środa, 2 marca 2016

Podsumowanie lutego + czytelnicze plany na marzec

Cześć kochani! 
Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego! 
Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem lutego i moimi planami na marzec! 

Przeczytane w lutym:
-''Jedyna'' Kiera Cass - moja ocena: 8/10 (recenzja tutaj, klik!)
-''Rywalki. Książę i gwardzista'' Kiera Cass - moja ocena: 4/10 (recenzja tutaj, klik!)
-''Rywalki. Królowa i faworytka'' Kiera Cass - moja ocena: 8/10 (recenzja tutaj, klik!)
-''Zaklęci'' Graham Masterton - moja ocena: 7/10
 Łącznie w lutym przeczytałam 1034 strony, co daje wynik 36 stron dziennie, mogło być lepiej...
Najlepsza książka miesiąca: ''Jedyna''! <3
Najgorsza książka miesiąca: ''Rywalki. Książę i gwardzista''! :/ gniot i szmira
Podsumowując: mam mieszane uczucia zarówno co do ''Selekcji'', jak i do lutego.

Plany na marzec:
-''Czerwona królowa'' Victoria Aveyard
-''Szklany miecz'' Victoria Aveyard
-''Morze spokoju'' Katja Millay
-''Magonia'' - Maria Dahvana Headley
+ mam nadzieję jakaś książka przeczytana z przypadku  :D
Tak wygląda moje podsumowanie i plany marcowe! Jesteście zadowoleni z książek przeczytanych w minionym miesiącu? Jakie są Wasze plany na marzec?
Już jutro nowy tag! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''! 
Buziaki! :*
StormWind


50 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że marzec okaże się bardzoooo zaczytany! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję, przed mną same dobrze oceniane książki! <3
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  2. :D jeju jestem bardzo ciekawa twojej opinii na temat książki Morze Spokoju. Szklany Miecz lepszy nawet niż pierwsza część. :D koniec był superrrr. Musisz przeczytać. Trzymam za ciebie kciuki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę zadowolona z ''Morza spokoju'', wszyscy tak chwalą tę książkę... :D
      Co do ''Czerwonej królowej'' i jej kontynuacji to jestem bardzo ciekawa tej historii i z chęcią poświęcę jej moje nieprzespane noce! :) Mam nadzieję, że nie zawiodę się końcem tak jak w ''Requiem''! Musze przeczytać, masz rację! <3
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca kochana!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę zaczytanego marca! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku, recenzja Grahama Mastertona będzie? :) Jestem ciekawa Twojej opinii. Lubię tego autora.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miałam nie robić tej recenzji, ale postanowiłam, że zrobię, z dedykacją dla Ciebie! <3
      Także lubię tego autora!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Czerwona Królowa i Szklany Miecz to moje pozycje obowiązkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje także, zaczytanego marca! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Te książki wydają się świetne, uwielbiam je czytać widać, że ty również haha. Mam zamiar w ogóle w tym roku przeczytać bardzo dużo ciekawych książek.
    Zapraszam do mnie w wolej chwili! Obserwuje i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, kocham czytać i również mam w planach przeczytać w tym roku dużo ciekawych książek! *-*
      Obserwuję i będę często wpadać! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Czekam na Twoją recenzję "Czerwonej Królowej", jestem ciekawa jak Ci się spodoba :) Mój czytelniczy wynik z lutego wygląda podobnie, jestem strasznie niezadowolona ;-; Życzę zaczytanego marca i cieplutko pozdrawiam! ♥ http://impresjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja ''Czerwonej królowej'' oczywiście będzie, z dedykacją dla ciebie! <3
      Ten miesiąc był okropny, trzymam kciuki za Ciebie w marcu!
      Zaczytanego miesiąca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku!
    Życzę zaczytanego marca :*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę Ci kochana zaczytanego marca! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Widzę, że był to udany miesiąc dla Ciebie. Oby marzec był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luty był udany, ale nie ukrywam, że mógł być lepszy!
      Dziękuję i życzę zaczytanego marca! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. 1034 stron! Gratuluję wyniku! ^^
    Strasznie mnie ciekawi "Czerwona Królowa"
    muszę ją w końcu przeczytać. :D
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mogłam przeczytać więcej, ale niestety - szkoła, odwieczny problem! :D
      Mnie także strasznie ciekawi ta pozycja! :)
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  11. Też mam w planach przeczytać Selekcję. Muszę tylko znaleźć chwilę czasu na tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc miłej lektury, ten pałacowy klimat jest cudowny! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. "Morze spokoju" szalenie mi się podobało - jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Gratuluję świetnych wyników i życzę jeszcze bardziej zaczytanego marca! ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więc nadzieję, że będę równie zadowolona co ty! <3
      Opinia będzie z całą pewnością, już mam ochotę ją napisać dla ciebie! <3
      Dziękuję i również Ci życzę zaczytanego marca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Jakie wspaniałe plany na marzec! Czytałam już serię "Czerwonej Królowej" - genialna, nawet powiedziałabym, że drugi tom lepszy! :) Natomiast mnie ciągnie do "Magonii" i oczywiście "Morza spokoju". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak plany wspaniałe, dodatkowo muszę jeszcze przeczytać ''Kamienie na szaniec'' jako lekturę. :)
      Coś czuję, że będę zachwycona z marca! <3
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  14. "Czerwona królowa" i "Szklany miecz" to moje perełki, musisz przeczytać ! :D
    "Magonia" - słyszałam dużo i chętnie przeczytałabym :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, muszę przeczytać! *-*
      Marzec wydaje mi się wspaniałym miesiącem, kocham go!
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  15. No to przede wszystkim życzę poczytnego marca ;)Bardzo chciałabym przeczytać Szklany Miecz, ale trochę się go obawiam, ponieważ nie pamiętam zupełnie nic z Czerwonej Królowej, tak więc czekam na recenzję ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie poczytanego marca! :)
      Recenzja już niedługo! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Wszystkie te książki mnie zaciekawiły i te okładki :O
    Obserwuje również! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak okładki cudowne! *-* Oprawa graficzna książki jest bardzo ważna! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. nie czytałam żadnej z tych książek, ale z chęcią to zmienię.
    Pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc miłej lektury i zaczytanego marca! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Hm, wysoka ocena Zaklętych, nie powiem :D
    Brawo, gratuluję przeczytanych książek, choć szkoda, że nie wszystkie były cudowne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka ocena, ponieważ mam do tej książki sentyment, ale o tym w recenzji... :)
      Dziękuję, mam nadzieję, że marzec będzie lepszy.
      Zaczytanego marca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Super wynik ;D
    Czerwona królowa i morze spokoju są przecudowne! <3
    Powodzenia w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ooo to przede mną ciekawy miesiąc! *-*
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  20. Naprawdę podziwiam cię za ten mały maraton rywalek, ja raczej nie pochłaniam kolejno książek z jednej serii, tylko w między czasie czytam inne powieści ^^
    Zazdroszczę "Szklanego miecza", bo po rewelacyjnej "Czerwonej królowej" chętnie bym się za niego wzięła :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, wolę czytać książki ''po kolei''. :D
      Mam nadzieję, że także będę zachwycona ''Czerwoną królową''! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo!
      Oczywiście odwiedzę!
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Również życzę zaczytanego marca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. Czy dobrze wyczuwam, że ktoś tu jest fanem "Igrzysk"? :)
    "Morze spokoju" czytałam i polecam, zresztą większość książek z serii "Pastelowa seria" jest naprawdę dobra. A "Magonię" właśnie czytam, ciekawe czy rozminiemy się w ocenie.
    Pozdrawiam,
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak jestem fanką tej serii! <3 Team,Peeta! <3
      Mam nadzieję, że mi także spodoba się ta książka!
      Także czytam ''Magonię'' i bardzo mi się podoba. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. Morze spokoju przeczytane i na prawdę lubię. Zaskoczyła mnie ta książka trochę. Magonia czeka na półce na swoją kolej, ciekawa jestem tej książki, bo trochę nie moje klimaty, ale zobaczymy. <3
    lifebybookaholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie ''Magonię'' i bardzo jestem zadowolona, póki co to świetna książka, ale jeszcze zobaczymy. :D ''Morze spokoju'' czeka na półce...
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Pozostaje nam tylko życzyć Ci powodzenia w marcu :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Zaczytanego marca! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie