poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Crazy Life Photography #1 Londyn

Witajcie misiaczki! 
WRÓCIŁAM! Wreszcie jestem w Polsce i nadrabiam zaległości w blogsferze, a trochę ich jest...
Już dawno chciałam zrobić serię postów o zdjęciach i oto jest CLP! Przy okazji opowiem troszkę o Londynie, ale w następnych takich wpisach będzie inna tematyka... :D
 Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Kocham zdjęcia i dziś dzielę się tą miłością! <3
 Zaczynajmy! 


Londyn jest przepięknym miastem! Miałam możliwość spędzić w Anglii cudowny tydzień i oto jestem! Nie przedłużając:

 #1

 #2
  
#3

 #4

#5

#6

 #7

#8

#9

 #10

#11

#12

#13

#14

#15

#16

#17

#18

 #19

#20

I oczywiście nie mogło się obejść bez jednej rzeczy: 

Witamy w księgarni! <3 *-* <3 


Nowiutkie zdobycze Storm: 
Najbliższy czas w zapowiedziach:
1. Nadrabiam Wasze blogi, nie martwcie się będę u każdego! Widzę, że dużo świetnych recenzji mnie ominęło! <3 
2. Już w środę i w piątek opinie świetnych książek... Zapraszam! Będzie GORĄCO....
3. A w następny poniedziałek... niespodzianeczka... <3
 
Napiszcie koniecznie czy podobały Wam się zdjęcia i czy macie ochotę na następne CLP! :D 

A na koniec tego wspaniałego dnia pioseneczka: 

''I niech los zawsze wam sprzyja''
Buziaki, 
Oczarowana światem Nocnych Łowców StormWind
 

36 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia, cieszę się, że miło spędziłaś ten czas :) I... o matko, te piękne wydanie "Alicji w krainie czarów"! Ono jest takie cudowne ♥
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To wydanie rozwala system, muszę je mieć! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Oho! A ja mogłam obejrzeć prawie wszystkie zdjęcia przedpremierowo, czuję się taka zaszczycona! XD
    Genialne zdjęcia! Mnie to chyba musieliby siłą wyciągać z takiej księgarni *o*
    Buźki, Sil :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście czuj się zaszczycona! XD
      Dziękuję. :3
      Znając Ciebie to tak, trzeba mieć silną wolę Silver (mówi ta co jej nie ma XD).
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Chciałabym zobaczyc to na zywo wszystko jednak :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn jest tak piękny, że musisz to zobaczyć! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia:) więcej takich serii zdjęciowych:3 no i zazdroszczę pobytu w Londynie:D
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, specjalnie dla Ciebie będzie więcej zdjęć! <3
      Londyn piękny, polecam!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Jeju! Byłam kiedyś w Londynie i wspominam go cudownie <3
    Wspaniałe zdjęcia... No i książki oczywiście :D

    Pozdrawiam cieplutko
    sleepwithbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym pojechać tam jeszcze raz! <3
      Dziękuję! Książki muszą być! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Kochana, piękne zdjęcia! Zazdroszczę ci tego wyjazdu ;)
    Post jak zwykle świetny i oczywiście czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam d mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Londyn wymiata, musisz tam kiedyś pojechać! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Kocham Londyn ❤ I trudno wyrazić, jak bardzo zazdroszczę ci tych cudownych książek *.*
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaa i zapomniałabym - The Script na zdjęciu tytułowym!! Kocham 😍

      Usuń
    2. Ooo widzę, że nie tylko ja zakochałam się w Londynie! XD
      Igrzyska wymiatają co? A kupiłam te książki tak tanio! <3
      Super, że Ci się podoba! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Ta mewa mnie rozwaliła XD
    Chce ten naszyjnik z Hobbitem! *_*
    O! ,,Piąta fala"! Też chce przeczytać:3
    Jak możesz to sprawdź pocztę :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No tak, mewa odwraca uwagę czytelników ode mnie... XD
      Nie czytałam Hobbita, ale mam zamiar. :D
      Już sprawdzam!
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn jest tak piękny, że nie masz innego wyjścia i musisz odwiedzić to miejsce! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Londyn może jakoś bardzo mnie nie fascynuje, ale chciałabym tam kiedyś pojechać i zobaczyć te wszystkie miejsca ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Londyn jest piękny na zdjęciach, a w rzeczywistości mmm genialny! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. zazdro! ja to kiedyś wybiorę się do Londynu, z pustą walizką, żeby móc zabrać duuuuużo książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Wręcz GENIALNY! XD
      Kurde, a ja na to nie wpadłam... Ciamajda... XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Piękne miejsce, które już w maju będę mogła ujrzeć na własne oczy! Nie mogę się doczekać! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/dwor-cierni-i-roz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Super! Życzę więc miłego wyjazdu! ''I niech los zawsze wam sprzyja!''
      Sama bym chętnie odwiedziła Londyn po raz kolejny!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Nawet nie wątpię, że Londyn jest po prostu pięknym miastem! Kurczę, musiało być cudownie. :) Chociaż przyznaję, że mnie bardziej do Irlandii kusi. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, było cudownie! <3
      Mmmm Irlandia kusi mnie i to bardzo!
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia i jak ja ci zazdroszczę pobytu w Londynie, ja niestety nigdy nie miałam okazji tam się znaleźć... :( W przyszłości jednak marzę, aby tam zamieszkać. :D
    Pozdrawiam :D
    Nominowałam cię do tagu :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/2016/04/zalotny-tag-ksiazkowy.html?showComment=1461851048403#c5038436082503242324

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 W takim razie musisz to nadrobić! Londyn jest z całą pewnością warty uwagi!
      Mieszkanie w Anglii marzy się także mi, ale zobaczymy co czas pokaże... :D
      Dziękuję za nominację! Super TAG!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Niezwykle zazdroszczę Ci wycieczki do Londynu! To miasto mnie fascynuje już od jakiegoś czasu, na własne oczy chciałabym zobaczyć te mniej i bardziej znane londyńskie miejsca. Mam nadzieję, że kiedyś się uda. :)

    Królowa Książek zaprasza do swego królestwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zobaczyć Londyn! Te miejsca, kultura, książki... Wszystko jest tam takie idealne! <3
      Zaproszenie przyjęte, już lecę do ciebie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. 12 i 14 wymiatają! :D
    Taaak, zauważyłam, że nadrabiasz blogi :D Taki tam spam komentarzami dostałam :D I masz rację - musisz ponadrabiać braki, żeby w końcu wiedzieć, o jakich książkach mówię no :D A niektórych nieczytanych nie powinnam ci wybaczyć, ale tobie miałabym nie wybaczyć? :D
    Hm, chętnie obejrzałabym zdjęcia tematyczne, np. kwiatów - uwielbiam kwiaty, a i fotografowanie ich to duże pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj mały spamik. Xd
      Muszę nadrobić braki koniecznie, w najbliższym czasie czytam zamiast spać. *-*
      Kwiaty będę, już zapraszam na CLP #2! :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. O jejku jak pięknie *-*
    Śliczne zdjęcia :D
    I to śliczne wydanie Alicji w krainie czarów *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że tak świetnie spędziłaś ten tydzień, ale też trochę zazdroszczę, bo Londyn to przepiękne miasto i sama chciałabym odwiedzić je ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ci wyszły :D Ja też mam okazję zwiedzić Londyn, ponieważ mieszka tam moja ciocia. Bardzo spodobały mi się te zdjęcia z księgarnii. Sama mam kolorowankę HP w angielskiej wersji :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie