej irytujące zachowanie w blogsferze?
5. Wolisz tworzyć posty na blogu, czy czytać treści innych?
6. Czy lubisz robić zdjęcia? Masz jakieś ulubione?
7. Zachód słońca na plaży z ukochaną osobą, czy kino z przyjaciółką, co wybierasz?
8. Czy jest jakaś książka, której szczerze nienawidzisz? Jaka?
9. Co myślisz o trójkątach miłosnych?
10. Lepiej Ci się czyta grube tomiska, czy chude lektury?
11. Stawiasz na jakość, czy na ilość? Jakie są twoje plany czytelnicze na kwiecień? Dużo książek czy ciekawe lektury?

''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Kocham Was i jeszcze raz dziękuję za ponad 100 obserwujących (czy ja się nie powtarzam? xd) 
Już niedługo nowa recenzja!
Buziaki
StormWind   
 
  

56 komentarzy :

  1. Obsesyjnie chciałabym spotkać Rowling! Obserwuję ją na Twitterze i wydaje się być przeuroczą osobą. Cudownie byłoby wypić z nią sok dyniowy. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam ochotę spotkać Rowling, ale wątpię, że to będzie to możliwe. :/
      Mmm sok dyniowy!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Ja wolę książki w miękkiej okładce, jak sama zauważyłaś są tańsze, ale też takie wygodniej mi się czyta. Również nie lubię filmowych okładek, chociażby dlatego, że są mniej kreatywne - bo co za problem całą stronę zapełnić zdjęciem?
    Co do "pożółkłych" stron myślałam, że nie chodzi o stare książki, tylko o właśnie takie pożółkłe kartki, bo nie wszystkie książki mają białe strony. I ja właśnie wolę takie pożółkłe, nie dają tak po oczach jak białe.
    Ja kiedyś dużo wypozyczałam, ale w zeszłym roku tyle książek do mnie przybyło, że odpuściłam sobie na razie wyprawy do biblioteki.
    Dziękuję Ci bardzo za nominację, mam tyle zaległości, że nie wiem czy kiedykolwiek się z nich wygrzebię :) Nie obiecuję, że odpowiem, bo stawiam pod znakiem zapytania los wszelkiego rodzaju tagów i LBA na moim blogu, lecz mimo to dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, książki w miękkiej okładce czyta się o wiele wygodniej! Okładki filmowe są z całą pewnością mniej kreatywne! Tfutfutfu nie chcę takich opraw graficznych!
      Proszę bardzo, nie mogłam Cię nie nominować, ale rozumiem, bo sama jestem ''zakopana w nominacjach''. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. WoW pytania serio trudne miałas bo przy niektórych i ja musiałam sie dłuzej zastanowić, post super napisany! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, długo robiłam ten post i cieszę się, że Ci się podoba! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. To pierwsze pytanie było naprawdę dobre;) zadane przez Ciebie pytania też są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, pierwsze pytanie było dobre i wymagało na mnie nie lada wysiłku!
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację! :)
    Postaram się odpowiedzieć na nią jak najszybciej :)
    Ciekawe odpowiedzi, nie powiem :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje odpowiedzi!
      Dziękuję, bardzo się starałam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację:* co do okładek to wolę te w miękkiej okładce, mi też białe strony przypominają podręczniki szkolne, nie cierpię ich!
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo!
      Podręczniki grrrr zło wielkie tego świata! xd
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Wow! Super odpowiedzi, wiele z nich pokrywa się z moimi doświadczeniami :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Wcale mnie to nie dziwi (przecież jesteśmy siostrami zapomniałaś?!)
      Moje odpowiedzi nigdy nie będą tak dobre jak twoje, ale najgorzej nie jest. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. 100 obserwujących to taki cel *.*
    Gratulacje takiej ładnej liczby, zasłużyłaś :D
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Blogsfera wciąga, a ja cieszę się jak wariatka! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Gratulacje!
    Bardzo ciekawe odpowiedzi miło mi się czytało. Nominowałam cię -http://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2016/04/read-more-books-challenge-artemis-fowl.html?m=1
    Wejdź i zobacz o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ooo jejku dziękuję z całego serca za nominację! Akurat miałam ochotę na ''Miasto kości''! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Gratuluję!!! :*
    Świetny tag :D W dużej części odpowiedzi się zgadzamy :D Bardzo dziękuję za nominację ^.^
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Cieszę się, że jesteśmy takie (nie)zgodne! <3
      Proszę bardzo i czekam na twoje odpowiedzi!
      Następny post to będzie recenzja, zapraszam już jutro!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Ja również nie mogę się przyzwyczaić do ebooków. Zdecydowanie wolę książki papierowe, a co do stron, to preferuję takie, które nie są całkowicie śnieżno białe. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrr ebooki tfutfutfu! xd
      Proszę bardzo, czekam na twoje wykonanie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Ja po popularne książki sięgam jak już przestanie być na nie szał, albo przed szałem. Jestem dziwna, ale nie chce być jak każdy :D
    Fajne odpowiedzi :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgam później po takie popularne serie, bo mam dużo książek do przeczytania i nie wyrabiam się z tymi nowościami... ;D
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Przyznam, że mi nazwa bloga jest dość obojętna, bo rzeczywiście liczy się treść, no i również wygląd ma jakieś znaczenie, bo nawet jeśli nie musi być śliczny, to taki, by nie przytłaczał i nie utrudniał czytania. Jednak nazwa to również istotny element, bo to dzięki niej jesteśmy rozpoznawalni i gdy powielamy nazwy i tworzymy kolejne "Biblioteczki Kasi, Asi, czy Basi" to jest to utrudnianie życia czytelnikowi, który niestety jeśli zagląda na dość dużą ilość blogów, zaczyna się gubić w tych kopiach nazw :)
    Świetny TAG ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, blog nie powinien przytłaczać, a czcionka jest bardzo ważna, gdy ciężko mi się czyta to nie zaobserwuję bloga! :D
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Lubię te wpisy z serii LBA. Zawsze można dowiedzieć się czegoś więcej o autorze. Miło się czytało Twoje odpowiedzi. :)
    Pozdrawiam
    Chaotyczna A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobały moje odpowiedzi! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Bardzo fajne i ciekawe pytania. Pierwsze jest jednak najtrudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pierwsze najtrudniejsze, wymagało ode mnie troszkę pracy! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Wielkie dzięki za nominację :) Zaraz zabieram się do roboty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! <3
      Miłej pracy?
      ''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Gratuluję 125 obserwatorów, oby tak dalej! <3
    Jak ja kocham TAGi, a zwłaszcza książkowe :3 I jeszcze jak autor odpowiada kilkoma zdaniami, a nie jednym słowem, aaa <3
    Świetne odpowiedzi:) Ja tam gdy nie mam weny to chodzę na spacery i patrzę na otaczający świat, to świetna motywacja :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Mam tak samo, te odpowiedzi jednym słowem są takie yyy płaskie. xd
      Dziękuję raz jeszcze, cieszę się, że Ci się spodobały! Motywacja przede wszystkim!
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. O taaak, ja też nienawidzę filmowych okładek. Wprost ich nie cierpię, pomijam fakt, że są przeważnie paskudne. Najbardziej irytowałam się tym, że nie byłam w stanie znaleźć "Gwiazd naszych wina" w normalnej okładce i mam tę okropną filmową, która mnie razi w oczy ilekroć na nią spojrzę, koszmar -,-'
    I niestety również cierpię na manię kupowania książek. Nie wiem czy to mi kiedykolwiek przejdzie, ale ja wszystkie książki muszę mieć!

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo z ''Gwiazd naszych wina'', ale już się przyzwyczaiłam do tej okładki i nawet ją polubiłam... :D
      Piona! Książkoholizm daje w kość... <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. nominacje? pytania do bloggerek? ciekawe pomysly ;). pierwszy raz spotykam sie z takimi rzeczami. czlowiek, w sumie, ciagle sie uczy i nabywa doswiadczenia.

    pozdrawiam ;)
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle się uczę i nabywam doświadczenia! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Gotowe! :) Łap linka:
    http://loony-blog.blogspot.com/2016/04/2-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świetne odpowiedzi! Cieszę się, że tak szybko zrobiłaś to LBA! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. ojej przypomniało mi się ile czeka mnie zaległych nominacji... obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, nic tylko robić LBA...:D
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Gratuluję i życzę wielu sukcesów w dalszym blogowanie :*
    Odpowiedzi są świetne! Szczególnie zaciekawiła mnie czwarta odpowiedz :)
    Pozdrawiam !

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się bardzo, że Cię zaciekawiłam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania i odpowiedzi. Mam podobnie, że gdy nie mam weny to albo sobie czytam albo rysuję ^^ Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja gdy nie mam weny to nie rysuję, ponieważ wychodzą mi słabe dzieła. xd
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. Mileno! Twoje posty są cudowne i widać w nich że lubisz to co robisz. Czekam na inne posty z niecierpliwością ;)

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-2.html
    Pozdrawiam
    Tusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż się zarumieniłam od tych komplementów! Już niedługo recenzja, zapraszam!
      Dziękuję za nominację, z przyjemnością odpowiem na twoje pytania! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Ojej ciężko mi się odnieść do tego. W sumie ja w większości zgadzam się z tobą.
    Prawda jest taka, że nie ważne jak prowadzisz bloga, czy prowadzisz, czy cokolwiek robisz, no hejty zawsze będą.
    Ja też nie lubię okładek filmowych, ale ostatnio właśnie wolałam filmową niż zwykłą, nie wiem po prostu mi się taka podobała, a mówię o "Marsjaninie" :)
    Ja kocham żółtee kartki i gdy okładka książki jest miękka i taka miziasta. <3
    Books World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka ''Marsjanina'' jest naprawdę fajna, muszę sięgnąć po tę książkę! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  26. Bardzo dziękuję za nominację, niestety nie wiem kiedy na nią odpowiem, ponieważ za tydzień są egzaminy nie mam czasu dosłownie na nic :') Gratulacje tego pięknego wyniku, zasłuchujesz na 1000 obserwatorów! :3 To samo sądzę na temat okładek filmowych! A najgorsze jest to, że jak już dana książka wyjdzie z taką okładką to strasznie trudno potem znaleźć oryginalną okładkę. :D Cieplutko pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Zgadzam się, trudno znaleźć pierwotną okładkę po wydaniu filmowej. :(
      Powodzenie na egzaminach!
      ''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
      Buziaki! :*

      Usuń
  27. Warnera z Dotyku Julii? Ej, no! Musisz się podzielić jeśli tak! <3 (wiesz nie czytałam Greena więc nie wiem, czy to nie było odniesienie, do któregoś z jego bohaterów) :D
    I zdecydowane nie dla okładek filmowych! bleeeeee ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się podzielę! <3
      Ja od Greena czytałam tylko ''Gwiazd naszych wina'' i pokochałam tego autora!
      Okładki filmowe bleeee XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  28. A ja z biblioteki korzystam bardzo często ;) Co dwa miesiące przyjeżdżam tam z ogromną torba plażową, w którą staram się upchnąć jak najwięcej książek.
    Książki w twardej oprawie kupuję tylko wtedy, gdy wiem, że jest to jakaś edycja specjalna/limitowana - po prostu mam ogromną słabość do takich książek *.* Jednak te "zwykłe" kupuję w miękkich okładkach - ważą mniej i łatwiej jest je upchnąć w szkolnym plecaku :D
    Kochana, dziękuję za nominację ♥
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że masz jakąś świetną bibliotekę, nie to co ja! Grrr same lektury!
    Zdecydowanie książki w miękkich okładkach łatwiej upchać w plecaku! ❤️
    Proszę bardzo, nominacja zasłużona całkowicie!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie