wtorek, 22 marca 2016

Unpopular Opinions BOOK TAG

Witajcie kochani!
Dziś, w ten zimny, ale już kolejny dzień wiosny przychodzę do Was z Unpopular Opinions BOOK TAG, do którego nominowała mnie kochana SilverMoon z bloga Books obsession, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3







 1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Witamy w krainie gniotów i szmir, Panie i Panowie przed Wami książka, której szczerze nienawidzę! Wiem, że pewnie są tu fajni tej serii, ale teraz powiem Wam najbardziej szczerze co myślę o tej serii: totalne dno, ''zero'', a Tobias jest mi obojętny. GNIOT I SZMIRA NUMER 1! 





2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.
Nie wiem  dlaczego, ale ostatnio słyszę coraz to gorsze opinie o ''Gwiazd naszych wina'', a przecież to taka świetna książka, mam do niej ogromny sentyment i raczej tak pozostanie.





 





3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
 Literacka para, której nie lubię: Sylvain i Allie, jestem w TeamCarter, a zachowanie zarówno Allie, jak i Sylvaina było irytujące, a to co wyprawiał Carter przez połowę serii ŻENUJĄCE. GNIOT I SZMIRA NUMER 2.











 4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Kryminały... Średnio lubię ten gatunek, zawsze wychodzi na to samo: okazałam się złym detektywem i nie rozwiązałam zagadki... Fantastyka moim numerem 1! 






 5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Adam z ''Dotyku Julii'', już od początku nie lubiłam tego bohatera, w moim serduszku został inny. TeamWarner! <3












6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.
 Stephanie Meyer! Nie czytałam KULTOWEGO ZMIERZCHU, CZYLI KSIĄŻKI, KTÓRĄ CHYBA CZYTAŁ KAŻDY (a jednak nie każdy) i sama nie wiem, czy po nią sięgać, jest mnóstwo negatywnych opinii, a przecież jest tyle lepszych książek! <3





             


7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
I tutaj muszę odpowiedzieć tak jak Silver: TRÓJKĄTY! Rozumiem, że autorzy mają bardzo zróżnicowaną wyobraźnię, ale błagam przestańcie mnie katować czymś takim: 
Carter: Kocham Allie
Sylvain: Kocham Allie
Allie: No i kogo mam wybrać, bo nie wiem :/
.






8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać
''Pięćdziesiąt odcieni''! Greyowi mówię stanowczo NIE! Nie lubię erotyków,  ostatnio o tej książce jest bardzo głośno, sama nie wiem dlaczego... 









9. Mówi się, że ''Książka jest zawsze lepsza od filmu'', ale który film lub serial podobał Ci się bardziej niż książka?
Nie miałam jeszcze takiego przypadku, ale lubię ekranizację ''Niezgodnej'', w moich oczach wypadła prawie tak samo dobrze (CZYLI OKROPNIE) jak książka. Kocham ekranizacje przygód Harrego Pottera, nie ma nic lepszego niż obejrzeć HP razem z przyjaciółką i paczką popcornu (a to, że jest okropny upał i gdy otworzysz okno, słyszysz przejeżdżające samochody i pociągi nic nie znaczy)
Nominacje wędrują do:
Do ostatniej strony z bloga Do ostatniej strony
A. z bloga Chaos myśli
 Livingbooksx z bloga Livingbooksx. 
Martę M.  z bloga  Books-my life
 oraz każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG! 

''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Już niedługo nowa recenzja! 
Buziaki, 
StormWind

54 komentarze :

  1. Ogromnie dziękuję za nominację, wkrótce odpowiedź na moim blogu :)
    Uwielbiam "Gwiazd naszych wina" i nie rozumiem ostatniego sprzeciwu coraz większej ilości osób :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, nominacja w pełni zasłużona, czekam na twoje wykonanie! :D
      Również tego nie rozumiem, ludzie są DZIWNI! :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Dziękuję, za nominację, postaram się niedługo go wykonać:)
    Bardzo fajnych odpowiedzi udzieliłaś:) pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam z niecierpliwością na twoje wykonanie! <3
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację, tag pojawi się na pewno.^^
    A co do Niezgodnej, też nie przepadam za tą serią :/
    Pozdrawiam ~ Bacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje odpowiedzi! <3
      Niezgodna brr okropieństwo! :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Niezgodnej nie lubi coraz większa ilość osób, ja myślę, że to po prostu okej historia, nic więcej. Co do GNW to wydaje mi się, że dużo osób to hejtuje, ponieważ jest taka popularna i chcą pokazać jak bardzo są oryginalni i niezależni - oczywiście nie wszyscy ;) A ze Zmierzchem to ci odradzam. Osobiście uwielbiam tę sagę, ale dużą rolę odgrywa mój sentyment. Więc sądzę, że Tobie się nie spodoba, chociaż kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację z GNW, to może być wina popularności tej książki i ludzi, którzy są DZIWNI! :/
      Nad przeczytaniem ''Zmierzchu'' jeszcze się zastanowię! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja na razie jestem po 1. tomie "Dotyku Julii", ale po Twojej delikatnej aluzji czekam na rozwój postaci Warnera ;)
    Adama też raczej szczególnie nie hołubię, aczkolwiek nie przeszkadza mi.
    Pozdrawiam,
    Paulinka z
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham całą trylogię o przygodach Julii, a ''Dar Julii'' to miód na moje serce! <3
      Miłej lektury!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Co do Niezgodnej zgadzam się w 100%! I bardzo dobrze robisz, że nie chcesz czytać 50 twarzy greya!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grey fuuuj, są lepsze książki... :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ja czytałam całą sagę Zmierzch i mam do niej wielki sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zastanowić nad przeczytaniem tej sagi. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. aaaa, Grey! Nie, nie, nie. Tfu, tfu, tfu! Mam takie same odczucia, co do Niezgodnej! Nie ogarniam tej serii i tego, że zyskała taką popularność. Flop. http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, tfu, tfu! Też nie ogarniam dlaczego Niezgodna zyskała taką popularność! :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Zgadzam się co do Niezgodnej!!!! Grrrr!
    Nie wspominając już o Allie!
    Może jestem dziwna, ale Greya chcę przeczytać. Choćby tylko z czystej ciekawości, ostatnio spodobała mi się erotyka :D
    Super odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrr Niezgodna to GNIOT I SZMIRA NUMER 1!
      Allie to Allie i jej zachowania nigdy nie zrozumiemy kochana, no chyba, że pójdziemy na filozofię! Może wtedy?
      Skoro ty chcesz to ja też muszę! Bo jak nie my to kto?!
      Dziękuję i czekam na twoje wykonanie Kwiatowego Tagu! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Z tych wszystkich tutaj książek przeczytałam tylko serię ,,Wybrani''
    #TeamCarter pozdrawia! :* oraz przeczytałam ,,Gwiazd Naszych Wina'' według mnie totalny niewypał, że ledwo przewróciłam pierwszą kartkę i zsypała się na mnie lawina spojlerów od znajomych :/ Przede mną wciąż ,,Niezgodna'' film mi się podobał o dziwo, ogólnie uwielbiam fantastykę XD Spokojnie też nie czytałam ,,Zmierzchu'' i nie jestem pewna, czy chcę to zmieniać c: ,,50 twarzy Greya'' mam zamiar przeczytać, ale głównie po to żeby zobaczyć o co są te zażarte spory między zwolennikami i przeciwnikami tej trylogii (:
    Dotyku Julii też nie czytałam, mimo że stoi na mojej półce od dawien dawna. A no i przeczytałam jeszcze ,,I nie było już nikogo'' uwielbiam kryminały, a Christie jest zdecydowanie numerem jeden jeśli chodzi o ten gatunek, przeczytałam większość jej książek, mimo że moja przygoda z tą autorką zaczęła się od ośmiu podejść do ,, Czarnej Kawy'' potem już poszło z górki :D
    Świetny Tag! :D Możliwe, że wykonam go na swoim blogu c:
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TeamCarter! <3 Piona!
      Ja także uwielbiam fantastykę, najlepszy gatunek!
      ''Dotyk Julii'' musisz przeczytać! Kocham tę trylogię, a szczególnie ''Dar Julii'', główny bohater jest niesamowity, mój mąż! *-*
      Dziękuję, zrób ten Tag koniecznie, czekam na twoje wykonanie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) Niezgodna też mi się nie podobała, ale film jak dla mnie całkiem niezły. TeamWarner do boju <3 :) też nie czytam dużo kryminałów, ale ostatnio próbuje się przekonać do nowych gatunków :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się film jest całkiem niezły, ale ''Zbuntowana'' to istna masakra!
      Do boju! Jeszcze książka podbije świat!
      Ja jak na razie to zostaję przy fantastyce. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Także nie czytałam Zmierzchu, piona! Widziałam tylko pierwszą część film, ale to w sumie niedawno i to tak na zasadzie - wszyscy się tym zachwycali, może i mi się podoba. Nie spodobało :)
    Greya też nie zamierzam czytać, film widziałam i niesamowicie się nudziłam. Tym bardziej na książkę nie zamierzam tracić czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! Ja nawet nie widziałam ekranizacji Zmierzchu i Greya haha. XD
      Masz rację, nie warto tracić czasu!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Nie wydaje mi się aby gwiazd naszych wina była ksiazką która większośc nienawidzi :D Super post!


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszę coraz to gorsze opnie o tej książce, może dlatego, że ludzie są DZIWNI!
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Świetny tag, bardzo dziękuję za nominację :3 Chociaż kurczę, będę miała ciężki orzech do zgryzienia! Na większość pytań dosłownie udzielałam w myślach tych samych odpowiedzi co ty - zwłaszcza w kwestii trójkątów, Wybranych czy Dotyku Julii (Warner <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nominacja w pełni zasłużona! Czekam z niecierpliwością na twoje wykonanie! <3
      Warner! <3 Do boju żony Warnera! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Też mam już dość tego trójkątowego wątku, rzadko kiedy jest on interesująco przedstawiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, rzadko kiedy jest on interesująco przedstawiony! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Mi również nie spodobała się Niezgodna i tak jak Ty, zdecydowanie wolę Warnera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TeamWarner! <3
      Niezgodna to niezbyt dobra pozycja, wolę Igrzyska śmierci... ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Uwielbiam ten Tag i w dodatku zostałam do niego w końcu nominowana, dziękuję! Zrobię na pewno! <3
    Pozdrawiam
    A. :)


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Cieszę się, że trafiłam z nominacją! <3
      Czekam na twoje wykonanie! :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Też bardzo lubię "Gwiazd naszych wina" i nie rozumiem negatywnych opinii na temat tej książki :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ludzie chcą być ORYGINALNI, ale przecież nie każdy lubi to samo...
      Ahhh kolejna fanka GNW, jaką poznaję! Piona! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Widzę, że naprawdę jesteś wielką fanką Tagów, a ten jest bardzo ciekawy :D w ogóle to fajny sposób, żeby poznać się nawzajem :) Jeżeli się nie pogniewasz, to podkradnę któryś tag i zrobię na blogu, więc dam znać :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole pisać recenzje, bo one wyrażają moje emocje, ale TAGi są genialne! <3
      Oczywiście, że się nie pogniewam! Możesz czuć się nominowana do każdego TAGu z mojego bloga! Ja szczególnie bardzo lubię Tea BOOK TAG. :) Czekam na twoje wykonanie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to usłyszeć! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. Jestem właśnie w trakcie czytania serii "Wybrani", zobaczymy czy będę jej zwolenniczką ;p
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc miłej lektury! Jestem ciekawa, czy Ci się spodoba! :D Czekam na recenzje!
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Popieram niechęć do Greya, mimo że przeczytałam już mi uszami wyłazi :)
    P.S
    Zostałaś nominowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, cieszę się jak wariatka! TAG wykonam na pewno! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. O tak, też jestem TeamCarter! Lepiej wybrać mniejsze zło :P
    Buziaki! Ania z http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah! Piona! Zgadzam się, lepiej wybrać mniejsze zło haha. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. Bardzo dobry tag. Ja lubię i Greya i Zmierzch, ale każdy ma swój gust.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zmierzch muszę nadrobić, nad Greyem się zastanowię! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Strasznie podoba mi się ten tag, więc czy mogę poczuć się nominowana i zrobić go u siebie? :D
    + Witam w nielicznym gronie nienawidzących Niezgodnej :D
    Pozdrawiam!
    Biblioteczka Blanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! <3 Czuj się nominowana, czekam na twoje wykonanie! <3
      Tfutfutfu Niezgodnej nienawidzimy! Get lost Divergent! Piona!
      Buziaki! :*

      Usuń
  26. Ależ my jesteśmy do siebie podobne! <3 Ale nie serio :D #teamWarner! Mam dość trójkątów miłosnych, nie podobała mi się zbytnio Niezgodna (ale ja tylko 1 część czytałam xD), też nigdy nie zamierzam czytać Greya :D

    PS. Nie wiem, jak to możliwe, że cię nie obserwowałam, bo byłam święcie przekonana, że tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, w takim razie cieszę się, że poznałam mojego klona! Piona! <3
      Mmmm Warner! <3
      Faktycznie podobne jesteśmy! Może zaginione siostry?
      Oj tam wybaczam, siostrze zawsze wybaczam!
      Buziaki! :*

      Usuń
  27. Również bardzo lubię "GNW" i nie rozumiem tych złośliwych opinii. "Zmierzch" czytałam gdy miałam koło 13-14 lat i bardzo, bardzo mi się podobał, do tej pory mam do niego ogromny sentyment. Polecam Ci "Intruza" tej samej autorki, bo choć nie jest zbyt popularny, to dosłownie rozwala system.
    Pozdrawiam,
    Paulina z Półka na książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie sięgnę po ''Intruza''! <3 Dziękuję za radę! Lubię książki, które rozwalają system! xd
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie