wtorek, 12 kwietnia 2016

Cytaty, które uwielbiam #6

Witajcie czekoladowe potworki!
Mam dzisiaj fatalny dzień... A przecież to dzień czekolady! 12.04! Pech mnie prześladuje od samego rana, a to, że nie mam czasu i ochoty na czytanie jest jeszcze gorsze...
Dziś mam dla Was cytaty, których dawno nie było prawda? UPRZEDZAM: Te fragmenty są śmieszne, ale również słodkie jak czekolada... Ale zero kalorii... Zapraszam!

''(...) dziewczyna, którą prawie usmażyłaś, jest moją kuzynką.
-Przykro mi (...).
-Powinno ci być przykro, że nie trafiłaś. (...) Evangeline to złośliwa suka.''

~Czerwona Królowa
 ''- Czy to prawda, że podniosłeś głos na profesor Umbridge?
- Tak.
- I że zarzuciłeś jej kłamstwo?
- Tak.
- I powiedziałeś jej, że Ten, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać powrócił?
- Tak.
Profesor McGonagall usiadła za biurkiem i spojrzała na niego srogo. Potem powiedziała:
- Weź sobie ciasteczko, Potter.''

~Harry Potter i Zakon Feniksa
''-Poddaję się. Przepraszam, Ami, jesteś taka cierpliwa, ale ja sama nie mogę słuchać, jak gram. To brzmi, jakby fortepian na coś chorował.
-Szczerze mówiąc, bardziej jakby umierał.''

~Elita
''- Minuta spóźnienia - oznajmia, gdy wychodzę na korytarz.
- Będziesz niańczył mnie codziennie czy tylko dopóki nie nauczę się tego labiryntu na pamięć?
Wyrównuje ze mną krok, taktownie kierując mnie w odpowiednią stronę.
- A jak myślisz?
- Zdaje się, że to początek pięknej przyjaźni, wielmożny Lucasie Samosie.
- Mam podobne odczucia, wielmożna panno.
- Nie nazywaj mnie tak.
- Jak sobie życzysz, wielmożna panno.''

~Czerwona Królowa
''Znasz swoją matkę, Malfoy, prawda ? - powiedział Harry. - Ma minę, jakby jej ktoś podsunął łajno pod nos... Czy ona zawsze ma taki wyraz twarzy, czy może tylko wtedy, kiedy jesteś w pobliżu?''
~Harry Potter i Czara Ognia
'' - Jaka jest twoja rodzina?
- Co masz na myśli?
- Tak po prostu, twoja rodzina musi się bardzo różnić od mojej.
- Faktycznie - roześmiałam się. - No cóż, na przykład u mnie w domu nie nosi się korony przy śniadaniu.
- Jak rozumiem, w domu Singerów to zwyczaj zarezerwowany do obiadu?
- Oczywiście.''

~Rywalki
''Rosie
Zawsze źle piszesz wiem. Pisze się WIEM a nie WJEM.

Alex
Pszepraszam, panno idealna. Wjem jak pisać wjem.''

~Love, Rosie
'' - A to dopiero - mruknął Edward - Lew zakochał się w jagnięciu. (...)
- Biedne, głupie jagnię - westchnęłam.
- Chory na umyśle lew masochista.''

~Zmierzch
''Ron wpatrywał się w Hermionę jakby zobaczył ją po raz pierwszy w życiu.
-Hermiono, Neville ma rację... przecież TY jesteś dziewczyną...
-Och, ale jesteś bystry- odpowiedziała jadowicie.''

~Harry Potter i Czara Ognia''
 ''- Powiem wprost: nikt się z tobą nie zgadza.
- Powiem wprost: nie obchodzi mnie to.''

~Jedyna

 Kto jeszcze nie zjadł dzisiaj czekolady? Nie musicie podnosić łapek jak w szkole, ale nadróbcie to koniecznie! 
Na dzisiaj to tyle, wkrótce recenzja książki-niespodzianki! 
''I niech los zawsze wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind


33 komentarze :

  1. Super dialogi wybrałaś! Haha! :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już niedługo kolejna porcja! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Wielu z nich nie znam, ale trzeba przyznać, że świetne! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/dziedzictwo-ognia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę wreszcie sięgnąć po ''Szklany Tron'', bo aż się głupio czuję! xd
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Kocham kocham kocham !! <3 jeszcze jeden taki post :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Oczywiście kolejna porcja cytatów już niedługo, czyli myślę, że w maju. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. o, fajnie, że Czerwona Królowa wkrótce do mnie trafi! Harry jak zwykle rządzi. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona Królowa to świetna książka! Miłej lektury, mam nadzieję, że Ci się spodoba! <3
      Harry jak zwykle rządzi, zgadzam się! Dobrze wyczuwam Potterhead? Piona! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Nie zjadłam dzisiaj czekolady :c już wiem czemu mój dzisiejszy dzień był do kitu :c Fantastyczne cytaty <3 A te z Czerwonej Królowej? omnomnom muszę w końcu zabrać się za ,,Czerwoną Królową'' i ,,Szklany Miecz'' bo czuję że to będzie coś dobrego :D
    Ron taki bystrzak XD
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie! W takim razie zjedz dzisiaj! Czekolada MUSI być! <3
      Dziękuję! <3 Czerwona mmm świetna książka, polecam i życzę miłej lektury!
      Run bystrzak na maksa! XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. wolę zmierzch po ang:) cytaty są bardziej wyraziste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze ''Zmierzchu'', ale muszę to nadrobić! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Uwielbiam ten cytat z "Love, Rosie"! Nigdy nie mogłam opanować uśmiechu jak tylko to czytałam. :D Podobnie świetne są cytaty z "Czerwonej królowej". :)
    Pozdrawiam,
    Chaotyczna A.

    http://chaosmysli.blogspot.com/2016/04/konkurs-wygraj-ksiazke-magorzaty.html- zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uwielbiam ''Love, Rosie''! <3
      Czekam z niecierpliwością na kolejny tom ''Czerwonej Królowej''. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Kocham całą książkę "Love, Rosie", jest moim zdaniem momentami tak ciepła, zabawna i pocieszna, że mogłabym czytać ją na okrągło. Fajny pomysł na posta, żałuję, że w pewnym momencie przestałam zaznaczać moje ulubione cytaty, bo teraz trudno mi się do nich dokopać :<

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Love, Rosie'' <3 <3 Kocham tę książkę i mam do niej ogromny sentyment!
      Dziękuję, cytaty życiem! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Cytat ze "Zmierzchu" pamiętam doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja tego nie czytałam! Dobrze, że mam koleżankę, która będąc fankom ''Zmierzchu'' podrzuca mi świetne cytaty! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Wszystkie cytaty mi się podobają :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się.
      Nie, może nie pytaj mnie już więcej, proszę. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Świetne cytaty! Chciałabym przeczytać "Czerwoną Królową". Ciekawe czy mi się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mi Czerwona bardzo się podobała. Przeczytaj koniecznie, jestem ciekawa twojej opinii! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Cytaty z Harry`ego Pottera to moje ulubione pod względem humorystycznym :) Chociaż te z innych książek też są pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry Potter! <3
      Super, cieszę się, że Ci się spodobały! :3
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Lew masochista najlepszy :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Okej, oficjalnie boje się 'Czerwonej królowej'. Ale przeczytam, muszę przeczytać, w końcu druga część już u mnie jest...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość z tych książek przeczytałam ale nie zawracałam uwagi na cytaty dopiera w Złodziejce Książek zaczęłam je zaznaczać i nie jest ich mało ;) http://zaczytanalowczyni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety jestem uczulona na kakao, a za białą nie przepadam. ;/
    Super są te cytaty, choć przyznam, że wcześniej ich nie czytałam. Ale stanowczo musisz ich dać jeszcze więcej :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pierwszy z CK i drugi z HP są genialne <3 Kocham ten cytat z CK, nawet go do recenzji wstawiłam <3 A z HP.... Ta scena w ogóle była mega :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie