wtorek, 29 marca 2016

Okładki, które uwielbiam #3

Cześć kochani!
Święta, święta i po świętach...  Dziś mam ostatni dzień ''szkolnej wolności'' i przychodzę do Was z kolejną porcją Okładek, które uwielbiam.
Czy wy też tak macie, że czasami zamiast czytać to gapicie się na okładkę? Niby nie powinniśmy sugerować się okładką przy zakupie książki, ale cóż poradzę...

Zaczynajmy!



''Szklany miecz'' Victoria Aveyard

Ta okładka przyciąga mnie jak magnez opiłki żelaza! *-*
Niesamowite!
Czytam właśnie ''Szklany miecz'' i jestem oczarowana tą książką, o tym, że sięgnęłam po dzieła pani Aveyard głównie przez te oprawy graficzne,dzięki radzie mojej przyjaciółki SilverMoon już wspominałam. Kurde czy ja się aby nie powtarzam?!
WYSTARCZY KROPLA KRWI, BY WZNIECIĆ BUNT!
PS recenzja tego dzieła pani Aveyard już niedługo!
''Magonia'' Maria Dehvana Headley

Ahhh Magonia... Nie mogę znaleźć słów, aby opisać jak bardzo kocham  tę książkę.
B
A
R
D
Z
O
!!!
Więc jeśli nie czytaliście Magonii to wybaczam, ale pod warunkiem poprawy!

''W ramionach gwiazd'' Amie Kaufman, Meagan Spooner

Książeczka ta znajduje się u mnie na półce DO PRZECZYTANIA, czyli na ogromnej liscie lektur na rok 2016. Podobnie jak reszta tych książek. Napiszcie koniecznie, czy czytaliście te pozycje i jakie są wasze wrażenia! :)







''Bez słów'' Mia Sheridan








''After. Płomień pod moją skórą'' Anna Todd








''Tajemny ogień'' C. J. Daugherty, Carina Rozenfeld








''Aplikacja'' Lauren Miller







''Baśnie Barda Beedle'a J. K. Rowling 








''Black Ice'' Becca Fitzpatrick''








''Czerwień rubinu'' Kerstin Gier








''Dotyk ciemności'' C. J. Roberts








''Drżenie'' Maggie Stiefvater








''Dwór cierni i róż'' Sarah J. Maas








''Starter'' Lissa Price








''Intruz'' Stephanie Meyer



Podobają Wam się te okładki? Lubicie jakieś inne?
''I  niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki, 
StormWind








52 komentarze :

  1. Podobają mi się wszystkie okładki, które wymieniłaś, są genialne <3
    O! I widzę także Dotyk ciemności, który mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie *o*
    Buźki,
    Silver z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, są genialne! <3
      Życzę więc miłej lektury kochana i zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie sięgnąć po tę serię!
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. "Magonia" ma cudowną okładkę! "Czerwień rubinu' także, zresztą cała trylogia ma cudowne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie przeczytać tę trylogię! Okładki zachęcają! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. "Szklany miecz", "Magonia", "W ramionach gwiazd", "Tajemny ogień", "Black ice" i "Starter" - KOCHAM! Cudowne są te okładki, mogę się na nie gapić godzinami i mi się to nie znudzi <3
    I taki fun fact dotyczący Black ice - jakiś czas temu widziałam w Empiku anglojęzyczny magazyn z tym samym panem na okładce! Różnica była taka, że nie miał na sobie "kurtki" i miał niebieskie oczy :D
    Pozdrawiam! :*
    Biblioteczka Blanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja też mogę się na nie gapić godzinami i mi się to nie znudzi! <3
      Wow chętnie zobaczyłabym taki magazyn!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Okładka Szklanego mieczu (jak i Czerwonej królowej) jest genialna! Magonia również zachwyca wizualnie *-* Brak słów mam na półce i jestem pewna, że nie raz z zachwytem będę się jej przyglądać :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam dzieła pani Aveyard oraz ''Magonię'', zarówno treść, jak i okładkę! <3
      Muszę dostać ''Brak słów'' w moje łapki! Ciekawa jestem tej książeczki!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. A mi wybitnie nie podoba się okładka książki "W ramionach gwiazd" ;) "Czerwień rubinu" z tych przedstawionych przez Ciebie - jak dla mnie najlepsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przeczytać ''Czerwień rubinu'', zabieram się za tą książkę od roku... :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Dotyk ciemności piękny, a w rzeczywistości prezentuje się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zdobyć tę książkę, zapowiada się genialnie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Faktycznie te okładki są niesamowite, ja wiem że ciężko jest się oprzeć i nie kupować książek tylko patrząc na okładki :D
    Bardzo ciekawy pomysł na post :-)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    atramentowe-ruiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie można niestety. :(
      Dziękuję!
      Zaczytanego kwietnia! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. "Bez słów" bezkonkurencyjna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ciekawa jestem treści! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Jak z pierwszymi trzema się zgadzam, to reszta raczej nie trafia w moje gusta. Ale co kto lubi ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ''Magonię'' i podziwiam autorkę, okładka nieziemska! *-*
      Czytam właśnie ''Szklany miecz'', zobaczymy co z tego wyniknie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Wstyd się przyznać ale żadnej książki nie czytałam😰 wszystkie które wymieniłaś coś w sobie mają ale najpiękniejsza jest chyba Magonia❤
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On musisz to nadrobić kochana! <3
      Polecam Ci ''Magonię'', cudowna książka! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Trylogia Czasu ma przepiękne okładki, muszę przyznać :) Z wymienionych tutaj bardzo podoba mi się także Starter oraz śliczna Magonia!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także muszę przeczytać tę trylogię! <3
      ''Magonia'' jest według mnie zarówno piękna na zewnątrz, jak i w środku! Genialna książka! Podziwiam autorkę i jej sposób pisania!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Intruz ma jak dla mnie bardzo dobrą okładkę, dobrze oddająca treść książki. Z resztą podobał mi się bardziej od Zmierzchu, który też mi się podobał;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przeczytać ''Zmierzch'' i ''Intruza'', ciekawa jestem tych książek. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Chyba nie potrafię wybrać stąd najlepszej okładki, bo wszystkie są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, się ze Tobie także się podobają! <3
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Zgadzam się w stu procentach z wyborem "Szklanego Miecza" :) Zarówno treść, jak i okładka są niesamowite!
    Natomiast co do "After", to wydanie rzeczywiście przykuwa wzrok, ale za to książka kompletnie nie przypadła mi do gustu.
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że zarówno treść, jak i okładka ''Szklanego miecza'' są niesamowite i podziwiam autorkę! <3
      Muszę przeczytać ''After'', mam nadzieję, że się nie zawiodę. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Wszyskie mi sie podobają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre z tych okładek to rzeczywiście miazga! Co do czytania to przeczytałam kilka stron "Starter" i poza tym, że ma właśnie ciekawą okładkę, to treść też jest dość ciekawa, przynajmniej na samym początku haha.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się zgadzamy! Piona!
      Muszę sięgnąć po tę pozycję, ale przede mną jeszcze mnóstwo innych książek! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Bardzo chciałabym przeczytać "Magonię" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie! Zapraszam na konkurs z tą książką, jeśli jej nie masz. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Cały cykl After ma takie fajne rażące okładki:) Aż proszą się, aby wziąć je do rąk:) Ciekawa jestem jak na żywo będzie wyglądał Dwór Cierni i Róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem ciekawa ''Dworu Cierni i Róż'', ta książka wydaje się bardzo interesująca. ;)
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/its-spring_23.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego dnia :)
      Może innym razem?
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. "Czerwona Królowa" ma przepiękną okładkę :) tak samo jak jej kontynuacja. Moje serce zdobyły również okładki książek Bartsch ("Lato koloru wiśni", "Zima koloru turkusu") oraz "Dziewczyna z pomarańczami" <3 http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo masz rację, z całą pewnością wstawię te okładki w następnym poście z tego cyklu, na prawdę są świetne! *-*
      Jestem ciekawa ''Lata koloru wiśni''!
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Mnie osobiście najbardziej z tych wszystkich podoba się okładka Magonii. Sama historia która została zawarta w książce, świetnie pasuje do okładki.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ''Magonię''! <3 Podziwiam autorkę za jej sposób pisania, a ta okładka jest nieziemska! *-*
      Świetny blog, zostaję na dłużej!
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. Faktycznie, dobre te okładki :D (poza okładką Startera, ta jakoś wcale mi się nie podoba :P)
    A i dobrze że przypomniałaś mi o Black Ice. Lista książek do przeczytania się wydłuża, a ja stoję w miejscu. Chyba muszę wyznaczyć sobie co najmniej godzinę dziennie na czytanie czegoś dla przyjemności.
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista do przeczytania także się wydłuża, teraz chyba jest tam około 300 pozycji, albo więcej... Książkoholizm... <3
      Ja także muszę poświęcić więcej czasu na czytanie!
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. "Starter" szczególnie wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie sięgnąć po tę pozycję, okładka zachęca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Popieram cię prawie w każdym wyborze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję. Cieszę, że się zgadzamy! Piona!
      Zaczytanego kwietnia!
      Buziaki! :*

      Usuń
  26. Magonia ma cudowną okładkę! <3 Intruz też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magonia ma zarówno piękną okładkę, jak i treść! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie