piątek, 4 marca 2016

LBA #4

Witajcie kochani! 
Lumos! Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego!
Dziś przychodzę do Was z Liebster Blog Award, do którego nominowała mnie Maniaczka książek z cudownego bloga Country With Books, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3

Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Kocham matematykę, może dlatego, że jestem umysłem ścisłym, ale mam artystyczną duszę i dlatego na pierwszym miejscu jest u mnie sztuka i język polski. Jedynym przedmiotem, który średnio lubię jest chemia, ale poza tym to lubię szkołę i uwielbiam się uczyć, choć nie ukrywam, że wolałam tworzyć posty na blogu i odwiedzać wasze blogi zamiast chodzić do szkoły...

Ile książek miesięcznie przybywa do Twojej biblioteczki?
A z tym różnie bywa, jak to moja przyjaciółka ujęła? Aaa już wiem, mam manię kupowania książek i nigdy nie mogę się powstrzymać żeby nie kupić jak widzę coś fajnego, a akurat mam pieniądze...
W lutym kupiłam 10 książek, w styczniu zaś tylko 2. :D
Najlepsza książka przeczytana w tym miesiącu to...
Akurat tak się złożyło, że mamy początek miesiąca, a ja czytam cudowną ''Magonię''. która z całą pewnością jest świetną książką i możliwe, że będzie najlepszą książką miesiąca... W lutym najlepszą przeczytaną przeze mnie lekturą była ''Jedyna''. <3
  Jesteś dumna z swoich osiągnięć (naukowe, sportowe itp.)?
Oczywiście, może nie mam jakiś spektakularnych osiągnięć, ale cieszę się z tego co mam! <3 
Jaki typ postów lubisz pisać najbardziej (recenzje, TAGi, haule itp.)?
Najbardziej lubię pisać recenzję, ponieważ tylko w ten sposób mogę dzielić się moimi emocjami, które przelewam do posta. Kocham wykonywać TAGi, ale to nie to samo co recenzje. Skoro już mowa o opiniach to zdradzę Wam sekret: kocham pisać niepozytywne recenzje lub bardzo pozytywne, nie jestem osobą ''neutralną'', tylko nie mówcie nikomu!
Bardziej lubisz rozdania czy konkursy na blogach?
Lubię zarówno konkursy, jak i rozdania, ale tutaj odzywa się moja ''artystyczna dusza'' i podpowiada mi: konkursy! Podczas konkursu mogę się popisać moją pomysłowością, myślę, że są one bardziej twórcze, ale nie mam nic przeciwko rozdaniom.
  Jakie są Twoje ulubione święta?
Moje ulubione święta? Myślę, że takie jak każdego - Wigilia razem z rodziną przy stole, opłatek, życzenia, pyszne potrawy. 
 Kiedy masz urodziny (wystarczy tylko miesiąc)?
We wrześniu, a dokładnie szóstego września. :)
 Lubisz wygląd swojego pokoju?
Jak już wcześniej wspominałam, jestem typem wariatki, która cieszy się ze wszystkiego. Lubię wygląd mojego pokoju, ale już niedługo czeka mnie malowanie, ponieważ znudził mi się żółty kolor, zastąpię go fioletem. :D
 Jak spędziłaś swoje ferie? Jesteś z nich zadowolona?
 Ferie spędziłam z siostrą w stolicy, było naprawdę wspaniale, jedynym minusem moich ferii był brak czasu na czytanie, ale nadrobię to w marcu! <3
 Masz już plany na letnie wakacje?
Napewno odwiedzę moją kochaną przyjaciółkę (tak wiem, że to czytasz i możesz uznać to jako obietnicę, tak wpraszam się). Będę także dużo czytać, reszta to będzie spontan. Najlepiej spontanicznie! 
Skoro już mowa o mojej przyjaciółce, ten post pisałam z myślą o tobie kochana i o NASZYCH wakacjach! Kocham cię! PS jeśli mnie nie odwiedzisz w wakacje to będzie z tobą źle! Nie jest to groźba, ale pamiętaj, że jestem czarownicą, a nie księżniczką.
Dziękuję raz jeszcze za nominację i za świetne pytanka!
A dzisiaj dam Wam odpocząć i nie nominuję nikogo. 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki! :*
StormWind
 
 

48 komentarzy :

  1. Genialne odpowiedzi!
    I oczywiście czekam na Ciebie w wakacje :*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      No i ujawniłaś naszą potajemną przyjaźń! Brawo za odwagę Silver! <3
      KC!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Też lubię pisać niepochlebne recenzje :D ale ostatnio rzadko trafiam na książkowe buble ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że takie recenzje są najfajniejsze!
      Ja trafiłam na ''Rywalki. Książę i gwardzista'', a ta książka była okropna i proszę bardzo - negatywna opinia. :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. A ja mam na półce "Kamień i sól" a że pierwsza część mi się kompletnie nie podobała, to mam nadzieję, że z tą będzie tak samo :D

      Usuń
    3. Oho szykuję się niepozytywna recenzja! Czekam z utęsknieniem i cieszę się jak wariatka! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Super odpowiedzi!Również lubię pisać recenzję szczególnie książek :).
    Pozdrawiam :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przybijam piątkę mojej bratniej duszy! Recenzje najlepsze! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Spontaniczne wakacje są najlepsze. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak najlepsze! <3
      Cieszę się bardzo, że wiesz teraz o mnie więcej! Jestem jak otwarta książka w tym poście!
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Świetne odpowiedzi! Ja bardzo lubię chemię, choć pragnę iść na biol-chem :D

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ja średnio lubię chemię, ale nie wykluczam bio-chemu. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Ja 7 września się urodziłam :D Świetne odpowiedzi!
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dzieli nas tylko jeden dzień! Super! <3 Czekamy na wrzesień! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Interesujące odpowiedzi :)
    Ja też tak mam, że jak jestem w sklepie z książkami, widzę jakąś, to znajomi czasami mnie muszą dosłownie odciągać, bo ''przecież przed chwilą kupiłaś książkę'' haha :)

    Zaprzaszm też do mnie :)
    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! <3
      Ach ci znajomi! Zero zrozumienia dla książkoholizmu, to jak amor deliria nervosa, tylko, że nie na punkcie chłopaków! :D
      Wpadnę napewno!
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi mnie pochłonęły :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Tak powinno być! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Jaki pozytywny post, szczególnie końcówka hahaha *.* Ja znowu nie przepadam za pisaniem recenzji, trudno mi zacząć się wysławiać i wszystko dokładnie opisywać, zawsze pół godziny tracę tylko na tym, żeby zastanawiać się jak zacząć recenzje. :) Z żadnymi innymi postami takich problemów nie mam, szczególnie kocham tagi. ♥ Cieplutko pozdrawiam ^^ http://impresjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ooo tak końcówka była pozytywna i cieszę się, że Ci się spodobała! Nie martw się, nawet ja choć uwielbiam pisać recenzje to czasami mam z tym problem, ale uwielbiam twoje opinie, są świetne! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. supi blog:) fajnie piszesz i wydajesz sie być taka miła i mądra haha:)
    obs za obs? ja juz zaobserwowoałam:)
    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama nie wiem czy jestem jakaś wybitnie mądra, ale lubię być miła. Tak możesz sobie pomyśleć: altruista się znalazła, ale to prawda jestem chodzącą altruistkowariatką, która kieruje się sercem częściej niż rozumem, więc chyba ta mądrość odpada?
      Także obserwuję, będę odwiedzać twojego bloga, bo jest naprawdę fajny! :D
      Jeszcze raz 100 lat!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. mega pozytywnie :D aż mi się mordka cieszy :P czekam jeszcze na następną część opowiadania :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W tajemnicy Ci zdradzę, że rozdział będzie już w przyszłym tygodniu (pod warunkiem, że znajdę czas i wenę twórczą).
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  12. Odpowiedzi bardzo ciekawe. Ja najbardziej w szkole lubiłam WF a matematyka była złem :D Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja niestety nie ćwiczę na wf, bo nie mogę...
      Dziękuję, wpadnę i zostanę na dłużej napewno! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Jak miło spotkać osobę, która lubi się uczyć i nie wstydzi się tego powiedzieć, piona!
    Nie mogę się doczekać, aż Magonia trafi w moje łapki *.*
    I genialna nazwa i design bloga! :D

    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić, niektórzy chcą coś osiągnąć, a ja do tych ludzi należę, widzę, że ty też! *-* Piona!
      ''Magonia'' jest z całą pewnością warta uwagi! Super książka! <3
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i muszę powiedzieć: WOW! Prześliczny! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/saga-ognia-i-wody-wielki-bekit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Cieszę się z twoich odwiedzin oraz z tego, że zostałaś na dłużej! Jeszcze raz dziękuję! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. "I niech los zawsze Wam sprzyja" aaa Igrzyska <3
    Uwielbiam rozbudowane, ciekawe odpowiedzi na pytania :)
    A zwłaszcza jak dotyczą one książek!

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wyczuwam trybutkę i z radością przybijam jej wirtualną piąteczkę! <3
      Cieszę się, że moje odpowiedzi Ci się spodobały!
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) sama lubię matmę, chemie też :) nie jest taka zła :) uczyć sie nie lubię w moim przypadku to marnowanie czasu mam strasznie krótką pamięć i po tygodniu juz nie pamiętam nic :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ooo cieszę się bardzo ze spotkania mojej bratniej, matematycznej duszy! Piona! :3
      Też mam słabą pamięć, ale wspomagam się gorzką czekoladą! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Mega, świetne i ciekawe odpowiedzi :*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć. :D
      Już obserwuję, buziaki! :*

      Usuń
  18. Matematyka i polski w jednym? :D Nieźle!
    A brak czasu na czytanie, gdy życie przyjemności sprawia jest czasem nawet plusem.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ciekawa mieszanka, troszkę wybuchowa... :D
      Masz rację, dlatego ja nie jestem zła z powodu nieczytelniczych ferii, a wręcz przeciwnie! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D
      Chętnie odwiedzę twojego bloga i może zostanę na dłużej.
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. "Magonia" zapowiada się świetnie, nie mogę się doczekać, aż sama ją przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Magonia'' jest naprawdę świetną książką, wciągnęła mnie całkowicie! Polecam i zapraszam na recenzję tej lektury, która pojawi się już niedługo! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. Kiedy jeszcze chodziłam do szło to chemia byłą moją zmorą, brrr. Kolega musiał mnie uczyć przed sprawdzianami, bez niego byłoby krucho ;D. Najzabawniejsze jest to, ze przez cały czas przerabiania materiał nie wiedziałam zupełnie nic, a po jego naukach dostawałam piątki ze sprawdzianów...

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh ta chemia, dobrze mieć takiego kolegę, moja pani także średnio tłumaczy i myślę, że to jej zasługą jest nienawiść do tego przedmiotu całej mojej klasy. :/
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Też lubię pisać niepochlebne recenzje, ale zazwyczaj książki które przeczytałam bardzo mi się podobają :(
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trafiłam na ''Rywalki. Księcia i gwardzistę'' i byłam zażenowana, szkoda, miłej lektury, mimo że książka będzie fajna, recenzja pozytywna to i tak chętnie ją przeczytam! :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. Super wpis :)
    Ciekawe pytania i odpowiedzi.

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Z chęcią wpadnę, dzięki za link! :D
      Buziaki!

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie