wtorek, 9 lutego 2016

Kiera Cass - ''Jedyna'' jako lektura, która wzbudziła we mnie wspaniałe emocje

Witajcie kochani! 
Lumos! Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego!  
Na początku chciałabym Wam z całego serca podziękować za 50 obserwujących! Nigdy bym nie myślała, że to co piszę przeczyta choćby 10 osób! Jeszcze raz Wam dziękuję! <3

 America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.
''Złam mi serce. Złam je tysiąc razy, jeśli zechcesz. Możesz z nim zrobić, co chcesz, bo należy do ciebie. [...] Będę cię kochał do ostatniego tchnienia. Każde uderzenie mojego serca jest twoje.[...].''
Właśnie przeczytałam kolejną część przygód Ami i jestem pod ogromnym wrażeniem! Książka jest po prostu cudowna, dawno nie czytałam czegoś aż tak dobrego. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się wobec niej niczego nadzwyczajnego, więc moje oczekiwania nie były zbyt wysokie. Chciałam, żeby skończył się ten przeklęty trójkącik i moje modlitwy zostały wysłuchane! 
W książce dzieje się niezwykle dużo, wydarzenie pogania wydarzeniem, nie mogłam się od niej oderwać ze względu na świetne dialogi, szybką akcję i co najważniejsze - wspaniały klimat.
Bohaterowie  są wspaniali, każda postać zachowuję się troszkę inaczej niż w poprzednich częściach, ale dla mnie najważniejszym plusem tej książki jest fakt iż główna bohaterka jest bardziej zdecydowana niż w poprzednich częściach....
Wszyscy się zmieniamy, zmienia się Ami, która staje się niezależną i silną kobietą, taką jaką powinnam być ja i wszystkie dziewczyny! 
A Maxon? 
Wspaniały! Maxonie ślubuję, że cię nie opuszczę aż do śmierci! <3

Moja ocena: 8/10 i polecam wszystkim z całego serca! Maxon kocham cię, a ta książka jest wspaniała! 
A wy czytaliście ''Jedyną''? Jakie wrażenia? 
Macie może ją w planach?
Już niedługo nowy TAG! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''
''Kobiety to szatany... skończone diablice''!
Buziaki :*
StormWind 
''Nie jesteś światem, ale jesteś tym, co sprawia, że ten świat jest dobry. Bez ciebie wciąż żyję, ale to wszystko co jestem w stanie robić.''

 
 

73 komentarze :

  1. Super post! <3 Książka zapowiada się świetnie i mam zamiar ja przeczytać w najbliższym czasie. Nie myślałam żeby ją przeczytać, ale naprawdę zachęciłaś mnie do tego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Przeczytaj koniecznie, książka jest warta uwagi! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Nie przeczytałam jak dotąd ani jednego tomu tej serii, ale muszę przyznać, że mnie kusi... szczególnie ze względu na okładki ;)
    Pozdrawiam
    http://ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Okładki są nieziemskie!*-*
      Ta część jest zdecydowanie lepsza od wcześniejszych, a klimat tej serii bardzo fajny! <3
      Polecam ze względu na Maxona!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Gratuluję tyle obserwujących! Też niedawno przekroczyłam tę magiczną liczbę, bardzo cieszy. :) Pozdrawiam!

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, masz rację to bardzo cieszy! Rownież gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo zachęcająca opinia :) aż mam ochotę przeczytać ^^ i zgadzam si e w 100% że okładki są prześliczne :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, musisz przeczytać koniecznie! Okładki są cudowne! *.*
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Sama już nie wiem czy przeczytać tą serię, czy nie XD
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia część jest warta uwagi, ale co do reszty to mam mieszane uczucia. :/
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Jeszcze nie czytałam ale przysiegam uroczyście, ze knuje coś niedobrego i przeczytam:D skad masz mape Huncwotow? Prowadzi do biblioteki czy ksiegarni?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie! Ta część jest zdecydowanie najlepsza! *-*
      Skąd mam tego nie powiem! Tajemnica! A prowadzi do księgarni!
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Mam w planach całą serię, tylko czasu mi brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie, ta część jest szczególnie warta uwagi! *-*
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Mam w planach tą serię od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę dorwać pierwszej części - niestety w mojej bibliotece nie ma żadnej :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część była dobra, ale ta jest cudowna! Przeczytaj koniecznie, czekam na twoją recenzję!
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Po serię mam dopiero sięgnąć i liczę, że będę z niej równie zadowolona jak ty :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia część jest naprawdę cudowna, zaś co do pozostałych to z całą pewnością nie są już tak dobre, ale dla takiej perełki warto sięgnąć po serię! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Uwielbiam :) cala seria bardzo mi się podobała. :) Przede mną jeszcze opowiadania, mam nadzieję że się nie rozczaruje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam właśnie "Księcia i gwardzistę" i już się rozczarowałam odrobinkę, więcej powiem w nowej recenzji!
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Jestem pewna, że kiedyś będzie Cię czytać i tysiąc osób! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się z tej 50, moim marzeniem jest jak największa liczba obserwujących! :D
      Dziękuję, jak to przeczytałam to łezka mi się w oczku zakręciła...
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Moim marzeniem jest osiągnąć 100 tys wyświetleń :)

      Usuń
    3. Ooo tak, liczba wyświetleń rownież do mnie przemawia!
      Buziaki :*
      PS powodzenia i spełnienia marzeń, myślę, że przy odrobinie wysiłku można osiągnąć co tylko się chce!

      Usuń
  12. Świetny cytat, nawet nie pamiętałam, że w "Jedynej" jest ukryta taka perełka :)
    Pozdrawiam! :*

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta książka jest "nafaszerowana" takimi dobrociami! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Książka jest zdecydowanie lepsza od poprzednich części, polecam serdecznie! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Cytat genialny.Przekresliłam Rywalki już dawno temu,a tu proszę taka perełka ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kocham ten cytat! *-*
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Podoba mi się okładka :D wiem że nie należy po niej oceniać książki ale one mnie zawsze przyciągają... A Twoja recenzja tylko utwierdza mnie w przekonaniu że warto :) Pozdrawiam Posredniczkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest cudowna! *-*
      Przeczytaj koniecznie, warto!
      Buziaki :*
      http://cudowneksiazki.blogspot.com/

      Usuń
  16. Czytałam część pierwszą i jestem w stanie zachwytu jak tylko nadarzy się okazja zabiore sie za pozostałe części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część jest według mnie zdecydowanie gorsza! Ale trzecia miód malina, cudeńko! *-*
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Czytałam dwie części i owszem podobały mi się ale nie aż tak żeby z bijącym sercem czytać kolejną, myślę jednak że wrócę do tej serii skoro aż polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia część jest według mnie o wiele lepsza od wcześniejszych! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. świetny post, ksiąza wydaje się byc ciekawa nawet dla mnie co nei czytam ksiązek jakoś. okładka jej mnie urzekła. ;)

    może wspolna obserwacja? ja juz obserwuje jako OLga P :)
    pozdrawiam :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest to zdecydowanie najlepsza część z całej serii!
      Okładka jest cudowna! *-*
      Wspólną obserwacja oczywiście! Ja także już obserwuję!
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Ciągle zabieram się za Rywalki! Chyba w końcu muszę po nie sięgnąć :)
    Pozdrawiam,
    szumiabooki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta część jest zdecydowanie najlepsza, chociażby dla niej lub dla pięknych okładek trzeba sięgnąć po tę serię!
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Czytałam, że to świetna seria i że wciąga ;) I że ponoć była tylko trylogią, a teraz proszę, tom za tomem i wszystkie z takimi pięknymi okładkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest fajna, drugi tom mnie zawiódł, ale trzeci powalił na łopatki! :D
      Ooo tak, okładki są cudne! *-*
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Jeszcze nie zapoznałam się z tą seria, ale czytałam o niej dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po tę serię! ''Elita'' jest średnia, ale ''Jedyna'' powala na łopatki! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Nie czytałam jeszcze Rywalek i przyznam, że na razie mnie do tej serii nie ciągnie, mimo iż wiele razy czytałam o niej dobre opinie. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ta część jest fajna, poprzednie gorsze, ale czytając opowiadania mam już dość tego bajkowego klimatu!
      Buziaki! :*

      Usuń
  23. Nadal zbyt księżniczkowata :D Ale widzę, że co do zdecydowania Ami to wszystkie recenzentki się zgadzają - dopiero w tej części jest taka, jak być powinna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, Ami wreszcie robi coś tak jak być powinno!
      Ta księżniczkowatość i bajkowy klimat bywają wkurzające odrobinkę...
      Buziaki! :*

      Usuń
  24. Seria przede mną :) na półce mam 2 część, którą zdobyłam po promocyjnej cenie :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury! Mam nadzieję, że ciebie nie będzie aż tak denerwować dryga część, bo mnie wkurzała bardzo, te trójkąciki są okropne!
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Hej! Bardzo podoba mi się seria tych książek i zamierzam je przeczytać! Twoja recenzja sprawiła, że jeszcze bardziej pragnę sięgnąć po tą serię. Post czytało się bardzo przyjemnie :)
    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie piszę opowiadanie:
    want-to-come-back.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to dodaj sie do obserwatorów mojego bloga, a ja odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam NightHunter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że mnie do serii zachęciły te cudowne okładki! *-*
      Dziękuję, cieszę się, że dobrze Ci się czytało ten post!
      Już obserwuję, to opowiadanie jest świetne!
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Również dodaję się do obserwatorów :D Może powinnaś założyć bloga z opowiadaniem? :D

      Usuń
    3. Dziękuję!
      Wolę połączyć wszystko razem, wszystkie pasje i wyrazić siebie w jednym blogu. :D
      Buziaki :*

      Usuń
  26. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    Wykonuję również szablony, więc jakbyś potrzebowała pomocy bądź miała jakieś pytania, czy może po prostu chcesz jakoś zmienić wygląd swojego bloga, pisz śmiało!

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę aktorkę! <3
      Już obserwuję!
      Spadłaś mi z nieba! Mam bardzo wiele pytań co do szablonów!
      Buziaki! :*

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Ten bajkowy klimat jest faktycznie troszkę męczący, w tajemnicy Ci zdradzę, że czytając opowiadania miałam tak dość pałacu, że przerwałam ''Księcia i gwardzistę'' i czytam horrorek! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  28. Też mi się podobała i nie ogarniam, skąd wzięło się tyle złych opinii o tej książce. Pewnie, trójkąty miłosne z czasem robią się nudne, a niezdecydowanie Ameriki czasami i mnie przewyższało, ale nie trzeba od razu objeżdżać całej książki za jeden wątek, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, ta część powaliła mnie na łopatki, jest naprawdę dobra!
      Buziaki! :*

      Usuń
  29. Twórczość autorki dopiero przede mną i mam wielką nadzieję,że i mnie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję i życzę miłej lektury!
      Buziaki! :*

      Usuń
  30. Nie czytałam...ale cytat który umieściłaś przemówił do mnie i na pewno przeczytam :D
    Pozdrawiam Pośredniczka z posredniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ta część jest całą pewnością warta uwagi, a cytat uwielbiam!
      Buziaki! :*

      Usuń
  31. Niestety nie czytałam książki z tej serii. Opis na tyle jakoś mnie nie przekonał a twoja recenzja wręcz przeciwnie! Okładka jest cudowna!
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że cię przekonałam!
      Ooo tak! Okładka jest cudowna! *-*
      Buziaki! :*
      Już obserwuję!

      Usuń
  32. Rywalki mnie atakują wszędzie :D
    Ja wiem, ja musze przeczytać, ale nie ma w bibliotece obecnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że po przeczytaniu dwóch pierwszych części nie byłam zachwycona, ale trzecia część powaliła mnie na łopatki! *-*
      Musisz ją ''upolować''! Świetnie wygląda na półce ta seria - to tak na zachętę!
      Buziaki! :*

      Usuń
  33. Uwielbiam Rywalki, a Jedyna to moja ulubiona część całej serii :)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak ''Jedyna'' jest świetna, a ta okładka przyciąga jak magnez!
      Buziaki! :*

      Usuń
  34. Bardzo mi się podobała, taka lekka książka, na jeden wieczór, jednak nie brakowała akcji i cóż, muszę w końcu sięgnąć po kolejne tomy, bo już stęskniłam się za piórem pani Cass! :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę przyznać, że też pozytywnie się zaskoczyłam po przeczytaniu "Jedynej". Lekka książka, ale czegoś mi w niej brakowało. Niedługo wezmę się za "Następczynie", mam nadzieje, że będzie taka dobra jak poprzedniczki.
    Pozdrawiam, Hayles z blogu http://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta część zdecydowanie najlepsza :D Fajnie, że Ami wreszcie się zdecydowała i tyle się tu dzieje... :o Najlepsza część po prostu ;)

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie