wtorek, 12 stycznia 2016

Liebster Blog Award #2

Witajcie kochani !
Dziś mam dla Was następną część LBA, za nominację dziękuję SilverMoon z bloga Fantastyczn książki  <3 !


1. Czy piszesz swoje opowiadania/ wiersze?
Kiedyś pisałam wiersze, a od niedawna opowiadania, dzięki mojej przyjaciółce, która uważa, że mam ogromny talent pisarski.
 2. Wolisz czytać na świeżym powietrzu czy w domu?
Zdecydowanie na świeżym powietrzu, latem siadam na huśtawce i bujam w chmurach z lekturą, a moje włosy szaleją na wietrze, a zimą na ławce przed domem. Zimno to dla mnie nie problem, kocham je! Oczywiście czytam też w domu, każda chwila z lekturą jest świetna!
3. Wolisz książki, które są w jednym tomie czy każdą książkę osobno?
Kocham książki w każdej postaci, ale te osobno czyta mi się wygodniej. Grube tomisko ciężko wziąć do torebki.
4. Co sądzisz o ''fanfikach''?
Zdecydowanie uwielbiam! Mój kolega pisze genialne ''fanfiki'' i czytam je z uśmiechem na ustach!
5. Czy masz jakiegoś znienawidzonego autora?
Niestety ale tak, Veronica Roth i zakończenie ''Wiernej'' masakryczne połączenie.
Nie jestem zdecydowanie jej fanką, choć pierwsza część trylogii była fajna.
''Wierna'' jak ja tego nie lubię!
6. Co myślisz o zabijaniu przez autora głównego bohatera książki?
Ojej, jak ja tego nie lubię! Masakryczne uczucie, nie tylko świat książkowy się wali, ale też moje życie. Przywiązuję się bardzo do postaci, a tu niespodzianka. To jest okropne!
7. Wolisz czytać książki w postaci ebooka czy wersji papierowej?
Tak jak już wcześniej wspominałam - kocham książki w każdej postaci, ale ebooków używam tylko z konieczności. Myślę, że wersja papierowa książki jest cudowna, daje wiele możliwości!
Ja robię zawsze tak, a wy?
8. Masz jakieś dodatki książkowe?
Oczywiście! Mam koszulki z Harrego Pottera i broszkę kosogłosa oraz dużo zakładek!
9. Jeżeli mogłabyś wybrać świat z książki, w którym chcesz żyć, jaka książka by to była?
Zdecydowanie chciałabym żyć w magicznym świecie Harrego Pottera, to byłoby piękne!
10. Wolisz czytać zagraniczne książki czy polskie?
To jest trudne pytanie, ale muszę przyznać, że zagraniczne książki bardziej do mnie przemawiają, choć nie uważam, że polskie są złe.
11. Impreza czy domowe zacisze z książką?
Domowe zacisze z książką! Na imprezę nie zawsze mam chęć, a na książkę codziennie!
Dziękuję za świetne pytania!

Pytania:
1. Czy masz jakąś znienawidzoną książkę? 
2. Jaki jest twój ulubiony książkowy paring?
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
4. Czy poświęciłeś/aś już coś dla bloga?
5. Wolisz kupić czy wypożyczyć lekturę?
6. Jak duża jest twoja domowa biblioteczka?
7. Słodkie ciasto czy gorzka czekolada? Co byś wybrał/ła?
8. Jaka była pierwsza przeczytana przez ciebie książka (z wyjątkiem lektur szkolnych) ?
9.  Ile książek zamierzasz przeczytać w 2016?
10. Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek?
11. Czy wcześniej znałaś mojego bloga (jeszcze przed nominacją) ?
''Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu" 
Trzymajcie się cieplutko!
Buziaki :*
StormWind



34 komentarze :

  1. Świetne odpowiedzi :D
    Będę wpadać tu częściej ^^
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bardzo się cieszę i zapraszam! :*
      Wspólna obserwacja oczywiście!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ja nigdy nie potrafiłam czytać na świeżym powietrzu, ale uwielbiam czytanie w komunikacji miejskiej - zawsze wtedy łatwiej mi się skupić ;) Ja dotarłam do drugiego tomu "Niezgodnej" - dalej nie dałam rady i również do fanek Pani Roth nie należę.
    Pozdrawiam, Lunatyczka z bloga blondie-in-wonderland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nigdy nie potrafiłam czytać w komunikacji miejskiej!
      Myślę, że wiele nie straciłaś nie czytając dalej!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. O nie! Ja fanfików nienawidzę :D
    Ale reszta odpowiedzi świetna haha <3
    Buziaki i dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania!
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Nie wierzę, że ich nienawidzisz!
      Dziękuję <3
      Musiałam na nie odpowiedzieć, dziękuję za nominację raz jeszcze!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo interesujące odpowiedzi. Też bym chciała żyć w świcie magów. :) Bardzo dziękuję za nominację! Odpowiem w najbliższym poście. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Świat magów to byłoby cudowne!
      Prosze bardzo! :* Czekam z niecierpliwoscią na post!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Ciekawe odpowiedzi i dziękujemy za nominację! :)
    Za jakiś czas odpowiemy :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę bardzo!
      Czekam z niecierpliwoscią na wasze odpowiedzi!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Oj, ileż ja się napłakałam po śmierci moich ulubionych bohaterów. Rowling jest w tym mistrzynią, nie wybaczę jej kilku osób. :(

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wybaczę pani Rowling kilku osób. Przywiązałam się do kilku osób, a tu niespodzianka za niespodzianką, mimo to przygody Harrego uwielbiam!
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Ja również bardzo nie lubię, kiedy autor zabija głównego bohatera. Szczególnie wtedy, kiedy zdążyłam się już do niego przywiązać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uczucie kiedy przyzwyczajasz się do głównego bohatera, a potem umiera jest masakryczne!
      Współczuję Ci jeśli w ostatnim czasie tego doświadczyłaś!
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Również lubię czytać na świeżym powietrzu :D
    Harry Potter <3

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie na świeżym powietrzu jest super!
      PotterHead? O jak miło!
      Dziękuję!
      Buziaki ;*
      Już się zrewanżowałam! ;*

      Usuń
  9. Haha ten obrazek nowa ksiazka jak postepowac jest swietny;) fajne odpowiedzi . rowniez chcialabym do swiata harrego pottera:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja ten obrazek uwielbiam!
      Świat Harrego Pottera to byłoby piękne <3 !
      Buziaki :*

      Usuń
  10. W lecie na świeżym powietrzu czytanie jest cudne, ale w zimie ja bym zamarzła xD
    W kilku kwestiach się zgadzamy :D <3
    Dziękuje za nominację! <3
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zimę i chłodne powietrze mi nie przeszkadza. :D
      Oo to super! <3 <3
      Proszę bardzo, nominacja całkowicie zasłużona! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Ulubiony ksiązkowy paring? :D Czyli? XD
    Dzięki za nominację, na pewno w najbliższym czasie zrealizuję LBA, a on pojawi się pod koniec stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiony książkowy paring, czyli ulubiona para bohaterów. :D
      Super, bardzo się cieszę!
      Buziaki :*

      Usuń
  12. ciekawy post :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    obserwuję, prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Wspólna obserwacja oczywiście!
      Już obserwuję <3 !
      Buziaki :*

      Usuń
  13. świetny post :) ja też uwielbiam czytać na świeżym powietrzu :* czekam na następny post :D pozdrawiam buziaki :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na świeżym powietrzu jest najlepiej! :D
      Już robię nowy post, będzie wkrótce!
      Buziaki :D

      Usuń
  14. Super!
    Wspólna obserwaccja?
    Zacznij i daj znać u mnie!

    http://przecinekkropkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólna obserwacja? Oczywiście! :)
      Już obserwuję :* <3
      Buziaki :*

      Usuń
  15. czytanie na świeżym powietrzu jest super :)
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam pełno bluzek z HP. To już chyba obsesja. Czas zastanowić się nad terapią. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HP jest cudowne, więc wcale się tobie nie dziwię!
      Terapia niepotrzebna jest, po prostu bądź sobą! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Ja tam do zakończenia "Wiernej" nic nie mam, ale cala ta seria jest przeciętna.
    Również uwielbiam czytać na świeżym powietrzu - leżeć w hamaku z książką w ręku - jak ja za tym tęsknie :)
    Świetne odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, że ta seria jest przeciętna!
      Ja rownież tęsknię za słoneczkiem i za moim hamakiem, choć kocham zimę to nie mogę sonie leżeć na słońcu i czytać! :D
      Dziękuję! Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie