czwartek, 31 marca 2016

Podsumowanie marca + czytelnicze plany na kwiecień

Cześć kochani! 
Śniegu nie ma, słoneczka też nie, ale walka o nową krew trwa...
''Szklany miecz'' zdążył już zawładnąć moim sercem, ale mimo wszystko przychodzę do Was z moim podsumowaniem miesiąca.



Przeczytane w marcu: 
-''Magonia'' - Maria Dahvana Headley - moja ocena 10/10  (recenzja tutaj, klik!)
-''Kamienie na szaniec'' - Aleksander Kamiński - moja ocena: 7/10
- ''Czerwona królowa'' - Victoria Aveyard - moja ocena: 8/10 (recenzja tutaj, klik!)

 Łącznie w lutym przeczytałam 1043 strony, co daje wynik 33 stron dziennie, mogło być lepiej...
Najlepsza książka miesiąca: ''Magonia''
Podsumowując: w tym miesiącu przeczytałam same genialne książki, a ''Magonia'' podbiła moje serce! Jest mi strasznie smutno, że nie mogłam sięgnąć po więcej książek, miejmy nadzieję, że kwiecień będzie lepszy! 
Moje czytelnicze plany...
 -''Szklany miecz'' Victoria Aveyard
-''Pojedynek'' Marie Rutkoski
-''Urodzona o północy'' C. C. Hunter
-''Przebudzona o świcie'' C. C. Hunter
-''Stary człowiek i morze'' Ernest Hemingway 
oraz książkoniespodzianka, czyli tajemnicza książka, której recenzja z całą pewnością będzie dla Was zaskoczeniem. :D
 

 Tak wygląda moje podsumowanie i plany na kwiecień! Jesteście zadowoleni z książek przeczytanych w minionym miesiącu? Jakie są Wasze plany na nowy miesiąc?

Już w sobotę na moim blogu pojawi się konkurs! Zapraszam! <3 
Bawcie się dobrze jutro, mam nadzieję, że nikt Was nie przestraszy na śmierć.  
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind :*

40 komentarzy :

  1. Myślę, że to nie jest zły wynik. Na pewno w kwietniu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy!
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Szklany miecz bardzo mi się podobał ;) Urodzoną o północy i Przebudzoną o świcie bardzo polecam. Mimo że na początku trudno jest się wkręcić w nowy świat to potem się już dużo dzieje na plus. Trzymam kciuki by twoje plany się powiodły ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, także trzymam za ciebie kciuki!
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Powodzenia w kwietniu!

    PS Jak ten czas szybko leci! Już mamy kwiecień, a przecież niedawno był początek marca... :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie!
      Czas ten leci stanowczo za szybko! Chciałabym mieć więcej czasu na czytanie! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Jejku :/ w porównaniu z tobą to wypadłam strasznie blado :( przeczytałam w marcu tylko dwie książki które łącznie miały około 700 stron, aż wstyd :D Oczywiście mam nadzieję, że uda mi się w kwietniu przeczytać przynajmniej pięć-sześć książek :)
    Tobie życzę więcej przeczytanych książek i satysfakcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszy! Trzymam za Ciebie kciuki!
      Dziękuję, ta satysfakcja jest cudowna! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Powodzenia w kwietniu no i czekam z niecierpliwością na konkurs;) wynik jest bardzo dobry tym bardziej że z tego co widzę to same cudeńka;)
    Pozdrawiam;* books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Konkurs już jutro! <3
      Mój marzec był bardzo udany, trzymam za Ciebie kciuki w kwietniu kochana!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Mój marzec to tylko dwie książki, z czego jedna jest dłuższa, a druga krótsza. I mnóstwo stron notatek i podręcznika od biologii, ale tego nie wliczam! :D Gratuluję wyniku marcowego, życzę powodzenia w kwietniu. "Czerwoną królową" mam w planach, nad "Magonią" się zastanawiam, a "Kamienie na szaniec" uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej widzę, że nie tylko mi szkoła daje się we znaki!
      Dziękuję i wzajemnie, zaczytanego kwietnia!
      Przeczytaj koniecznie ''Magonię'', wspaniała książka, zapraszam na jutrzejszy konkurs!
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Druga liceum to zło, nie polecam. A jeszcze straszą, że w trzeciej będzie gorzej. No ale biol-chem to biol-chem. :D
      Może się jeszcze przekonam do "Magonii", zobaczymy. ;)

      Usuń
    3. Druga gimnazjum nie jest jeszcze taka zła, ale nauki dużo... Dlaczego oni tak ciągle straszną tych biednych uczniów? xd
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Post idealny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Powodzenia w kwietniu! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Ja tam miałam bardzo słaby miesiąc, ale teraz przed egzaminem tak będzie, więc no trudno, ale świetne plany na kwiecień ! :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc powodzenia na egzaminach! Mnie też to czeka, ale za rok dopiero! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Pojedynek jest świetny! Druga część już na mnie czeka ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi także spodoba się ''Pojedynek''. :)
      Miłej lektury!
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku! :D Ja planów na kwiecień nie mam, wiem tylko, że na 100% przeczytam "Panią Noc" i to jak najszybciej się da. Reszta to będzie całkowity spontan :) Powodzenia w kwietniu! Cieplutko pozdrawiam ♥

    http://impresjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      ''Pani Noc'' zapowiada się bardzo ciekawie, ale najpierw muszę sięgnąć po inne książki tej autorki. Tobie życzę miłej lektury!
      Spontany najlepsze!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. "Magonii" jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale po tylu pozytywnych recenzjach, z pewnością niedługo to nadrobię. Natomiast "Pojedynek" kupiłam ostatnio po angielsku i już nie mogę się doczekać rozpoczęcia lektury ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci serdecznie ''Magonię'', świetna książka! <3
      Ciekawa jestem czy nasze odczucia po ''Pojedynku'' będą podobne, czekam na twoją recenzję i życzę miłej lektury!
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Trzy książki, to nie jest zły wynik. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii "Pojedynku" :) Pozdrawiam i życzę udanego kwietnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja ''Pojedynku'' już niedługo, jestem bardzo ciekawa tej pozycji. :D
      Dziękuję i również życzę udanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Zazdroszczę przeczytania "Czerwonej królowej". Nie mogę jej upolować w mojej osiedlowej bibliotece, a lista książek do kupienia jest tak długa. Wszyscy zachwycają się tą książką, a ja nadal żyje w moim świecie kryminałów. Czas to zmienić, przeszukam inne biblioteki :D Z chęcią wpadnę do Ciebie na sobotni konkurs, jestem go bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją pierwszą recenzję :) http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista książek do kupienia także jest długa, podobnie jak lista książek do przeczytania. :D
      Ja średnio lubię kryminały, konkurs został przełożony na piątek. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Magonia *-* Ja ją chcę xD Musze koniecznie po nią sięgnąć :D
    Zaczytanego kwietnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz! Czekam na twoją recenzję! :)
      Dziękuję i wzajemnie zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Trzy książki to dobry wynik. W końcu liczy się jakość a nie ilość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, liczy się jakość, a nie ilość, a ja w marcu trafiłam na same wyśmienite pozycje! *-*
      Zaczytanego kwietnia! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w kwietniu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie powodzenia w kwietniu! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Muszę się skusić na Magonie i ogromnie polecam Ci Pojedynek :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa twojej recenzji ''Magonii'' i czekam na nią z niecierpliwością! *-*
      ''Pojedynek'' już czeka w mojej biblioteczce. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. 3 to zacny wynik, u mnie tylko jedna książka więcej :P. Szklany Miecz i Pojedynek to pozycje, po które koniecznie muszę sięgnąć, i zrobię to (miejmy nadzieję) już bardzo niedługo :3 A Magonia już za mną, rzeczywiście cudna książka <3
    Pozdrawiam :*
    Bookish-Galaxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Szklany miecz'' bardzo mi się podoba i serdecznie Ci polecam! :3
      Ciekawa jestem ''Pojedynku''...
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Dobry wynik, nie ma co narzekać :) Życzę Ci również bardzo zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie