niedziela, 28 lutego 2016

RIP IT or SHIP IT BOOK TAG

Cześć kochani!
Przepraszam Was za moją chwilową nieobecność, ale zaatakowała mnie choroba i miałam milion spraw na głowie. Wracam z podwojoną siłą! <3
Dziś przychodzę do Was z ''RIP IT or SHIP IT BOOK TAG'', do którego nominowała mnie SilverMoon ze wspaniałego bloga Books obsession, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3 :*
Na czym polega ten tag chyba każdemu jest znane, ale oczywiście przypomnę Wam zasady.
Przygotowujemy sobie (najlepiej na karteczkach) imiona książkowych bohaterów. Następnie losujemy po dwie karteczki i stwierdzamy, czy wylosowana przez nas para mogłaby tworzyć według nas związek (SHIP IT) lub nie widzimy ich jako pary (RIP IT).
Do tagu wykorzystam bohaterów z książek:
-''Delirium''
-''Love, Rosie''
-''Rywalki''
-''Wybrani''
Zaczynajmy! 
 Alex z ''Love, Rosie''&Lena z ''Delirium''
Ojej zmiana mojego kochanego Alexa na Alexa z ''Love Rosie''. Lena jest bardzo wrażliwa, ale także silna, myślę, że napewno byłaby z nich świetna para! <3
SHIP IT!
Carter z ''Wybranych''&Rosie z ''Love, Rosie''
Cartera postrzegam jako bardzo ciekawą postać, ale nie jestem pewna czy pasuje do Rosie. Dwie sprzeczne dusze.
RIP IT! 
 Maxon z ''Rywalek''&Allie z ''Wybranych''
 O NIE! Mój kochany Maxon i ta niezdecydowana dziewczyna, której nienawidzę? NIGDY! Przede wszytskim to boję się, że gdyby Allie pojawiła się na Eliminacjach to złamałaby księciu serce. Maxon kocham cię i nie oddam złej dziewczynie! <3
RIP IT!
 Alex z ''Delirium''&Ami z ''Rywalek''
 Hmm, to jest zdecydowanie najtrudniejszy wybór. Alex jest cudowny, Ami także. Myślę, że pasują do siebie, choć pewnie wystąpiłyby między nimi sprzeczki. 
SHIP IT! 
Ten tag jest jak zabawa z emocjami, więc nominuję każdego kto ma ochotę go wykonać! <3
Mam nadzieję, że spodobało Wam się moje wykonanie.
 
Dziękuję Wam za ponad 7000 wyświetleń i 70 obserwatorów! Cieszę się bardzo, że ktoś czyta to co piszę! Jesteście wspaniali! KOCHAM WAS! <3
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''I niech los zawsze wam sprzyja''
Buziaki! :*
StormWind  
 

30 komentarzy :

  1. Połowy bohaterów nie znam, więc ciężko mi się ustosunkować do Twoich decyzji, ale mam nadzieję, że robiąc ten tag spędziłaś miło czas :)
    Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń! Oby tak dalej ^^

    + widzę, że mój opis wyjaśniający na czym polega ten tag spodobał się nie tylko Silver, ale także Tobie :D Co tam, że jest niepoprawny gramatycznie, grunt, że inni chętnie się nim posługują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak czas spędziłam bardzo miło!
      Dziękuję! <3
      Opis jest świetny, spodobał mi się po przeczytaniu jednej linijki!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Lena z Alexem pasują do siebie idealnie :) "Wybranych" ani "Rywalek" nie czytałam :( Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń i życzę jeszcze więcej.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie! Pasują idealnie! <3 Amor deliria nernosa się szerzy! <3
      Dziękuję z całego serca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Gratuluje wyświetleń i obserwatorów! Ja też nie oddałabym Maxona dla Allie. Nienawidzę jej niezdecydowania ;/ Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards, więcej tutaj: http://countrywithbooks.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-awards-6-i-7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Również nienawidzę niezdecydowania, a jej to bardzo! Grrr Allie!
      Dziękuję za nominację, cieszę się jak wariatka i z chęcią odpowiem na pytanka! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Niezbyt znam tych bohaterów, więc ciężko mi się wypowiedzieć :P te książki dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc miłej lektury! Zaczytanego marca! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja również nienawidzę Allie! XD
    Super wykonanie tego tagu! <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allie to zło, chyba najbardziej niezdecydowana bohaterka jaką znam! :/
      Dziękuję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Ten TAG jest taki świetny, a ja znów nie znam większości bohaterów ;_;

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ojej w takim razie czekam aż nadrobisz te książki hihi. :D
      Buziaki!

      Usuń
  7. Znam wszystkich bohaterów, ale czytałam te książki dawno i za dobrze ich nie pamiętam :) Bardzo ciekawy Tag :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też nie pamiętam dokładnie książek przeczytanych dawno temu... :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Przyznam, że nie znam tych bohaterów. Ale może poznam, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo szkoda, bardzo bym chciała poznać twoją opinię o ''Love, Rosie''! <3
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł ;)
    a co jak sie wylosują dwie dziewczyny albo dwoch chłopakow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mi się tak nie zdarzyło na szczęście i nie wiem co był zrobiła, są dwie opcje: ocenić mimo wszystko lub losować po raz drugi. Wybór należy do ciebie! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. U nas też niestety gości choróbsko... Tylko jedną z tych książek czytałam, więc trudno mi z Tobą dyskutować o zgodności nowych par. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te choroby, nienawidzę być chora, a zresztą kto lubi?! Nawet niechodzenie do szkoły nie ma sensu, bo robią się zaległości... :/
      Życzę powrotu do zdrowia i zaczytanego miesiąca!
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Niestety nie znam wszystkich bohaterów, ale blog bardzo ciekawy więc obserwuję :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo z twojej obserwacji! <3
      Również obserwuję, kocham twoje ''Książkowe pojedynki''! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Nikogo nie znam! Coraz mniej mi się ten tag podoba :P Śliczne masz karteczki :)
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie wierzę! :/
      Musisz to nadrobić kochana, ale nie martw się, ja nie czytałam jeszcze wielu książek! <3
      Dziękuję!
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  13. Nie czytałam "Delirium", ani "Love, Rosie", więc o żadnej parze nie mam do końca opinii.
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, polecam ci zarówno ''Delirium'' jak i ''Love, Rosie''! Świetne książki! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Super Tag :D Muszę go w końcu zrobić xD Fajnie się złożyło, że wybrałaś książki, które czytałam, więc mogłam wybierac czy SHIP czy RIP razem z Tobą. Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zrób koniecznie, chcę zobaczyć twoje wykonanie! *-*
      Naprawdę fajnie się złożyło!
      Buziaki! :*
      Zaczytanego marca!

      Usuń
  15. Osoby, które wybrałaś do zestawienia (Alex i Lena, Alex i Rosie, Allie i Carter) to tak bardzo moje otp, że nie widzę ich z kimkolwiek innym XD Nie czytałam tylko "Rywalek". Myślę, że niedługo i u mnie pojawi się ten tag :3

    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam więc na twoje wykonanie, napewno będzie świetne! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie