piątek, 25 marca 2016

Wielkanocny BOOK TAG

Cześć słoneczka! <3
Na początku chciałam Wam z całego serca podziękować za 10 000 wyświetleń, które pojawiło się wczoraj. 
Moja reakcja: O MÓJ BOŻE! BĘDĘ RYCZEĆ,  ZADZWONIĘ DO SILVER. Dzwonię do SilverMoon i pierwsze moje słowa: Kochana płaczę... ze szczęścia... i spadam z łóżka z wrażeń... xd
Dziś przychodzę do Was z Wielkanocnym Tagiem, do którego nominowała mnie kochana Pośredniaczkaa z bloga Moje drugie życie... moje książki, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3

1. Króliczki – seria, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel).

Jejku początek TAGu, a ja już czuję się jak idiotka. Przyznaję, nie wiedziałam co to jest ''sequel'', ale wujek Google mnie już uświadomił, zakręcona Storm... xd
SEQUEL=CIĄG DALSZY (to tak dla innych zakręconych ludzi) 
Bardzo chciałabym przeczytać ciąg dalszy przygód Harrego Pottera i oczywiście czekam z niecierpliwością na drugą część Magonii i oczywiście nie mówię tego, aby nakazać Wam po raz setny czytanie tej książki, och może trochę....







2. Jajko - książka, która cię zaskoczyła.

Czerwona królowa!
Ta książka pasuje wprost idealnie do tej kategorii! 
Spodziewałam się czegoś innego, dostałam coś innego, a mimo to uważam, że jest to GENIALNA HISTORIA, reszta o Czerwonej w recenzji, która pojawi się już niedługo! <3






3. Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałeś w swoje ręce.

Opal! Znacie to uczucie, kiedy macie ochotę zacząć jakąś serię i idziecie do księgarni, a tu BUM NIE MA!? Pamiętam, że kupiłam wszystkie części serii Luż oprócz tej jednej, której nie było ani w Empiku, ani w Matrasie! Dobrze, że istnieją internetowe księgarnie, one zawsze mnie ratują!  <3 







 4. Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz 

 Mały Książę! <3 Kocham tę historię całym moim małym serduszkiem! <3
Myślę, że to jedna z lepszych książek, jakie kiedykolwiek przeczytam! <3 
P
O
L
E
C
A
M
!!!
 
5. Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.

After. Ocal mnie!
Mmm zielona trawka czego chcieć więcej? 
Kocham tę okładkę, muszę wreszcie przeczytać to grube tomisko, ale przede mną jeszcze inne książki Anny Tood.  <3 







6. Jezus - religijna książka, którą kochasz.

Brak pomysłów? Szczerze mówiąc to nie wiem. :/ Może wy macie jakieś propozycje? Akcja charytatywna: ratuj zakręconą Storm... xd
7. Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora 

Pierwsze co mi przychodzi na myśl to Zabić drozda od Harper Lee. :/ 
Nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale składam kondolencje jej fanom. Uwierzcie, że strata choćby jednego pisarza na tym świecie jest dla mnie ciosem w brzuch. :( 






8. Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń.

Ooo moja lista życzeń jest tak długa jak droga z mojego domu do Gdańska (dosyć daleko), ale muszę zdobyć Baśnie Barda Beedle'a. To byłby najlepszy prezent świata! Oprócz tego muszę ''upolować'' Harrego Pottera po angielsku (TAG bez HP to nie TAG)







9. Cukierki - słodka książka

Mm może Dar Julii? Główny bohater jest tak słodki jak ciastko z czekoladą, schrupałabym go bez liczenia kalorii... xd
Jak myślicie czy Warner jest kaloryczny? To pytanie męczy mnie już od dłuższego czasu. Ponoć to co dobre jest kaloryczne, to co słodkie jest kaloryczne, czyli Warner to BOMBA KALORYCZNA! <3 I tak go kocham! 






A nominacje otrzymują:
SilverMoon z bloga Books Obsession (wybacz nie mogłam Cię nie nominować kochana <3 )
Sabilla K. z bloga Magiczna klasyka
Wongraven z bloga Biblioteczka Blanki
Ajka Majka z bloga Naćpana książkami
Co-przeczytałam z bloga Co przeczytałam - co przeczytam

 Już niedługo konkurs z okazji 10 000 wyświetleń, zapraszam serdecznie! <3 
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*






34 komentarze :

  1. Dziękuję za nominację:) też uwielbiam Małego księcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, nominacja w pełni zasłużona! <3
      Mały Książę to mała książeczka, ale wspaniała historia, jedna z najlepszych, jakie czytałam!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Mały książę <3 Tez mam ogromną listę książek, które chcę przeczytać ;)) Chyba każdy mól książkowy tak ma! Gratuluję 10 tys. wyświetleń. Dobrze znam to uczucie ;) Jest cudowne <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały Książę! <3
      Chyba najgorsze jest to, że mam tyle książek do przeczytania, a tak mało czasu. Czasami mam ochotę iść w kapciach do księgarni i powiedzieć: ''biorę je wszystkie'', a nie mogę! Smuteczek... :(
      Dziękuję!! Masz rację, cudowne uczucie! <3
      Całusy! :*

      Usuń
  3. Napiszę to już ostatni raz (chyba) MUSZĘ przeczytać "Czerwoną Królową" :D A co do książki religijnej, to też miałam problem :P SilverMoon ma podwójną nominację do tego tagu, musi się wykazać :D Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak MUSISZ, ja jestem oczarowana tą pozycją, ale o tym w recenzji... :)
      Na pewno się wykaże! Niech moc będzie z nią! W blogerkach siła! <3
      Całusy! :*
      PS jeszcze raz dziękuję kochana za nominację!

      Usuń
  4. Uroczy i przyjemny TAG! Aż wykonam go u siebie! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/raven.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobał! Czuj się nominowana! <3
      Całusy! :*

      Usuń
  5. Gratulację wyświetleń. Masz rację tag bez Harry'ego to nie tag :D
    Ja mam jak ty z Opalem tak z Sekretem Julii idę do sklepu i co jest Dotyk i Dar ale 2 tomu nie ma hmpf! :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Harry MUSI być! <3
      Uwielbiam trylogię o przygodach Julii, ale Sekret Julii podobał mi się najmniej, ale mimo to życzę Ci szybkiego znalezienia tej książki i miłego czytania! :D
      Całusy! :*

      Usuń
  6. Książka religijna - nie czytam takich. Fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także takich nie czytam i miałam spory problem z tą kategorią. :)
      Dziękuję! <3
      Całusy! :*

      Usuń
  7. Ooooo <3
    Mały Książę! <3
    Super wykonanie tagu, jak zawsze.
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo właśnie o tobie myślałam kochana haha! <3
      Mały Książę musi być!
      Dziękuję, twoje wykonania przebijają wszystko, ale cóż... :)
      Całuski! :*

      Usuń
  8. Świetny post, ciekawy tag :D
    ( wylewnam dzisiaj xD)
    Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Miło to usłyszeć! <3
      Całuski! :*

      Usuń
  9. Super wpis a Mały Książę to też moja owieczka :D heheheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Kocham Małego Księcia! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Gratuluję stu tysięcy wyświetleń! :D
    Też bym nie wiedziała, co wpisać w kategorii dotyczącej książki religijnej. To kompletnie nie moja tematyka i wiem, że sporo ludzi też takich nie czyta. Chyba że Biblia... Liczy się? "Małego Księcia" kocham całym serduszkiem! <3

    Ania Shirley u Królowej Książek? Zapraszam!
    ksiazkowa-krolowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 tysięcy. :)
      Dziękuję! <3
      Nie mam pojęcia, czy liczy się Bibia, ale popieram miłość do Małego Księcia!
      Wpadnę na pewno!
      Całusy! :*

      Usuń
  11. W Darze Julii jest duże Warnera? Muszę dorwać :D I możemy go schrupać razem - mniej kalorii, jak się rozłoży na pół <3
    Spoko, ja rozróżniam prequel i sequel tylko dlatego, że wiem, co to prequel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nawet nie wiesz jak dużo... MUSISZ dorwać Dar Julii, według mnie to najlepsza część trylogii.
      Okay zgadzam się, ale tylko z siostrami się dzielę! Z nikim więcej mój klonie haha! <3
      A ja tego nie rozróżniałam, wstyd i hańba mi! :(
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. O którym głównym bohaterze mówisz przy "Darze Julii"? Mam nadzieję, ze nie o Adamie, bo to jedyna osoba, której znieść nie mogę, za to Warner... mhhhhhhh
    Paulinka z
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mówiłam o Warnerze, Adam jest okropny tfutfu! Nienawidzę Kenta! :/ Ale Aaron to świetne ciacho do schrupania! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. "Dar Julii" czytałam wieki temu i niestety za nic nie kojarzę Wernera, ale obstawiam, że jest najbardziej kalorycznym ciastkiem świata :D "After" i Annę Todd polecam z całego serca. Seria ta ma co prawda wielu "hejterów", ale jestem na nich ślepa i wręcz tupię nogami ze zniecierpliwienia, bo nie mam jeszcze prequela, "Before".
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warner z całą pewnością jest kaloryczny i jak tu utrzymać dietę? Biedne my książkoholiczki...
      Muszę przeczytać ''After'' skoro polecasz! <3
      Wesołych świąt i mokrego dyngusa!
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Zakończenie "Czerwonej Królowej" to po prostu mistrzostwo! Rzadko kiedy spotykam się z książką, która tak bardzo by mnie zaskoczyła. Widać, że autorka lubi igrać z czytelnika, ponieważ równie niespodziewanie urwała "Szklany Miecz". A premiera trzeciej części dopiero za rok... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zakończenie ''Czerwonej królowej'' to mistrzostwo! Autorka wspaniale pisze, mam nadzieję, że druga część spodoba mi się równie bardzo co poprzednia. :)
      Już czekam na następną książkę pani Aveyard.
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. O rety!
    Muszę w końcu przeczytać MAGONIĘ!

    I Czerwoną królową też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz i to koniecznie!!! Miłej lektury i mokrego dyngusa! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Za dużo pozycji to ja tu nie znam :(
    Ale TAG przyjemny <3

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, musisz się poprawić kochana! <3
      Polecam Ci Magonię, jeśli nie czytałaś, świetna książka.
      Mokrego dyngusa!
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Ciekawy tag :3 Co do Warnera - mnie też męczy ta kwestia XD Na Czerwoną już zacieram ręce, bo słyszę ostatnio coraz lepsze komentarze.
    Strata Harper Lee rzeczywiście była ciosem :(
    A drugi tom Magonii kupiłabym/przeczytałabym nawet ze względu na przecudowne okładki XD
    Pozdrawiam :*
    Bookish-Galaxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czerwona jest świetna, mam nadzieję, że Tobie również się spodoba! <3
      Także kupiłabym drugii tom ''Magonii'' ze względu na okładki, ale sama treść pierwszego tomu jest świetna i liczę na to w kolejnej części!
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie