niedziela, 13 marca 2016

TAGGED BOOK TAG

Cześć kochani!
Dzisiaj mam dla Was bardzo fajny TAG, do którego nominowała mnie autorka cudownego bloga House of Readers, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3
Zaczynajmy!
Albo Albo Book TAG, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy Ci się podobała, czy nie.

''Ostatnia piosenka'', czytałam tę książkę dosyć dawno i nadal nie wiem co o niej myśleć, niby świetna książka i oceniłam ją na 8/10, ale wątek miłosny tak oklepany i przewidywalny,  że niczym mnie dzieło pana Sparksa nie zaskoczyło. Taka dobra, ale niedobra książka... :/
 ''Życie, uświadomił sobie, bardzo przypomina piosenkę.
Na początku jest tajemnica, na końcu - potwierdzenie, ale to w środku kryją się wszystkie emocje, dla których cała sprawa staje się warta zachodu.''

źródło
My Little Pony Book TAG, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałeś się dopiero niedawno
I tutaj muszę odpowiedzieć podobnie jak Judyta Z, nie czytam książek dla dzieci i zostawię tę kategorię bez odpowiedzi.
Social Media Book TAG, czyli bardzo znana książka, na punkcie której wiele osób ma bzika 
Tutaj z uśmiechem na ustach mogę podać całą serię przygód Harrego Pottera (TAG bez Hogwartu to nie TAG!). Kocham ten świat magii i wiem, że nie tylko ja mam na punkcie książek J. K. Rowling bzika! 

  ''Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg''

źródło
 Disney Book TAG, czyli książka do której wszyscy oprócz Ciebie mają jakiś sentyment

 Saga ''Zmierzch'', wszędzie o niej słychać, szczególnie teraz, kiedy wyszła nowa część, każdy zachwala tę serię i ma do niej ogromny sentyment, ja zaś nie czytałam ''Zmierzchu'', mam to dopiero w planach. :)

 "Westchnęła cicho i znowu poruszyła się niespokojnie, obracając się na drugą stronę - z pewnością spała, a także coś jej się śniło... - Edward - wymamrotała miękko. Śniła o mnie. Czy martwe, zamrożone serce może znowu bić? Czułem, że moje zaraz zacznie."

źródło
Polscy Booktuberzy Book TAG, czyli książka/seria, która ma dużo bohaterów 

 ''Wybrani'' oraz każda książka z wątkiem szkoły i uczniów, których jest naprawdę dużo! Akcja, szybka i wartka, dużo tajemnic, ale co się pojawia? TRÓJKĄCIK! Nienawidzę trójkącików, a zachowanie Allie jest jak dla mnie bardzo odpychające. :/
 
''Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają.''


źródło
 TMI Book TAG, czyli książka, która jest długa, a mimo to przeczytałeś ją w mgnieniu oka

 
 Myślę, że tutaj idealnie pasuje ''Harry Potter i Zakon Faniksa'', o mojej miłości do Hogwartu już Wam opowiadałam (i to nie raz), dodam tylko, że ta książka ma prawie 1000 stron, a ja ją pochłonęłam w 3 dni. :D

  ''To, że twoja wrażliwość uczuciowa mieści się w łyżeczce od herbaty, nie świadczy o tym, że wszyscy są tak upośledzeni.''



źródło
 Zombie Apocalypse Book TAG, czyli książka, która teoretycznie powinna być straszna, ale ciebie nie przestraszyła


Strach można rozumieć na wiele sposobów. Do tej kategorii pasują mi idealnie ''Krzyżacy'', ponieważ wszyscy tak narzekali na tę powieść, a ja jednak jak niestrudzona wojowniczka dobrnęłam do końca i jestem z tego dumna! 
 
 ''Niedziwowałbym się, choćbyś była głupia, boś od tego niewiasta, ale że rozum masz, to się dziwuję.''



7 Deadly Sins Book TAG, czyli książka, której bohater ma coś na sumieniu

 
 Chyba najtrudniejsza kategoria, zastanawiałam się nad tym dosyć długo i wymyśliłam! ''Zaklęci'', tam wszystko jest tajemnicą, a główni bohaterowie są mają na sumieniu śmierć wielu ludzi!

 ''A więc zaczęli - pomyślał. - Zabrali te dziewczyny i wciągnęli je w ziemię, dokładnie tak samo, jak wciągnęli w ziemię Olive Estergomy. Zaczęli, i to poważnie, zgodnie z tym co mówili. Osiemset ofiar za każdego z nich. A potem...''
  Big Book TAG, czyli książka w której bohater zmaga się z otyłością

 
Ojej nie mam pojęcia, jedyną postacią, która mi się tutaj kojarzy jest kot garfield, który jak dobrze pamiętam był nie lada łakomczuchem i kochał lazanię!

 I tym sposobem dotarliśmy do końca tego jakże genialnego TAGu, mam nadzieję, że spodobało Wam się moje wykonanie! 
Nominację otrzymują:
SilverMoon z bloga Books obsession
 Posredniczka z bloga  Moje drugie życie...moje książki
Minni z bloga  Bądź tu teraz
            Bookowe_love z bloga Bookowe-love
A. z bloga  Chaos myśli


Już niedługo recenzja ''Magonii''! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki! :*
StormWind
 

 

54 komentarze :

  1. Ba, „Harry” to najcudowniejsza seria! Mimo upływu lat nadal rozpala tyle serc, po prostu kocham. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie! Najcudowniejsza seria! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Genialne wykonanie tego tagu!
    Dzięki za nominację 💖
    Buziaki,
    SilverMoon 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Garfield to jeden z moich ulubionych kotów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także jeden z moich ulubionych kotów! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Dziękuję za nominacje :*
    Powoli pojawiają mi się zaległości ;/
    Koniecznie musisz przeczytać zmierzch!! Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Nominacja w pełni zasłużona, czekam na twoje wykonanie! ❤️
      Tak wiem, muszę to przeczytać koniecznie, planuję te sagę już na maj, ewentualnie czerwiec. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Jestem jedną z osób, która ma sentyment do "Zmierzchu", bo można powiedzieć tak zaczęła się moja przygoda książkowa. Ale Harry to rzeczywiście seria, której nie może zabraknąć ! :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda książkowa zaczęła się od Harrego Pottera, a zmierzch muszę nadrobić! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Świetny TAG, dlatego mam nadzieję, że i ja kiedyś zostanę nominowana ^^ Czytałam Zmierzch, no i szczera prawda. Mam do tej serii ogromny sentyment! Zapraszam na konkurs u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli przeczytałaś ten post to śmiało możesz czyć się nominowana! Z chęcią przeczytam twoje odpowiedzi! ❤️
      A w konkursie już biorę udział!
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ja tam mam sentyment do historii Belli i Edwarda. Może nie zapoczątkowała mojej przygody z czytaniem i po tym czasie dostrzegam mnóstwo minusów, to miło ją wspominam ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta historia dopiero przede mną, mam nadzieję, że będę zadowolona! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Ciekawy tag. Ja serie Zmierzch jako książki lubię, jednak sentymentu do nich nie mam. Filmy są okropne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat filmów, stosuję zasadę: najpierw książka, potem film i muszę najpierw przeczytać tę sagę. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Ten tag poszedł Ci znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się, że nie wypadł najgorzej! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Świetny TAG!
    Zgadzam się z Tobą co do Harry'ego Pottera. Seria, na której mam takiego bzika, że kłóciłam się z Katechetką o to, że to zwykła książka, w której walczą ze złem, a nie jakaś okultystyczna opowiastka.
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Z całą pewnością Harry jest wart każdej kłótni, popieram Cię całkowicie i jestem dumna z kolejnej Potterhead, jaką spotykam! Piona! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Uwielbiam takie Tagi a uwielbiam ostatnia piosenkę :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że TAG Ci się spodobał! ❤️
      Mam mały sentyment do "Ostatniej piosenki", ponieważ była to pierwsza przeczytana przeze mnie książka tego autora! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Ja mam wielki sentyment do "Zmierzchu". Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem ogromnie ciekawa tej serii, muszę jak najszybciej po nią sięgać!
      Buziaki! ❤️

      Usuń
  13. Też nie czytałam Zmierzchu ale zamierzam nadrobić :)
    Harry ♡♡♡ I chyba więcej nic nie muszą dodawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie musimy nadrobić "Zmierzch", ciekawa jestem jak nam się spodoba!
      Harry! ❤️ Masz rację, serduszka wystarczą! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie książki, prawie zawsze idealnie pasują do mojego gustu:)
    Pozdrawiam! :*

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że trafiłam w twój gust! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Zgadzam się co do "Wybranych". bohaterka też bardzo mnie denerwowała, a trójkąty to największe ZŁO! "Ostatnia" piosenka" to świetna książka, niesamowicie wzruszająca. Faktycznie wątek miłosny był w niej trochę zaniedbany, ale nie był głównym motywem powieści, dlatego ja wybaczam ;)
    Dziękuję za odpowiedź na moją nominację i miłe słowa. Buziaki :*
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę trójkątów w książkach, takie lektury są dla mnie wyjątkowo nudne i nie widzę sensu w zachowaniu Allie. :/
      Ja też wybaczyłam ''Ostatniej piosence'', ale tylko i wyłącznie dlatego, że był to pierwsza książka Sparksa, jaką przeczytałam i chcę dać autorowi jeszcze szansę. :)
      Proszę bardzo, nominacja od Ciebie wywołała wielki uśmiech naa mojej twarzy, za co jeszcze raz bardzo dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Harry, Harry, Harry... UWIELBIAM! :) Życie bez Pottera byłoby nudne :D
    Świetny TAG :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie życie byłoby OKROPNE! Prawdziwy horror jak dla mnie! :(
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Haha matko, czego to ludzie nie wymyślą - tag zrobiony z tagów :D
    Zaintrygowałaś mnie Zaklętymi, a co do Ostatniej Piosenki mam w sumie podobne odczucia - niby nie ma w niej nic specjalnego, ale czuję do niej ogromny sentyment (to chyba moja pierwsza powieść Sparksa, więc nie byłam zbytnio wyczulona na schematy :P).

    Bookish-Galaxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ludzie wymyślą wszystko kochana, ja również byłam zaszokowana! :)
      ''Zaklętych'' Ci z całego serca polecam, fajny horror.
      ''Ostatnia piosenka'' to była także moje pierwsze ''spotkanie'' z paniem Sparksem, mam do niej sentyment, ale widzę niedociągnięcia...
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Garfield! <3
    Pierwszy raz widzę ten TAG ^^ Ale racja - TAG bez HP to nie TAG :)
    I nie czytałaś Zmierzchu - nie masz czego żałować, ja też wolałabym nie czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garfield to jeden z moich ulubionych kotów! :D
      TAG bez HP to nie TAG i przybijam wirtualną piątkę kolejnej Potterhead, jaką spotykam! <3
      ''Zmierzch'' muszę przeczytać, każdy przeczytał, ja też chcę sięgnąć po tę pozycję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Niebawem będę czytała "Ostatnią piosenkę". Dopiero co skończyłam "Jesienną miłość" (bardzo możliwe, ze dziś pojawi się recenzja) a teraz czytam "Dla ciebie wszystko". O ile "Jesienna miłość" mi się całkiem podobała, to mam nadzieję, że aktualna lektura się rozwinie.. póki co słabo;/. Sparks jest chyba dobry od czasu do czasu, jako przerywnik. Czytając go za dużo dostrzegam coraz więcej mankamentów w jego książkach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze stosuję książki Sparksa jako przerywniki, teraz mam w planach "Najdłuższą podróż"!
      Miłej lektury kochana! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Cudowny tag! ♥ Ja pochłonęłam "Zakon Feniksa" w dwa dni, dla mnie jest to zdecydowanie najlepsza część Harry'ego :) A Zmierzch polecam, pomimo tego, że może nie jest to nic niesamowitego i super wartościowego to mam do tej sagi ogroooomny sentyment :D Cieplutko pozdrawiam ♥ impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja rownież uważam "Zakon Feniksa za genialną książkę, ale bardziej podobała mi się "Czara ognia". :)
      A "Zmierzch" nadrobić muszę, nic innego mi nie pozostaje. ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. Ja natomiast dopiero pierwszy raz czytam Harrego Pottera, ale jestem nim wprost zachwycona!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry to cudowny bohater, a jego przygodny magiczne! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Ja również zaliczam się do tych, którzy mają bzika na punkcie Harry'ego Potera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry Potter nałogiem! ❤️ Piona!
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. O tak, HP nie mogło zabraknąć! :D


    Zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło, każda obserwacja motywuje, chętnie zajrzę i zostawię po sobie ślad!
      Buziaki! ❤️

      Usuń
  24. Wow, ja chociażby mnie książka bardzo wciągnęła, to chyba nie byłabym w stanie przeczytać 1000 stron w 3 dni! :O

    xxx
    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Harry wciągnął bez reszty, mam do tej serii ogromny sentyment! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Przeczytałam całą serię zmierzch i bardzo polecam :) szybko i miło się czyta ;) post super a ja nadal czekam na pierwszy rozdział opowiadania :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę szybciutko nadrobić tę serię! <3
      Dziękuję, pierwszy rozdział niedługo obiecuję, wybacz, ale szkoła i inne zajęcia zajmują mi mnóstwo czasu i nie mam kiedy dokończyć mojego dzieła! :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  26. Do ostatniej grupy można zaliczyć Hassana z 19 razy Katherine, jeśli czytałaś :)
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, ale mam w planach tę książkę. Od Green'a czytałam tylko ''Gwiazd naszych wina'', które pochłonęło mnie całkowicie. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  27. Jestem taka zacofana, że dopiero dziś dowiedziałam się o tym, że pojawiła się nowa część Zmierzchu, haha. Tak to jest, jak się ma książkowy kryzys i nie ma się czasu na jakiekolwiek książkowe nowości czy blogi. W każdym razie także mam ogromny sentyment do Zmierzchu, choć sama nie jestem pewna czy sięgnęłabym po tę piątą część...

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie martw się, gdyby nie moja wszechwiedząca przyjaciółka to też bym nie wiedziała, w krainie kryzysu książkowego witamy haha! ''Zmierzch'' to taki klasyk, a ja nie przeczytałam jeszcze, chyba nie ma nic gorszego niż nie sięgnąć po książkę, którą zna KAŻDY!
      Buziaki!
      StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie