sobota, 13 lutego 2016

Czytelnicze nawyki TAG

Witajcie kochani!
Lumos! Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego!
Zaczęły mi się ferie, więc przychodzę do Was z tagiem, do którego nominowała mnie autorka cudownego bloga Chaos myśli, za co bardzo dziękuję i zapraszam do niej! <3


Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
 Naprawdę rzadko czytam w domu, zazwyczaj czytam na świeżym powietrzu, czasami w środkach komunikacji, niekiedy w szkole i u znajomych. Jeśli czytam w domu to tylko w moim łóżku, kiedy poduszką jest mój miś... :D
 Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Zakładki! Mam całe mnóstwo zakładek, ale moją ulubioną jest zdjęcie mnie i mojej przyjaciółki, ogień i woda, dwie brunetki,  na zdjęciu wygląda to świetnie, a w książce jeszcze lepiej! <3 
Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę?  Czy musisz dojść do końca rozdziału, konkretnej liczby stron?
To przede wszystkim zależy od książki. Jeśli spotkam się z jakąś okropną, denerwującą pozycją i gdy już mam jej dość to nie czekam nawet na koniec rozdziału, w przypadku nudnych książek morduję się i staram się skończyć rozdział, a gdy lektura jest wspaniała? Wtedy nie przerywam i czytam do końca! 
Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Piję kakao, nie ma nic lepszego niż cieplutkie kakao, ale nigdy nie jem! 
Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
   Mam podzielną uwagę, ale wolę całkowicie oddać się w ramiona książki! Przeważnie robię tak, że znajduję czas na muzykę, filmy i książki i staram się nie zaniedbywać żadnego z tych moich zainteresowań! <3
Czy czytasz jedną książkę czy kilka na raz?
Zdecydowanie jedną! Muszę skończyć przygodę z jakimiś bohaterami, czasami odbyć kaca książkowego i zacząć nową historię! Choć przyznam szczerze, że nie trzymam się tej zasady przy lekturach szkolnych, czasami przerywam serie, aby przeczytać coś obowiązkowego... 
Czytasz w myślach czy na głos?
To pytanie jest za razem cudowne jak i trudne. Kocham czytać zawsze i wszędzie, na głos i w myślach. Kiedy spędzam czas ze znajomymi to zawsze muszę im przeczytać jakiś fragmencik na głos, ale przeważnie sama delektuję się lekturą i czytam w myślach!
Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Jak już wcześniej wspomniałam to czytam zawsze i wszędzie, ale przez masę rzeczy jakie muszę codziennie wykonywać to delektuję się książką coraz częściej w środkach komunikacji, w szkole i w innych miejscach poza domem. Choć przyznam szczerze, że wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej, czytania też to dotyczy!
Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek?
NIGDY! Jestem wierna książce, którą czytam i zostaję z nią do końca. Spojlery są okropne, a wcześniejsze poznanie zakończenia nic mi nie da, oprócz zepsucia sobie historii... Ja muszę każdy moment przeżyć z bohaterem, który trzyma mnie w objęciach i nie puszcza do końca! :D
Czy zaginasz grzbiety książek?
O nie! Tylko nie to! Nie lubię zaginać lub inaczej niszczyć książeczek, przecież ta lektura płacze i jest jej smutno! Dbajmy o naszych książkowych pupilków! <3
Nominuję:
Aleja Czytelnika 
Books obsession 
Recenzje ami. 
WirtualnaKsiążka 
oraz każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG!
W jednym z LBA wspominałam, że piszę opowiadania, co powiedzielibyście na jedno z tych opowiadań na moim blogu? Piszcie koniecznie w komentarzach! <3
''Kobiety to szatany... skończone diablice''!
''I niech los zawsze wam sprzyja''!
Buziaki :*
StormWind 
 
     
 
 

32 komentarze :

  1. Tez czytam tylko jedną ksiązke a dopiero po skończeniu nastepną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie tak jest najlepiej! Kończymy jedną historię, zaczynamy następną, śledzimy los jednych bohaterów, a potem innych, wtedy można całkowicie zanurzyć się w świat książki!
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, w najbliższym czasie postaram się zrobić ten tag :)
    Świetne odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i czekam na twoje wykonanie!
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Ojej! Ja też nie wyobrażam sobie zaginania stron w książce, coś okropnego!
    Udanych ferii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, to jest okropne!
      Dziękuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Nie wiem jak można czytać kilka książek na raz. Nigdy nie potrafiłabym się oderwać o jednej i sięgnąć po kolejną. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie wiem i mam tak samo! Ja muszę skończyć jedną historię by siegnąć po następną... :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja kakao też często popijam! Dziękuję za nominację! :) Postaram się odpowiedzieć w wolnym czasie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakao najlepsze! Ach mam teraz na nie ochotę! *-*
      Proszę bardzo i czekam na twoje wykonanie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. pomysł ze wstawieniem swojego opowiadania super :D
    nie mogę się doczekać aż je przeczytam XD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wstawię jedno z moich opowiadań! Mam nadzieję, że Ci się spodoba! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Zaginanie rogów to zbrodnia. :) Też czytam wszędzie, chociaż gdy nie miałam dziecka, było to łatwiejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to zbrodnia! Ja uwielbiam dzieci i często czytam mojemu kuzynowi! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Potwierdzam - kakao przy czytaniu najlepsze. Też mam taki nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mnie naszła ochota na kakao! Dobre nawyki to podstawa! :D
      Buziaki! :*
      Lecę po kakao!

      Usuń
  9. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, duuużo! Troszkę ze mnie gaduła i lubię się rozpisywać!
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Ja czytam wszędzie... głównie dlatego że ebooki mam na telefonie :P I jeżeli książka mnie bardzo nudzi to przerzucam kilka kartek ale zazwyczaj kończy się na tym że pozostaje książką nieprzeczytaną do końca...Nie zaginam rogów bo książki to boli :D

    Pozdrawiam! Pośredniczka z posredniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czytam wszędzie... głównie dlatego, że książkę zawsze mam w torebce!
      Masz całkowitą rację, niszczenie książek boli! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zaciekawiłam! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Dziękuję za nominację!
    Ja zdecydowanie najczęściej czytam w domu, w swoim łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje wykonanie! <3
      Książka jeszcze opanuje świat!
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Napisz opowiadanie! Z chęcią przeczytam ;)
    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się na moim blogu! :D
      Już obserwuję!
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Zostałaś przeze mnie nominowana do TAG u
    http://coraciemnosci.blogspot.com/2016/02/walentynkowy-tag-by-kittyailla.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, z chęcią wykonam ten TAG!
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. a ja własnie zazwyczaj czytam w domu u siebie w pokoju :D

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo bym chciała czytać w domu, ale szkoła i inne obowiązki na to nie pozwalają! :/
      Lecę zobaczyć twój nowy post!
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Świetne odpowiedzi :)
    Nie ma nic lepszego, niż wyjść na dwór z książką. Jednak w takie zimne dni wolę zostać w domu.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Lektura przy kominku też brzmi zachęcająco!
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie