środa, 3 lutego 2016

Elements Book TAG


Witajcie książkowe potworki! 
Zostałam nominowana do TAGu przez  Koło Anonimowych Książkoholiczek za co bardzo dziękuję i zapraszam na ich bloga! <3
 Niedawno pojawiło się 5000 wyświetleń. Jesteście świetni, dziękuję za to, że odwiedzacie mojego bloga! <3
Dziś troszkę chemicznie, przyznam szczerze, że średnio lubię ten przedmiot, ale coż! Zaczynajmy! ;D 
1. Cez - wybuchowa książka
 Kosogłos! <3 Uwielbiam tę książkę za ilość akcji trzymającej w napięciu! <3
2. Ununpent - książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko
 Tutaj pasuje mi każda część przygód Harrego Pottera, ja nie czytałam tych książek, ja je pochłaniałam!Pierwsza część chudziutka pochłonięta w jeden dzień i ostatnia, już nie taka chudziutka pochłonięta również w jeden dzień! <3
3. Rad - twoja ulubiona książka napisana przez Polaka
Tutaj wybór jest trudny, bo ja rzadko czytam polskie książki, ale zauroczyła mnie książka ''Małgosia contra Małgosia'', choć czytałam ją już bardzo dawno, ale były to moje czytelnicze początki i mam to tej pozycji ogromy sentyment! :D
4. Tantal - książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii 
Uwielbiam mitologię! <3 Przeczytałam każdy mit z tysiąc razy! Na mojej półce kurzy się Percy muszę po niego w końcu sięgnąć! 
5.  Złoto - najdroższa książka jaką kupiłaś
Trylogia ''Delirium''? Trylogia ''Dotyk Julii''? W obu przypadkach było warto, ale mam żal do Oliver Lauren za zakończenie ''Requiem''! 
6. Magnez - książka lekka, niezobowiązująca i znana prawi przez wszystkich
''Fangirl''! Lekka i bardzo fajna książka! :)
7. Bizmut - książka z piękną okładką
     Naprawdę ciężko wybrać jedną książkę ze świetną szatą graficzną. Moje ulubione: 


 
8. Polon - książka po której miałaś kaca książkowego
''Gwiazd naszych wina'', czyli ogromny kac i niezliczona ilość łez...
9. Ksenon - książka przy której prawie zasnęłam
Przy ''Wiernej'' zasnęłam naprawdę, okropna! :/
10. Chlor - książka tak ciekawa i wciągająca, że nie miałaś czasu, by wziąć oddech 
''Dar Julii'', ''Pocałunek Kier'' i wielkie zaskoczenie, czyli ''Jedyna'', którą właśnie czytam. <3
11. Technet, czyli osoby, które tagujesz:
oraz każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG!
 
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind

 
 


40 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację, tag na pewno zrobię, jednak nie wiem jeszcze kiedy ;D
    Świetne odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na twoje odpowiedzi! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. My też robiłyśmy ten tag :)
    Ciekawe odpowiedzi :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło to słyszeć! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Dziękuję za nominacje na pewno wykonam. Cieszę się że przekonałaś się do "Jedynej" :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje wykonanie! :D
      ''Jedyna'' jest o wile lepsza niż poprzednie części!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Zgadzam się, "Dar Julii" to niesamowicie wciągająca książka. Nie mogłam się od niej oderwać i skończyłam ją w zaledwie kilka godzin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham tę książkę! <3
      Aaron Warner jest najlepszy! *-*
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Seria Kiery Cass ma najładniejsze okładki. Wierna jest straszna, jeszcze jej nie dokończyłam.
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że te okładki są cudne! *-*
      Ach ta Wierna... jedna z najgorszych przeczytanych przeze mnie książek! :/
      Mimo to czekam na ekranizację, może będzie lepszy niż książka?
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Ostatnio postanowiłam kupić całą serię Rywalki - książki z takimi ślicznymi okładkami koniecznie muszą znaleźć się w mojej biblioteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację! Okładki są cudne i pięknie wyglądają! *.*
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) mi osobiście nie podoba się okładka książki "Morze spokoju" zagraniczna jest chyba ładniejsza :) a trylogia Dotyk Julii bardzo mi się podobała tym bardziej, że kupiłam ją na wakacjach na przecenach za 9zł pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zagraniczna też jest śliczna! Kocham tę trylogię! *.*
      Aaron Warner jest świetny!
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Ciekawe odpowiedzi:) Małgosia contra Małgosia - tez mam sentyment do dziś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bardzo lubię tę książkę, to były moje początki! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Naprawdę fajny TAG:)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to usłyszeć! *.*
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Super TAG, też uważam, że książki o Potterze czyta się mega szybciutko :D
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przybijam wirtualną piątkę kolejnej PotterHead jaką poznaję! *.*
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Uwielbiam całą trylogię Collins, a do tego muszę w końcu sięgnąć po kolejne części "Dotyku Julii". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież uwielbiam Igrzyska, a po kolejne części dzieła Tehereh Mafi! "Dar Julii" to zdecydowanie najlepsza część! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Super odpowiedzi i juz czuję, że TAG będzie trudny do wykonania :D
    Dziękuje za nominację <3

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na twoje wykonanie! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Pottera chyba nie się wolno czytać, na mnie też działał jak magnes :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również Harry działa jak magnes! Kocham tę serię!
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Fangirl rzeczywiście jest lekka i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą całkowicie! ''Fangirl'' to wspaniała książka! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Nie trafiłam wcześniej na Twój blog, a szkoda. Jednak nadrabiam już zaległości, dodając się do obserwujących. :)
    Uwielbiam tagi książkowe, stanowią świetną odskocznię od ciągłych recenzji. Co do powyższego - niezwykle ciekawy, może kiedyś zrobię go u siebie. Swoją drogą, uwielbiam oprawę graficzną "Czerwonej królowej", jak i samą książkę - GENIALNA. <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę! Co ja mówię! Skakam z radości! :D
      Dziękuję raz jeszcze, miło to słyszeć! Wykonaj koniecznie, czekam na twoje odpowiedzi! ''Czerwona królowa'' jest świetna! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Witaj książkowy potworku!
    Też kocham mitologię <3 <3 Czytaj Percego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mitologia jest świetna! Muszę w końcu przeczytać! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Świetny blog! Gwiazd naszych wina to rzeczywiście genialna książka, aby zdobyć kaca... Nie rozpisuje się, no trzeba nadrabiać zaległości u ciebie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Bardzo się cieszę! Bardzo bardzo! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Uwielbiam mitologię, a Percy Jackson jest świetny, koniecznie musisz go przeczytać :D
    Pozdrawiam :* http://felicja-bookaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie muszę go przeczytać! Tylko nie mam pojęcia kiedy, mało czasu na czytanie (odwieczny problem xd)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Właśnie w tym tygodniu przeczytałam Harry'ego i uporałam się z nim naprawdę szybko :D Mam ochotę na kolejne tomy! Harry chyba uzależnia :D
    A okładka Czerwonej królowej jest prześliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością uzależnia! Kocham Harrego i jego przygody! :D
      Zgadzam się całkowicie, ta okładka jest śliczna! *.*
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie