piątek, 15 stycznia 2016

Okładki, które uwielbiam #2

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was drugą część Okładek, które uwielbiam.
Od razu powiem, że uwielbiam mnóstwo  ślicznych okładek i czasami zamiast czytać to patrzę na okładkę książki!

 Okay zaczynajmy!

''Pocałunek kier'' Lynn Raven

''Rywalki'' ''Elita'' ''Jedyna'' ''Następczyni'' ''Królowa i faworytka'' Kiera Cass

''Czerwona królowa'' Victoria Aveyard

''Obsydian'' ''Onyks'' ''Opal (którego jeszcze nie mam) ''Origin'' ''Opposition'' Jennifer L. Armentrout
''Oddam ci słońce'' Jandy Nelson

''Klątwa tygrysa'' ''Klątwa tygrysa. Wyzwanie'' ''Klątwa tygrysa. Wyprawa'' ''Klątwa tygrysa. Przeznaczenie'' Colleen Houck

''Zmierzch'' Stephanie Meyer

''Hopeless'' ''Losing Hope'' Colleen Hoover

''Alicja w krainie zombie'' Gena Showalter

 ''Przebudzona o świcie'' ''Zabrana o zmierzchu'' ''Wybrana o zmroku'' oraz inne części serii ''Wodospady Cienia'' C. C. Hunter

To już koniec drugiej części Okładek, które uwielbiam. Koniecznie napiszcie czy post Wam się podobał i jakie wy lubicie okładki!
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''I niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind




30 komentarzy :

  1. prześliczne okładki <3 najbardziej podoba mi się okładka książki "Rywalki" po prostu prześliczna :D ale okładki serii Jennifer L. Armentrout cudowne :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam, że jest prześliczna!
      Ja pochłaniam serię ''Lux'' wzrokiem!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Tak są naprawdę fajne :*. Mi się najbardziej podoba seria okładek książek "Klątwa Tygrysa" Colleen Houck i "Alicja w Krainie Zombi".
    Są super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naprawdę miło to słyszeć! :D
      Buziaki :-*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam patrzeć na książki, a jeszcze bardziej je czytać!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Okładka "Zmierzchu" jest ekstra, też mi się podoba. Pojawiła Ci się literówka w tytule postu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od razu ją poprawiłam!
      Faktycznie ta okładka jest super!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Uwielbiam okladki : Hopeless i Zmierzchu :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Hopeless'' ma bajeczną okładkę, ''Zmierzch'' również!
      Już kliknęłam, buziaki :*

      Usuń
  6. Piękne okładki dają podwójną radość z zakupu! Nie dość, że można się rozkoszować czytaniem to i dla wzroku są przyjemnym bodźcem. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z tobą zgadzam! Aż miło popatrzeć na śliczną szatę graficzną! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Wszystkie, które wymieniłaś w poście uwielbiam! <3
    Świetny post, już nie długo u mnie będzie podobny :3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super! Czekam z niecierpliwością! :*
      Buziaki :* <3

      Usuń
  8. Do Rywalek na razie mnie nie ciągnie, ale trzeba przyznać, że okładki mają świetne. Tak samo, jak "Czerwona królowa", po którą planuję niedługo sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz czytam ''Elitę'', a ''Czerwoną królową'' mam w planie przeczytać po całej ''Selekcji''
      Buziaki :*

      Usuń
  9. "Czerwona królowa", seria "Selekcja" oraz "Hopeless" mają piękne okładki :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się absolutnie! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. "Selekcja" ma chyba najładniejsze okładki, jakie kiedykolwiek widziałam ;)
    Bardzo podobają mi się też okładki "Darów Anioła"
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, okładki ''Darów Anioła'' są śliczne!
      Miałam umieścić tę serię w tym poście, ale w domu mam tylko ''Miasto kości''.
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Mam podobne zdanie co do wszystkich okładek oprócz "Hopeless". Dla mnie najcudowniejszą szatę graficzną ma "Merlin: nieznane lata" i "Zwiadowcy". Czytałaś? :)
    Pozdrawiam, http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji, ale ''Zwiadowców'' mam w planach!
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Te okładki są przecudowne *-*

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że ci się podobają!
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Codziennie rano budzę się i widzę grzbiety serii Lux one są prześliczne od razu z rana mam dobry humor :D pozdrawiam
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA mam tak samo! Zerkam na serię Lux i zaczynam dzień z uśmiechem na ustach! :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Te okładki są naprawdę śliczne, choć nie zawsze ładna okładka i idzie w parze z jakością :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a szkoda, byłabym pewna, że przeczytam jakąś świetną książkę, a tak to dryfuję na nieznanych wodach. Życie... XD
      Buziaki! :*

      Usuń
  15. Zawsze lubiłam okładkę ,,Zmierzchu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, jest NIESAMOWITA! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie