środa, 16 marca 2016

Nutki, które uwielbiam, czyli 50 piosenek polecanych przez StormWind #1

Cześć kochani! 
Pewnie sami wiecie, że raz na jakiś czas przyjdzie dzień, w którym się nic nie chce! NAWET CZYTAĆ! Tak to prawda, słoneczko świeci, a ja w to bardzo leniwe  popołudnie przychodzę do Was z pierwszą porcją muzycznej serii, gdzie pokażę Wam czego słucham i co wzbudza we mnie zachwyt!
Okay zaczynajmy!
 1. Kiiara - Gold

2. Coldplay - Hymn For The Weekend
3. ZAYN - PILLOWTALK

4. The Chainsmokers - Roses

5. Raye - Flowers

 
 6. Disclosure - Magnets ft. Lorde

 
7. Sia - Cheap Thrills

8. Alan Walker - Faded

9. Jonas Blue - Fast Car

10. WILLY WILLIAM - Ego

Znacie te piosenki? Co o nich myślicie? 
Już niedługo recenzja cudownej ''Magonii''! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''! 
Buziaki! 
StormWind

42 komentarze :

  1. 2 i 3 najlepsze!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam je wszystkie! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Kocham Się, według mnie to jedna z najbardziej oryginalnych współczesnych wokalistek. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także tak uważam, Sia jest naprawdę dobra! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Coldplay i Sia uwielbiam ♥ wiele nutek również należy do moich "lubianych".
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także ich uwielbiam kochana! Mają naprawdę dobre piosenki! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Coldplay ahhh uwielbiam ;)
    Sia ma ciekawy głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież uwielbiam Coldplay! Sia ma faktycznie ciekawy głos, jest to jedna z moich ulubionych wokalistek! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Z tego zestawienia znam jedynie Pillowtalk. Spodobała mi się piosenka "Gold". Co do Disclosure znam inna z nich i jest super. Jest to Omen. Śpiewa tam Sam Smith, którego piosenki są genialne jak dla mnie.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omen to naprawdę genialna piosenka, uwielbiam Sam'a Smith'a! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Zaraz siębiorę za słuchanie ;) Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknę jak tylko znajdę chwilkę!
      Miłego słuchania!
      Buziaki!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych wokalistek! <3
      Buziaki!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja także! <3 Mają świetne piosenki! <3
      Buziaki!

      Usuń
  9. The Chainsmokers mają świetne piosenki!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kocham każdy ich utwór! :3
      Buziaki!

      Usuń
  10. Słyszałam, słyszałam. Niektóre są nawet niezłe :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zaciekawiłam!
      Buziaki!

      Usuń
  11. nie znam tych piosenek, ale z chęcią posłucham. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchaj koniecznie! Czasami taki relaks jest potrzebny! <3
      Buziaki!

      Usuń
  12. Znałam tylko 2 i 3 :) Ale wszystkie mi się spodobały, pokopiowałam sobie linki i przesłucham na spokojnie :)
    Czekam na kolejny post z tego cyklu, bo podoba mi się Twój gust! :)

    Serdeczności ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i życzę miłego słuchania!
      Kolejny taki post już niedługo! <3
      Buziaki!

      Usuń
  13. Przyznam się szczerze, że nazwa Twojego bloga nasuwa mi na myśl zespół Guns n' Roses, dlatego spodziewałam się, że w Twojej playliście znajdę jakieś mocniejsze brzmienia... Co za rozczarowanie. :D Osobiście nie przepadam za hitami radiowymi, jestem wierna moim Bulletsom, ale akurat bardzo lubię utwór Coldplaya oraz "Faded". ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Guns N' Roses, ale mam w planach specjalny post, cały dla tego zespołu. Jestem wielką miłośniczką rock'a, o czym na moim blogu będzie już niedługo, postaram się zmienić twoje rozczarowanie w coś pozytywnego hihi. ;D
      Buziaki!

      Usuń
  14. Znam większość. Najlepsza z tego zestawienia to piosenka Sii - uwielbiam babkę, a cały jej nowy album jest świetny! Polecam przesłuchać "House on Fire" oraz "Bird Set Free". Powinnam zrobić takie zestawienie u siebie - mam tyle propozycji! Prócz utworów Sii polecam Ci Laurel - głos, który dopiero co zaczynamy odkrywać, a który MNIE zdążył totalnie zauroczyć. Tu warto przesłuchać "Life Worth Living", "Memories", "To The Hills", "I Forget" - nieco inne brzmienie, ale powinno się spodobać z tego co widzę :)
    buziaki! http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cały nowy album Sii jest świetny! ❤️
      Dziękuję za te muzyczne propozycje, chętnie posłucham tych piosenek tw wolnej chwili!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Nie znam żadnej :( ale z chęcią poznam :)
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego słuchania kochana! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Jakoś mnie to nie dziwi, że mamy ten sam gust muzyczny :D
    Brakuje mi tutaj jedynie dubstepu! <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to też nie dziwi kochana, ty mnie zaraziłaś miłością do takiej muzyki! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. 2 i 8 moje ulubione :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje także, ale słucham "Faded" tak wiele razy, że już mi się trochę znudziło. 💔
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Znam większość z nich, ale na Zaynie się zawiodałam. Liczyłam na efekt "WOW", ale to nie było to. Chociaż nie mówię, że mi się nie podoba bo to nieprawda :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także liczyłam na jakieś WOW od Zayna, ale podoba mi siè ta piosenka, jest bardzo rytmiczna! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Większości piosenek słyszałam i uwielbiam!
    3 i 4 to zdecydowanie moje pozycje!
    Zayn zdecydowanie pozytywnie mnie zaskoczył :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także zaskoczył, bardzo mi się podoba jego piosenka, jest taka rytmiczna! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Wspaniałe piosenki *.* Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie także się podobają! ❤️
      Buziaki! :^

      Usuń
  21. Kocham Pillowtalk całym swoim malutkim serduszkiem <3
    I dziękuję Ci bardzo, że wstawiłaś numerek 10, szukałam tego kilka tygodni! xD
    Pozdrawiam i dyskretnie zapraszam do siebie ;) :*
    Biblioteczka Blanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także kocham tę piosenkę, jest NIESAMOWITA! I ten teledysk mm jak marzenie! <3
      Jejku cieszę się bardzo, że się przydałam! Wiem jak to jest długo czegoś szukać wierz mi haha.
      Wpadnę na pewno! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie