wtorek, 8 marca 2016

Kwiatowy BOOK TAG by StormWind

Witajcie kochani! 
Dziś mam dla was prawdziwą ''wisieńkę'' na torcie'', a mianowicie Kwiatowy BOOK TAG mojego autorstwa!
Róże uschły w wazonie, ale wspomnienia nadal istnieją! <3 Każdy Dzień Kobiet i zawsze czerwone róże, może to dlatego, że kocham róże, a może z tego powodu, że to klasyk? Klasyk czy nie, róże są śliczne!
Każdy kwiat coś oznacza, kryje w sobie jakąś niezwykłą historię, którą chcemy przekazać. ''Każda baba jest inna'' - tak mówią moi koledzy, a ja muszę się z nimi zgodzić. Nie wiem czy słyszeliście o symbolice kwiatów, mnie ona pasjonuje już od najmłodszych lat!
Okay zaczynajmy!

 Bratek, czyli książka o której zawsze pamiętasz i masz nadzieję, że główny bohater też o tobie pamięta
''Igrzyska śmierci''! Historii niezwykłej Katniss Everdeen nie da się zapomnieć! *-* A co do głównego bohatera: TeamPeeta! Peeta pamiętaj o mnie! <3

Frezja, czyli książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem
''Dar Julii'', czyli zdecydowanie najlepsza część trylogii! A Warnera darzę nie tylko szacunkiem, ale także miłością. :)

Cyklamen, czyli książka, której szczerze nienawidzisz
Cała trylogia ''Niezgodna'', a w szczególności ''Wierna'' to jedne z najgorszych książek jakie czytałam! :/

 Hiacynt, czyli książka, która sprawiła Ci przykrość przez zachowanie głównego bohatera
 ''Dziedzictwo'' i to niezdecydowanie Allie, Carter i jego zachowanie, istna PORAŻKA! Nienzawidzę autorki za ten trójkącik i za całą tę nudną akcję! :/

Żonkil, czyli tak świetny fikcyjny świat, że aż wzbudza w tobie zazdrość
 Świat magii Harrego Pottera! Z przyjemnością zostałabym uczennicą Hogwartu, być może kolejną Hermioną! <3

Konwalia, czyli książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką
 Tutaj nasuwają mi się dwie lektury: ''Fangirl'' i nieśmiała, skryta Cath, ''Delirium oraz delikatna ''Lena''.

Czerwony tulipan, czuli książka, którą darzysz gorącą miłością 
 Cała seria przygód Harrego Pottera, wcześniej wspominane ''Igrzyska śmierci'' oraz ''Dotyk Julii'', a także lektura, którą obecnie czytam, czyli wspaniała ''Magonia''! <3

Irys, czyli książka, którą czytałeś tak dawno, że już nie pamiętasz co o niej myślałeś
Wszystkie lektury z podstawówki, które pamiętam jak przez mgłę niestety, mój mózg wyrzuca te stare historie, aby zrobić miejsce dla nowych, lepszych książek!


Fiołek, czyli świetna książka, którą masz zamiar przeczytać po raz kolejny
 Mam w planach całą serię przygód Harrego Pottera, którą chcę sobie ''odświeżyć'', mam także marzenie, aby przeczytać książki pani Rowling w języku angielskim, może dam radę, ale najpierw trzeba zaopatrzyć się w słownik, bo nie mam niestety...

 Chryzantema, czyli osoby, które nominujesz do wykonania tego TAGu
 Nominuję:
SilverMoon z bloga Books Obsession
Geek Girl z bloga Books by Geek Girl 
Idalię i Arysteę z bloga Koło Anonimowych Książkoholiczek 
Justyśkę z bloga Z miłości do książek 
Lunatyczkę z bloga Blondie in Wonderland 
KittyAillę z bloga Biblioteczka ciekawych książek 
Judytę Z z bloga House of Readers 
 oraz każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG! Zapraszam do zabawy! <3
A wy jakie kwiatki lubicie najbardziej? Pochwalcie się koniecznie Waszymi zdobyczami z Dnia Kobiet! 
Wszystkiego najlepszego kobietki! <3 
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''I niech los zawsze Wam sprzyja!''
 Buziaki! :*
StormWind


 

54 komentarze :

  1. Ja najbardziej kocham lawendę, róże i różne kwiaty polne <3
    Genialny tag!
    Dziękuję za nominację! Tag z pewnością zrobię <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także lubię kwiaty polne, lawenda jest cudowna! <3
      Dziękuję, czekam na twoje wykonanie! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Ja najbardxiej lubie tulipany, sentyment do ogrodu mojej mamy. Ładne zdjecia kwiatow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież mam sentyment do ogrodu mojej mamy, który jest naprawdę piękny i ogromy, czyli to co cieszy moje oczka! *-*
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację. Świetny pomysł na TAG - na pewno wykonam go w wolnej chwili :)
    Najbardziej uwielbiam konwalię. Zawsze jak tylko kwitły wybierałam się z tatą do lasu :) Cath z "Fangirl" świetnie pasuje do kategorii nieśmiałej bohaterki. Również kocham Warnera ❤
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na twoje wykonanie! Cieszę się bardzo, że tag Ci się spodobał!
      Ja także zawsze chodziłam z tatą po konwalie! Kocahm leśne wycieczki! ❤️
      Warner najlepszy! TeamWarner! ❤️
      Buziaki! 😘

      Usuń
  4. Konwalie, moje ulubione :)Świetny tag i pomysł również! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się ogromnie że tag Ci się spadał i zapraszam do jego wykonania! Dobra zabawa gwarantowana!
      Buziaki! 😘

      Usuń
  5. Świetny wpis i bardzo ładne zdjęcia kwiatów :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że Ci się podobają! Jeśli chcesz możesz wykonać ten tag, dobra zabawa gwarantowana!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. :) super Tag :) uwielbiam Delirium i Igrzyska śmierci, i Dotyk Julii. Julia i Warner to super para :D chętnie będę wracać do tej serii. Uwielbiam irysy :) ja niestety mam krótką pamięć więc po pewnym czasie zapominam praktycznie o każdej czytanej przeze mnie książce. Nie wiem co mogę na to poradzić :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się, Julia i Warner to świetna para! *-* Wracam do tej serii bardzo często, muszę ją sobie "odświeżyć"! :)
      Irysy są cudowne, ale tylko jako kwiatki, cukierków nie lubię.
      Ojej naprawdę słabo z tą krótką pamięcią, moja przyajciółka ma podobnie, ale jedyne co możesz poradzić to chyba czytać i zapamiętując ile się da. ❤️
      Buziaki! 😘

      Usuń
  7. super napisany post;) +piękne zdjęcia czyli to co lubię;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że Ci się podobają, ja także kocham zdjęcia! ^^
      Buziaki! 😘

      Usuń
  8. Róże i konwalie są cudowne. Szkoda, że w tagu nie pojawiła się lilia :) Również darzę miłością "Igrzyska Śmierci". Moja ukochana trylogia!

    pozdrawiam!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaczki masz rację, mogłam umieścić lilię! :/
      Moja także! <3 TeamPeeta!
      Hihi, przybijam Ci piątkę trybutko!
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Tulipany są cudne, ale i tak wole róże w każdej wersji :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię tulipany, ale róże uwielbiam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Ciekawy TAG, fajnie, że stworzyłaś coś, co wpisuje się w klimat i wygląd bloga :3
    "Wierna" dopiero przede mną, ale słyszałam tyle słabych opinii, że odechciewa się lektury :( I zgadzam się, trójkąt Carter-Allie-Sylvain w Dziedzictwie to kompletna porażka.

    Pozdrawiam!
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super, że Ci się spodobał mój tag! <3
      Ostatnio pojawiło się dużo negatywnych opinii o ''Wiernej'', ale to dlatego, że ta książka naprawdę nie jest dobra i niestety nie mogę Ci życzyć miłej lektury. :/
      Szczerze mówiąc to nienawidzę trójkątów i dlatego znienawidziłam troszkę autorkę.
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Potter, Potter, Potter! Jak ja go uwielbiam! A za nominację serdecznie dziękujemy ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam, to jedna z najlepszych serii, a dodatkowo darzę książki J. K. Rowling ogromnym sentymentem, to właśnie dzięki im, zaczęłam czytać ''nałogowo''!
      Proszę bardzo i czekam na Wasze wykonanie. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. TAG super ! Może go zrobię u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zrób koniecznie! Chętnie zobaczę twoje wykonanie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Uwielbiam bratki,tulipany i hiacynty!:)
    Suuper tag!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super, że Ci się spodobał!
      Ja wolę róże i lawendę! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Też jestem Team Peeta ! A "Igrzyska Śmierci" to moja miłość <3
    A co do TAGu to bardzo kreatywnie
    Obserwuję :*
    ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także moja miłość kochana, Peeta najlepszy! <3
      Dziękuję, cieszę się, że dobrze wypadł!
      Dziękuję za obserwację!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Kolejny az piszę to w Internecie - tag bez HP to nie tag! ;) Czytałam tylko pierwszą część "Niezgodnej" i w sumie nie uważam tej książki za jakąś złą, raczej neutralną. Spróbuj przeczytać "Stalin jako totalne dzieło sztuki", a od razu przyznasz Tris więcej punktów, haha ;). Nie ma tak złej książki, żeby nie mogło być gorzej - tego nauczyły mnie studia ;)

    Uściski ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się HP musi być! <3
      Lektury obowiązkowe dają w kość, znam to! Pamiętam ''Krzyżaków'', choć nie była to jeszcze tak zła książka. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. O tak, uczenie się w Hogwarcie byłoby niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, najlepsza szkoła pod słońcem!
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. kocham Harrego Pottera. ;)
    I w ogóle świetny tag i odpowiedzi. Pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kocham Harrego, był to początek mojego nałogowego czytania! ❤️
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. A ja uwielbiam chyba wszystkie kwiaty :3
    Jeju, a ja uwielbiam trylogię "Niezgodnej" i dla mnie jest mega podobne do "Igrzysk Śmierci" i nie mogę się pogodzić, że Ci się nie podoba :/

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w "TeamPeeta" :D

      Usuń
    2. Kwiaty są cudowne i wcale się Ci nie dziwnię, że uwielbiasz wszystkie! ❤️
      Ja właśnie nienawidzę podobieństwa między Igrzyskami, a Niezgodną, uważam świat Trybutów za lepszą książkę, ale każdy może uważać inaczej, szkoda że w tym sie nie zgadzamy kochana! TeanPeeta! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Ja uwielbiam tulipany :) Bardzo ciekawy wpis magia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi strasznie podoba się ta różnorodność tulipanów, te nowe odmiany są śliczne! *-*
      Dziękuję, super, że Cię zaciekawiłam! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Team Peeta <3 <3
    Harry jest mi na razie obcy, aż wstyd, że tego nie czytałam :/
    "Dar Julii" czytałam sto lat temu i nawet nie pamiętam o czym konkretnie był :(
    Pozdrawiam gorąco,
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TeamPeeta! <3
      Nie martw się, każdy nie czytał jakiejś książki, ale musisz to nadrobić kochana! Naprawdę świetna seria, polecam serdecznie! <3
      Kocham ''Dar Julii'' i Aarona, to jeden z moich książkowych mężów!
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Jeju, nic tylko ukatrupić :D Za nominację oczywiście, bo ja próbowałam rozwiązywać TAG, czytając twoje odpowiedzi i uh, kobieto, ja nad tym spędzę chyba ze 3 dni! Ale spokojnie. Spisałam sobie kategorie i jutro będę myślała na nudnych lekcjach :D
    Co do twoich odpowiedzi - #teamGale i dlatego przeczytałam tylko pierwszą część :D A HP po ang - zdecydowanie słownik się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej aż tak źle? W takim razie życzę Ci powodzenia i czekam na twoje genialne wykonanie, bo napewno takie będzie! <3
      Muszę kupić słownik wreszcie i oczywiście HP po angielsku! :)
      Buziaki, powodzenia raz jeszcze, trzymam za Ciebie kciuki! :*

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ooo tak bardzo wiosenny, a zimno na dworku! Ehhh czy tylko ja chcę już wakacje? :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. Czuję to samo do Niezgodnej! Ach, normalnie aż mam ochotę udusić Tris! xd Mam wszystkie części HP w języku angielskim i powiem szczerze, że nie ma się czego bać :) Pierwsza część jest napisana tak prostym językiem, że słownik jest niepotrzebny, ogromnie polecam, niesamowite wrażenie jak czyta się to wszystko w oryginale ♥ Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem, a szkoda bo jest baaardzo ciekawy. Cieplutko pozdrawiam ^^ impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo ja bym chciała ją udusić! Muszę sięgnąć po Harrego, z całą pewnością oryginał jest jeszcze lepszy niż wersja polska! :) Zapraszam do wykonania tego tagu, jestem ciekawa twoich odpowiedzi!
      Buziaki! ❤️

      Usuń
  25. Ciekawy tag! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wpadnę napewno!
      Buziaki! ❤️

      Usuń
  26. Jaki świetny TAG ♥ Dziękuję za nominację, zrobię go na pewno - będzie w sam raz na pierwszy dzień wiosny. Jestem chyba jedyną książkoholiczką, która nie przeczytała Harry'ego Pottera, ale po pierwszych trzech częściach stwierdziłam, że to nie dla mnie
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam na twoje wykonanie! <3
      Oj tam każdy ma swój gust, ja nie czytałam ''Zmierzchu'', a praktycznie każdy czytał tą sagę!
      Buziaki! :*

      Usuń
  27. Bardzo pomysłowy tag, oj tak o Igrzyskach nie da się zapomnieć:) TeamPeetaForever<3
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobał. :)
      TeamPeeta! <3 Wyczuwam bratnią duszę! Piona!
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie