piątek, 11 marca 2016

Cytaty, które uwielbiam #5

Cześć kochani! 
Dziś przychodzę do Was ze świeżutką  porcją ''Cytatów, które uwielbiam''! 
Okay nie będę przedłużać, zaczynajmy! <3
 ''Ale wiedz, że gdyby kiedykolwiek przyszło ci do głowy się zabić, wszędzie cię znajdziemy i zabijemy jeszcze raz. To tak dla twojej wiadomości. Więc nawet NIE próbuj. Jeśli o tym myślisz, przyjdź do nas. Wymyślimy coś lepszego.''                       ~Magonia

Masz wiadomość od: RUBY
Ruby: Zobaczyłam cię przez okno, jak szłaś do pracy. Co, do cholery, masz na szyi? Muszelki?
Rosie: Przynoszące szczęście.
Ruby: Aha. I co? Poszczęściło ci się już?
                               Rosie: Nie, spóźniłam się dziś rano na autobus.                                                   ~Love, Rosie 
''Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg''
~Harry Potter i Komnata Tajemnic
 ''Skoro uczucie jest na pierwszym miejscu
kto nie zwraca uwagi
na składnię rzeczy 
nie pocałuję cię nigdy całkowicie
bowiem życie nie jest akapitem
a śmierć jak myślę to nie żaden nawias''
~E. E. Cummings
''Oto kolejna rzecz, którą należy zapamiętać. Nadzieja trzyma przy życiu. Nawet po śmierci jest to jedyna rzecz, która trzyma przy życiu.''
~7 razy dziś
''Życie i śmierć nie różnią się od siebie aż tak, jak myślałam. Śmierć nie jest przeprowadzką do innego kraju, ale jak wejście do innego pokoju w tym samym domu. Jak używanie wspólnego korytarza z tym samym rzędem wiszących fotografii rodzinnych, tyle że teraz jestem za szklaną przegrodą''
~Magonia
 ''Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić''
~Ostatnia piosenka
''Ginięcie = rozdzielanie. Wszystko co było tobą, wszystko co było nią, rozpada się jak podczas eksplozji. Rozsiewa się wokoło, odradza we wszystkich żyjących.''
~Magonia
''Bo widzisz Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności''
~Harry Potter i Komnata Tajemnic
''Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeżeli pamięta się żeby zapalić światło.''
~Harry Potter i więzień Azkabanu
Jak sami pewnie zauważyliście dużo tutaj cytatów z ''Magonii'', a dlaczego powiem Wam w recenzji tej książki, która będzie już niedługo (tak będzie pozytywnie, choć wolę negatywne recenzje).
A co do cytatów z Harrego to nie mogłam się powstrzymać, jestem Potterhead i nie mogłam nie dać czegoś z mojej (lub naszej jeśli także kochasz HP mój drogi czytelniku! <3) ukochanej serii! 
 A jakie są Wasze ulubione cytaty?
Już niedługo nowy tag i recenzja! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''! 
Trzymajcie się cieplutko! 
Buziaki! :*
StormWind 

46 komentarzy :

  1. Sa cudowne, uwielbiam posty z cytatami, dla mnie mozesz robić ich wiecej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już niedługo będzie kolejny taki post!
      Cieszę się, że Ci się podoba!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Te z Harrego najlepsze. Chyba fanka?
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna fanka HP, można by powiedzieć, że psychofanka!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Genialne cytaty wybrałaś! <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  4. ''Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg'' Ten najlepszy :) Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także go bardzo lubię, mądry i śmieszny jednocześnie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Uwielbiam cytaty z książek. Ich nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zgadzam się, cytatów nigdy za wiele, podobnie myślę o książkach, tylko półek może być za mało! :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie i przybijam wirtualną piątkę kolejnej Potterhead jaką spotykam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Nie czytałam jeszcze "Magonii", chociaż mam ochotę sięgnąć po tę książkę. Dlatego być może mi się uda niebawem, bo cytaty są świetne. ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnij koniecznie po tę książkę, mogę Ci ją już polecić, chociaż nie przeczytałam jeszcze do końca to jestem zachwycona! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Świetny wybór cytatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobały! :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. uwielbiam Harrego i Ostatnią piosenkę.
    Świetne cytaty. Serdecznie pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uwielbiam te książki! Pan Sparks cudownie pisze!
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Cytaty z Magonii wspaniałe i nieco mroczne :) Mam w planach tą powieść, ale teraz zachęciłaś mnie jeszcze bardziej!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ooo tak te cytaty są troszkę mroczne! Przeczytaj koniecznie tę książkę, jest świetna! Mogę Ci ją z całą pewnością polecić już teraz! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Nie czytałam książek z wrybanymi przez ciebie cytatami, ale są bardzo fajne ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że Ci się podobają, polecam "Magonię", świetna książka! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Świetne cytaty *.* Bardzo mi się podobają :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się ogromnie, że Cię zainteresowałam! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Uwielbiam takie posty z cytatami! Jak zwykle świetnie wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się jak wariatka, że podobają Ci się moje cytaty i dziękuję za pochwałę! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Wspaniałe cytaty :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach "Love Rosie" :) Te rozmowy między Ruby a Rosie były mega zabawne:)
    No i cytaty z mojego przeukochanego Pottera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak zgadzam się, te rozmowy były mega zabawne, niczym wypowiedzi Kenjiego z "Dotyku Julii"!
      Myślę, że cytaty bez Harrego to nie cytaty i przybijam wirtualną piątkę kolejnej PotterHead jaką spotykam! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie, naprawdę genialna książka, polecam! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  17. Uwielbiam cytaty z Harry'ego <3 Ja bym tu jeszcze dorzuciła coś z "Diabelskich Maszyn" lub "Dumy i Uprzedzenia" <3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także je uwielbiam! <3 Nie czytałam ani ''Diabelskich Maszyn'', ani ''Dumy i uprzedzenia'', ale postaram się to jak najszybciej nadrobić i cytaty z tych książek pojawią się napewno to już Ci mogę teraz powiedzieć! :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Czekam więc na recenzję "Magonii", bo cytaty są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kończę tę książkę i w najbliższym czasie pojawi się recenzja! Z dedykacją dla Ciebie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Potterhead łączmy się! Również kocham te cytaty! hehe

    Pozdrawiam :)
    http://zamknietawslowach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączymy się! Cieszę się ogromnie z poznania kolejnej PotterHead i przybijam wirtualną piątkę! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. 8 cytat jest cudowny jejku

    Zapraszam do siebie! Jak blog się spodoba, mile widziana obserwacja ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spadał!
      Oczywiście odwiedzę twojego bloga w wolnej chwili! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  21. Tyle Harrego ♥ Czekam na recenzję "Magonii" bo zastanawiam się czy sięgnąć po te książkę :) Cieplutko pozdrawiam ♥ impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry musi być! ❤️ Już niedługo pojawi się ta recenzja, ale mogę Ci polecić "Magonię" już teraz, świetna książka! ❤️
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. O matulu, a gdzie jest mój mózg! ;)
    Pozdrawiam,
    Kania Frania
    www.kaniafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie! Skoro ty nie wiesz, to ja tymbardziej i niestety zaufać ci nie mogę... :)
      Buziaki! ❤️

      Usuń
  23. Borze kocham cytaty :D
    Z Love Rosie mnie rozwalają, z Harrego są cudne, a z Magoni mega, mega i musze ją przeczytać :D

    Świetne ramki na cytaty <3
    Zdradzisz sekret jak je zrobiłaś ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także je kocham kochana! <3
      Musisz przeczytać Magonię, to świetna książka! <3
      Dziękuję, mam te ramki jako jedną z opcji szablonowych, taki już szablon.
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie