czwartek, 21 stycznia 2016

Tea Book TAG

Cześć!
Do TAGu zostałam nominowana przez autorów cudownego bloga Ona i on, czyli ich perspektywy, za co bardzo dziękuję! :*



 Czarna herbata, czyli mój ulubiony klasyk.
''Igrzyska śmierci''! Tę książkę przeczytać powinien każdy! <3
Zielona herbata, czyli książka tak nudna, ze przy jej czytaniu zasnęłam.
Zasnęłam podczas czytania ''Wiernej'' niestety, ale ta książka bardzo mnie nudziła.
Czerwona herbata pu-ehr, czyli książka, w której bohaterowie ciągle się przemieszczają.
''Pocałunek kier'', czyli jedna z moich ulubionych książek! :) Kto nie polubiłby historii uprowadzenia dziewczyny z niezwykłym zakończeniem? 
Herbata oolong, czyli książka, której poświęca się zbyt mało uwagi.
Zdecydowanie ''Dzień, w którym umarłam''! Uwielbiam tę książkę, a tak dużo osób nie wie o jej istnieniu! 
Biała herbata, czyli książka niezasłużenie popularna.
Tutaj moja odpowiedz jest prosta: trylogia ''Niezgodna'', nie jestem absolutnie jej fanką i nie wiem dlaczego ludzie porównują ją z ''Igrzyskami śmierci''.
Herbata yerba mate, czyli książka, przy której trzeba przebrnąć przez pierwsze rozdziały, aby akcja się rozwinęła.
 ''Sekret Julii'', początek był dla mnie bardzo męczący, gdyż nie było ani słowa na temat mojego ulubionego bohatera, na szczęście później akcja się rozwija! :D
Herbata ziołowa, czyli książka, którą czytano mi na dobranoc, gdy byłam mała
 Gdy byłam mała czytano mi najczęściej rosyjskie bajki, uwielbiałam ''Złotego rumaka''! :*
Herbata owocowa, czyli moja ulubiona lekka książka
''Harry Potter i Kamień Filozoficzny'', uwielbiam tę pozycję, a czytało mi się ją bardzo szybko i przyjemnie! No może odrobinkę za szybko, wolałabym dłużej pozostać w tym magicznym świecie! :)
Iced tea, czyli książka, która zmroziła mi krew w żyłach
Zdecydowanie ''Kosogłos''! Uwielbiam Suzanne Collins, a ostatnia część trylogii powaliła mnie na łopatki! :D

Ja najbardziej lubię herbatkę owocową, a wy?
Lubicie czytać pod kocykiem razem z cieplutkim napojem? 

Nominuję:
Blondie in Wonderland
Skryta Książka
Książki bliżej nas
Pasja czytania
Fantastyczne książki
i każdego, kto ma ochotę wykonać ten TAG! :*

''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''I niech los zawsze Wam sprzyja''! 
Buziaki :*
StormWind

52 komentarze :

  1. Też trudno mi było przebrnąć przez 'Sekret Julii' na początku. Świetny tag! :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chociaż ''Dar Julii'' okazał się zdecydowanie lepszy! :D
      Dziękuję! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację <3
    Już w najbliższym czasie wykonam tag :)
    Świetne odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! :)
      Czekam z niecierpliwością na twoje wykonanie! :*
      Dziękuję! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Przeczytałabym rosyjskie bajki tak z czystej ciekawości *-*
    Tez nie wiem czemu porównuje się IŚ do Niezgodnej, ale oba motywy w obu książkach sa zaczerpnięte z cudownego Dawcy- Lois Lowry *-* :(

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam rosyjskie bajki i polecam z całego serca, są naprawdę ciekawe! :D
      Te schematy w antyutopiach są bardzo męczące! :(
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Również uwielbiam Suzanne Collins - "Igrzyska śmierci" to mistrzostwo świata!!
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Dzieło Suzanne Collins jest niezwykłe! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Harry <33 Ulubiona seria! Do kocyka i herbatki jak ulał!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PotterHead na zawsze! <3
      Oj tak do kocyka książka najlepsza! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Super, że Ci się podoba! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Mnie również bardzo nudziła "Wierna", ale może to dlatego, że ktoś wcześniej zaspoilerował mi pół książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej tylko nie spojlery! :(
      Nie lubię ich (raczej jak każdy)! :(
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Igrzyska śmierci są przecudowne! ;)
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, jest to jedna z moich ulubionych trylogii! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Z książek przez Ciebie wymienionych znam jedynie "Harrego Pottera" i... oczywiście także bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Harrego z całego serca! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Oj tak "Harry Potter i kamień filozoficzny" fantastyczny, zresztą uwielbiam całą serię :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam całą serię, były to pierwsze nałogowo przeczytane przeze mnie książki! :D
      Ja już obserwuję, teraz czekam na ciebie! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Wszyscy tak polecają "Sekret Julii", że chyba nie mam wielkiego wyboru ;p
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie masz innego wyboru. Ale trzecia część trylogii jest jeszcze lepsza! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Też nie rozumiem tego szału nad Niezgodną! Wierna również wynudziła mnie do granic możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam ''Niezgodną'' dosyć dawno, ale nadal źle wspominam przygodę z tą trylogią. :(
      A ''Wierna'' to już masakra totalna, szkoda czytać takie książki!
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Kurcze, z tą "Wierną" to mnie troszkę wystraszyłaś. Już gdy czytałam "Zbuntowaną" ogromnie się zawiodłam, ale mimo wszystko postanowiłam sięgnąć po tom trzeci, no zobaczymy, czy nie pożałuję :/
    Pozdrawiam ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie średnio spodobała się ''Zbuntowana'', a ''Wierna'' jest raczej najgorszą częścią trylogii, więc jej nie polecam, ale możesz przeczytać i sama się przekonać. :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Nie czytałam "Niezgodnej", ale słyszałam naprawdę różne opinie i dodatkowo zostałam zaspojlerowana co zniechęca mnie jeszcze bardziej do przeczytania jej :/ Czytałam dopiero "Dotyk Julii", ale mam pytanie kto jest twoim ulubionym bohaterem ?
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej tylko nie spojlery! :/ Jak ja tego nie lubię, jeszcze nie tak dawno zaspojlerowano mi ''Miasto kości'' i muszę teraz czekać z jej przeczytaniem, więc bardzo ci współczuję! :)
      Moim ulubionym bohaterem jest oczywiście Warner! :D Choć Julia też jest niezwykła, a te jej moce mmm genialne!
      Ciekawa jestem twojego ulubionego bohatera! ;D
      Również obserwuję!

      Usuń
    2. Jak tylko wyrobię sobie opinię to ci napiszę ! :DD

      Usuń
    3. Więc czekam z niecierpliwością!
      Buziaki :*

      Usuń
  15. O bardzo nam miło, że wykonałaś ten herbaciany tag!
    Niezgodnej nie czytałam, ale raczej nie mam zamiaru:)
    A trylogia Igrzyska śmierci wzbudziła we mnie tyle emocji! Jeszcze odczekam jakiś czas i sobie ją odświeżę:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam go wykonać, bo TAG jest naprawdę świetny!
      Ja również zamierzam przeczytać raz jeszcze Igrzyska, ale to za jakiś czas dopiero, podobnie muszę postąpić z Dotykiem Julii! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Świetny Tag! Ja właśnie nominowałam Cię do swojego, będzie mi miło jeśli odpowiesz. :)
    http://geekbsf.blogspot.com/2016/01/zalege-lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło z twojej strony, z chęcią wykonam ten TAG! :D
      Jeszcze raz dziękuję! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Tag-cudo. W sumie herbaty tez :') Kocham herbaty ^^
    Pozdrawiam :)
    PS Który dystrykt? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja częściej piję kakao niż herbatę do kocyku, ale owocowa herbatka jest świetna! :D
      Buziaki :*
      Dystrykt? Rzecz jasna, że dwunasty! A twój? :*

      Usuń
  18. Ciekawe odpowiedzi :) mnie osobiście bardzo wciągnęła książka Sekret Julii może dlatego że kupiłam ja na wyprzedaży w wakacje :D i strasznie się cieszyłam pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej wciągnął ''Dar Julii'', ale i tak kocham Tehereh Mafi za Aarona Warnera! <3
      Gratuluję książki z wyprzedaży, ja uwielbiam tanie ksiązki, bo można kupić ich wtedy zdecydowanie więcej! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Sporo z tych tytułów jeszcze przede mną. Zastanawiam się też, dlaczego zielona herbata jest nudna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jest również mnóstwo książek! :D
      Też się nad tym zastanawiałam, ale na prawdę nie wiem dlaczego jest ona nudna! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Herbata od razu skojarzyła mi się z ciepłym kocykiem i książką! :D
    Co do Niezgodnej mam takie samo zdanie jak ty, książki z tej seri także nie przypadły mi do gustu, nawet nie sięgnełam po Wierną.
    Harry Potter <3
    Bardzo fajny tag i odpowiedzi :D
    Pozdrawiam, buziaki :*
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również herbata kojarzy się z książką, może dlatego, że czasami ja piję i równocześnie czytam. :D
      Powiem ci szczerze, że nic nie straciłaś omijając wierną, ponieważ książka do najlepszych nie należy. :/
      Harry Potter <3
      Dziękuję bardzo!
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Igrzyska świetnie pasują tutaj ♥ Obserwuję i zapraszam do siebie.

    Pozdrawiam, Maniaczka Książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już zaraz do ciebie wpadnę i zostawię po sobie ślad! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Znam tylko Harrego, ale zgadzam się, to bardzo lekka pozycja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harrego uwielbiam, była to jedna z pierwszych przeczytanych przeze mnie książek. :D
      Buziaki :*

      Usuń
  23. "Igrzyska śmierci" to chyba nie taki klasyk, ale że też je uwielbiam to wybaczę i przybiję wirtualną piątkę kolejnej Trybutce, którą poznaję!
    Widzę, że mamy podobne gusta. Wszyscy tak smucą się zakończeniem trylogii o Tris, a ja po prostu zamknęłam książkę, odłożyłam na półkę, nawet nie myśląc o tym, co się wydarzyło na jej kartach. Czy ja taka nieczuła jestem, czy to książka taka nieudolnie napisana? ;P
    Czyżbym spotkała Team Warner?
    U mnie recenzja "Zbuntowanych", zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przybijam piątkę! :D
      Myślę, że ta książka jest po prostu nieudolnie napisana, a jedyne emocje jakie we mnie wywołała to złość. :/
      Oczywiście TeamWarner! <3
      Oczywiście wpadnę, zobaczę i zostawię po sobie ślad! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  24. Bardzo fajnie dopasowałaś książki :) super TAG :*
    Pozdrawiam <3
    a tak w ogóle fajny pomysł z paskiem na górze :D łatwiej jest mi znaleźć starsze posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Chciałam właśnie ułatwić poruszanie się po moim blogu i poprawić wygląd! <3
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie