niedziela, 3 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #5

 Cześć słoneczka!
Dzięki uprzejmości Pani Grypy przychodzę do Was chora z Liebster Blog Award #5, do którego nominowała mnie kochana Natalie Bane z bloga Addicted to books, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3


1. Ile zamierzasz przeczytać książek w tym roku?
W tym roku zamierzam przeczytać co najmniej 52 książki! Zawsze marzyłam o sięgnięciu po 100 lektur, ale nie oszukujmy się graniczy to u mnie z cudem, szkoła daje w kość...  
Liczy się jakość, a nie ilość, więc zobaczymy jak to będzie. :D
2. Lubisz czytać komiksy?
Kiedyś nałogowo czytałam komiksy, ale to było baaaardzo dawno. Komiksy z Kaczorem Donaldem... Stare czasy... Te komiksy z Giganta przychodziły chyba co dwa tygodnie do kiosku i zawsze na nie czekałam z (nie)cierpliwością! Jeden dzień, komiks przeczytany i to czekanie...  Obecnie wczytuję się tylko i wyłącznie w książki. :D
3. Oglądasz filmy Marvela? Jeśli tak to jesteś #TeamIronMan czy #TeamCap?
Nie, nie oglądam, kiedyś będę musiała to nadrobić. Może w wakacje? Co byście powiedzieli na taki maraton?
4. Ulubiony książkowy parring?
Oj długo by wymieniać... Warner i Julia (Dotyk Julii) Peeta i Katniss (Igrzyska śmierci) Alois i Diletta (Dzień, w którym umarłam)  Morgan i Lijanas (Pocałunek Kier) Maxon i America (Rywalki).
5. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie?
Oglądam American Horror Story oraz Kroniki Shannary, kiedyś oglądałam jeszcze inne, ale nie mam teraz na nie czasu. :D
6. Ulubiona lektura z podstawówki?
Nienawidzę lektur z podstawówki i średnio je pamiętam. Ale szczególnie bardzo urzekł mnie ''Ten obcy'' i ''Ania z Zielonego Wzgórza''. <3
7. Umysł ścisły czy typowy humanista?
Ani to ani to. Lubię matmę, ale polski też. Jestem ze wszystkiego praktycznie dobra, ale średnio lubię chemię. 
8. Twój pierwszy crush?
Chyba najtrudniejsze pytanie. Nie wiem dlaczego, ale zawsze byłam indywidualistką i nigdy nie miałam crush'a, a jeśli miałam to nie pamiętam... 
9. Ulubiona baśń?
Wszystkie baśnie od Andersena, a szczególnie ''Calineczka'', ''Dziewczynka z zapałkami'' i ''Królowa śniegu''.
10. Znasz jakąś lepszą ekranizację filmową od samej książki?
 Książki są według mnie zawsze lepsze od filmów! Bardzo lubię ekranizację Harrego Pottera i Igrzysk śmierci. <3
11. Najlepsza książka przeczytana w 2015?
Trylogia ''Igrzyska śmierci'' i ''Dar Julii''. *-*

Nominacje otrzymują:
Patka N. z bloga Biblioteczka Pati
Geek bsf z bloga  Geek of books&tvseries&films 
little black z bloga Little Black
Laura L z bloga Śnię z książkami
Marta Tusia z bloga Tusia,Książki i nie tylko
Just yśka z bloga Z miłości do książek
Aoi Akuma z bloga Królowa Książek
Erna Eltzner  bloga MAJUSKUŁA | BLOG
Sybilla K. z bloga Magiczna klasyka
Aleja Czytelnika z bloga Aleja Czytelnika
Felicja z bloga Felicja Bookaholic

Moje pytanka:
1. Co twoim zdaniem przyniesie największy sukces? Ciężka praca? Szczęście?
2. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Czy masz jakiś ulubiony zespół muzyczny? Jaki?
5. Czy okładka książki wpływa na twoją ocenę całości?
6. Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek?
7. Jaka była ostatnio przeczytana przez ciebie książka, która czymś cię urzekła?
8. Czy lubisz podróżować?
9. Gdzie chcesz jechać na wakacje? Dlaczego?
10. Czy jest jakiś film, do którego często wracasz i nigdy nie masz dość? Jaki?
11. Wolisz filmy zagraniczne, czy polskie?

Trzymajcie się cieplutko!
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

34 komentarze :

  1. Oj tak zgadzam się szkoła bardzo daje w kość! Nie lubię jak mnie coś ogranicza jeśli chodzi o czytanie. :P Mi również bardzo się podobają ekranizacje IŚ i HP, jednak jak ostatnio IŚ leciały w tv to lektor mnie przeraził i od razu wróciłam do czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także nie lubię jak mnie ktoś ogranicza, a jeśli coś nie pozwala mi czytać to do piekła z tym!
      Ten lektor był PRZERAŻAJĄCY! To ja już wolę książki... <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Uwielbiałam Calineczkę! Inne baśnie Andersena, ale tę najbardziej :)
    Też chciałabym przeczytać co najmniej 52 książki, w zeszłym roku udało mi się przeczytać 60, ale coś czuję, że w tym roku będzie gorzej. Ale masz rację, nie liczy się ilość, a jakość, ostatnio trafiam na same dobre książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calineczka <3
      Także ostatnio trafiam na same dobre książki i również myślę, że przeczytam mniej książek niż w poprzednim roku. :/
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Ja ostatnio trafiłam na taka okropną książkę ze masakra. Zero akcji ������������

      Pozdrawiam Rol CIA z bloga www.opowiescidziwnejtresciii.blogspot.com

      Usuń
  3. Team Iron Man! Pamjętaj przed maratonem! :D
    Również uwielbiałam Anię i Obcego (Zenek :3). A z baśni... zawsze w moim sercu szczególne miejsce miała Piękna i Bestia, chyba przez to zamiłowanie Belli do książek :)
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapamiętam! :3
      Zenek! <3
      Zamiłowanie Belli do książek tak idealnie oddaje moje... Jeszcze ta wielka biblioteka! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Czasami się cieszę że szkołę mam już za sobą :) A czasami chciałabym do nie wrócić :P Pozdrawiam Pośredniczka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła daje w kość i ogranicza moje czytanie, ale poznałam dzięki niej mnóstwo świetnych ludzi! Ten powrót po wakacjach, kiedy widzisz znajome twarze! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja też mam zamiar przeczytać w tym roku 52 książki, mam wielką nadzieję, że nam się to uda zrealizować, chociaż od momentu założenia bloga mam zdecydowanie mniej czasu na czytanie, blogosfera wciąga!

    Pozdrawiam, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, blogsfera wciąga! <3
      Trzymam więc za Ciebie kciuki! Napewno dasz radę! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację ;) Moją ulubioną lekturą też był 'Ten Obcy', a oprócz tego 'sposób na alcybiadesa'. Tak przy okazji, słyszałam że w tym roku szóstoklasiści mieli przeczytać jako lekturę 'HP i kamień filozoficzny'! Jak ja bym chciała być rok młodsza ;)
    W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na te pytania na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie <3
    Tusia z bloga http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Nominacja w pełni zasłużona! :D
      Nie czytałam ''Sposobu na alcybiadesa''. Ooo jejku, ja Harrego mogłabym czytać co rok jako lekturę! *-* Wyczuwam Potterhead! Piona! <3
      Czekam na twoje wykonanie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację <3
    Świetny tag i na pewno zrealizuje go w najbliższym czasie :*
    Również oglądam AHS i Kroniki Shannary :D A moją ulubioną postacią jest Tate - z pierwszego sezonu :D
    Pozdrawiam :* http://felicja-bookaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Czekam na twoje wykonanie! :D
      Tate! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Czasy szkolne to były naprawdę fajne czasy :) Wspominam je z wielką nostalgią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne czasy, ale nauki coraz więcej! A czasu na czytanie mniej! :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Ja komiksów nigdy nie czytałam- nie mogłam się przekonać do nich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam nałogowo, mało tekstu i kartka za kartką leciała... :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Bardzo dziękuję za nominację. Na pewno odpowiem w wolnej chwili. :) Mi również ostatnio studia dają w kość i nie bardzo mam czas na zajmowanie się blogiem. Byleby w końcu nastały upragnione wakacje i czas na nadrobienie zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Czekam z niecierpliwością! *-*
      Wakacje! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. również lubię "Anię z Zielonego Wzgórza" i też mam zamiar przeczytać ponad 50 książek :)
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc powodzenia! Trzymam za ciebie kciuki!
      Ania! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Bardzo dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania ! <3
    Zdecydowanie musisz nadrobić Marvela <3 (bądź Team Iron Man ! <3)
    "Dziewczynka z zapałkami" była cudowna <3
    Pozdrawiam :*
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i dziękuję za tak genialne pytania! <3
      Oczywiście Team Iron Man zapamiętam! *-*
      Zgadzam się cudowna! Piona!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Ja jestem zdecydowanie humanistka :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humaniści są świetni! Zazdroszczę!
      Ja to tak w 1/2 humanistka tylko! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Dziękuję za nominację! Ja również planuję przeczytać w tym roku co najmniej 52 książki, więc życzę nam obu powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Również zaczytywałam się kiedyś w Donaldzie :D Mam je nawet do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam komiksy z Donaldem do dziś! Piona! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Dziekuję za nominację!
    Ja też bardzo lubię z podstawówki 'Ten Obcy', ale moje serduszko kiedyś podbiła lektura 'Bracia Lwie Serce' <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje odpowiedzi! <3
      ''Bracia Lwie Serce''? Nie znam tej lektury! Aż dziwnie się czuję! xd
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie