wtorek, 26 stycznia 2016

Liebster Blog Award #3


Witajcie książkowe potworki!
Dopadła mnie grypa, ale przychodzę do Was z kolejnym LBA, tym razem zostałam nominowana przez autorkę cudownego bloga Books by Geek Girl, za co bardzo dziękuję i zapraszam na jej bloga! :*
Zaczynajmy! :D
1. Co uważasz na temat książek z gatunku fantastyki?
 Absolutnie uwielbiam! Fantastyka zawsze była, jest i będzie u mnie na pierwszym miejscu, według mnie  nic tak nie daje szczęścia jak książka z fantastycznym wątkiem! :D 
2. Jaka jest twoja ukochana książka? 
Nie mam jednej ukochanej książki, a do moich ulubionych należą: trylogia ''Igrzyska śmierci'', trylogia ''Dotyk Julii'', seria przygód Harrego Pottera, ''Pocałunek Kier'', ''Dzień, w którym umarłam'' i wiele innych. :)


3.  Najlepszy film jaki widziałeś/ widziałaś w poprzednim roku?
Troszkę było tych filmów, ale w 2015 szczególnie urzekł mnie ''Trzy metry nad niebem'' <3



''To nic jesteśmy dla siebie stworzeni. W końcu się spotkamy. Ale jedyne co się zdarza, to że nadchodzi zima.'' <3
4. Utożsamiasz się z jakimś bohaterem książkowym?
Oczywiście! Na trzecie imię będę miała Julia, tak jak Julia Ferrars, a Diletta Mair idealnie pasuje do mojego charakteru! :D
  5. Jakie magiczne zwierze chciałbyś/chciałabyś posiadać?
Testrala albo smoka! Jako, że jestem szalenie zakochana w serii przygód Harrego Pottera to z chęcią przygarnęłabym jakieś magiczne zwierzę! Zgredek najlepszy! <3
6. Marvel, czy DC?
Nie czytam komiksów, ale kiedyś wpadło mi w łapki dzieło Marvel'a i byłam zadowolona. :D
7. Ulubiony serial?
American Horror Story! <3 Dla mnie najlepszy! <3
  8. Jak układasz ksiązki w swojej domowej biblioteczce?
Trudne pytanie, mój sposób ułożenia książek jest dosyć skomplikowany. Głównie biorę pod uwagę: wydawnictwo, kolor, autora, rok wydania, datę przeczytania i inne. :)
 9. Masz możliwość zamienienia się w jednego z superbohaterów. Kogo byś wybrał/wybrała?
To jest dosyć ciężki wybór. Na pewno chciałabym być w skórze Julii Ferrars i poznać kogoś takiego jak Aaron Warner, ale świat magii Harrego Pottera również jest genialny. Jedyne czego bym nie chciała to zostać trybutem, kocham Igrzyska, ale nie wiem czy podołałabym takiej walce o życie.
10. Kogo chciałbyś/chciałabyś spotkać na swojej drodze: Dumbledora z listem do Hogwartu, czy Gandfalfa, który wysłałby cię na ważną misję?
 Ja jako uczennica Hogwartu, jejku jak to cudownie brzmi! :D Nie jestem zbytnio fanką Hobbita, ta książka nigdy mnie nie przyciągała, a film uważam za przeciętny. :/
11. Jaki jest twój ulubiony czarny charakter?
Zdecydowanie Aaron Warner i Alois Petersen! <3 O takich mężczyznach nigdy się nie zapomina! :*

Nominuję:
Addicted to books
Koło Anonimowych Książkoholiczek
W moim świecie
Kolorowy świat genialnych książek
 Fantastyczne książki
TheMessofBookie 
Na półce i w sercu. 
MAJUSKUŁA | BLOG 
Książkownia 
Czytam, piszę, recenzuję, polecam 
Bookowe-love 


Pytania:
1. O jakiej porze dnia lubisz najbardziej czytać? Dlaczego?
2. Wolisz pisać recenzje, czy wykonywać TAGi?
3. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach książkowych?
4. Jakie są twoje pasje poza czytelnictwem?
5. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?
6. Lato, jesień, wiosna czy lato? Którą porę roku najbardziej lubisz?
7. Ile czytasz książek miesięcznie?
8. Jaki jest twój ulubiony serial?
9. Jaki był najgorsza obejrzana przez ciebie ekranizacja?
10. Czytasz komiksy?
11. Jakie masz plany czytelnicze na luty?
Już niedługo recenzja ''Elity''. 
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
''Niech los zawsze Wam sprzyja!''
Buziaki :*
StormWind 

 

 
 



26 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację! Mam jeszcze zaległe LBA, więc odpowiedzi na te pytania pojawią się nieco później :D
    Genialne odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Nominacja w pełni zasłużona! :D
      Dziękuję! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Miałam zamiar wykonać jakiś TAG, więc Twoja nominacja spadła mi z nieba:)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i czekam na twoje odpowiedzi!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Oglądałam ,,Trzy metry nad niebem" i szczerze mówiąc to niezbyt mi się podobało, ale każdy ma swój gust! ;)
    Również bardzo lubię książki o gatunku fantastycznym! c:
    Nie oglądałam Harrego Pottera, ale wiele razy nad tym myślałam, za to obejrzałam Hobbita i Władcę Pierścieni (i od razu bardzo polubiłam)
    Twój sposób układania książek jest naprawdę skomplikowany! :O
    Ja układam je na podstawie wysokości ;p
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    Również obserwuję i dziękuję za komentarz dodany na moim blogu! ;)
    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, masz rację! :D
      Fantastyka najlepsza! <3
      Władcy Pierścieni nie oglądałam. :/
      A Harrego Ci polecam z całego serca! :*
      Proszę bardzo!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji! Boże, ile ja pozytywnych słów słyszałam/czytałam już o ,,Trzy metry nad niebem'', a ja nadal nie mogę się zmusić, aby obejrzeć, trochę nie moje klimaty, ale wszystkiego trzeba spróbować. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie obejrzyj! Naprawdę warto! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację, bardzo chętnie odpowiem na pytania :)
    "Trzy metry nad niebem" to jeden z moich ulubionych filmów <3
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje odpowiedzi! :D
      Ten film jest nieziemki, uwielbiam! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za nominację, niedługo na pewno wykonam ! Też wolałabym list z Hogwartu <3
    Pozdrawiam ciepło :))
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, jestem bardzo ciekawa twoich odpowiedzi! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Cieszę się, ze fantastyka jest u Ciebie na pierwszym miejscu! Niestety dużo osób nie docenia tego gatunku, nie wiedzą co tracą. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyka jest najlepsza! :D
      Masz rację, oni nie wiedzą co tracą! :/
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Zamierzam kiedyś zainwestować w parę tomów komiksów Marvela takie marzenie. Mi bardziej podobała się druga część "Trzy metry nad niebem", "Tylko ciebie chcę" było lepsze wciąż czekam na trzecią część.
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, ''Tylko ciebie chcę'' również było świetne! :D
    Także czekam na następną część, może kiedyś się ukaże!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak! Zgredek jest uroczy *.* Sama bym go zaadoptowała ( mam nadzieję, że mój pies by go zaakceptował) :D O matko! Smoka też chcę <3
    Uwielbiam Trzy metry nad niebem <3 A to zakończenie... brak słów! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgredek jest po prostu nieziemski, zgadzam się całkowicie. *.*
      A to zakończenie... po prostu brak mi słów! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Fantastyka najcudowniejsza.♥ Ooo, wreszcie ktoś z blogosfery uwielbia AHS tak samo ja! Jaki jest twój ulubiony sezon?:D Jeśli ciekawi cię moje zdanie... Zdecydowanie pierwszy i trzeci.

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się fantastyka ponad wszystko! <3
      Ja najbardziej lubię trzeci sezon podobnie jak ty! :*
      Oczywiście, że ciekawi mnie twoje zdanie! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Rozpoczęłam oglądanie American Horror Story i okazał się genialny, jednak po skończeniu pierwszego sezonu czuję się rozdarta, czy oglądać kolejne. No bo, kurczaczek, zmienili fabułę. Ja już polubiłam tamtych bohaterów i podobał mi się sezon z tym domem i choć rozumiem, że ciągnięcie tego nie miałoby sensu, bo popsuli by serial, ale no... nie moja wina, że czuję się rozdarta :D (TYPOWA BABA)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wkurzyła ta zmiana bohaterów, ale mogę ci polecić trzeci sezon, który jest nieziemski i mi się bardziej podobał od pierwszego! :D
      Oj tam! Typowe baby są najlepsze! (mówi to typowa baba) :D
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Dziękuję bardzo za nominację już jutro pojawi się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na twoje odpowiedzi! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Koniecznie muszę obejrzeć ,,Trzy metry nad niebem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz i to koniecznie! To mój ulubiony film, z całą pewnością warty uwagi! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie