poniedziałek, 18 stycznia 2016

Jak pokochać księcia, czyli recenzja ''Rywalek'' Kiera Cass

O ''Rywalkach'' praktycznie wszędzie można usłyszeć, większość opinii jest pozytywna. Ja jestem troszkę zawiedziona, przyznam szczerze, że nie do końca tego się spodziewałam po tej książce.
 Trzydzieści pięć dziewcząt przybywa do pałacu, ale korona jest tylko jedna! Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać Wybraną. Każda poza Americą Singer.
Dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Oznacza konieczność rozstania z Aspenem – jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko tylko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie.
Miało być romantycznie, bajkowo, magicznie. Klimat bajkowy jest, ale niestety mało  bliskości głównych bohaterów.
Akcja jest bardzo fajna, książkę czyta się bardzo szybko.
Fabuła i pomysł na ''Rywalki'' były wspaniałe, ale według mnie książce ewidentnie czegoś brakowało!
Czego?
Wątku romantycznego!
Gdzie się podział nie wiem.
Nie mogę powiedzieć, że książka jest zła, ale według mnie pierwsze sto stron bardzo przypomina ''Igrzyska śmierci'' i czułam się jakbym właśnie sięgnęła po tę lekturę.
Następne dwieście stron to przygody głównej bohaterki, a emocje wylewają się ze stron! Byłam pod wrażeniem tego jak zachowanie Ami przypomina moje własne postępowanie, a książę? No cóż, wydaje mi się ideałem.
Mimo, że kocham ''czarne charakterki'' to tym razem w moim serduszku zostanie przystojny książę, Maxon i to na długo!
Moja ocena: 7/10
A wy czytaliście tę książkę? Co o niej myślicie?
A może macie w planach? 
''Niech los zawsze Wam sprzyja"
Buziaki :* 
StormWind
''Czasami, aby coś ukryć, najlepiej robić to na oczach wszystkich.''

41 komentarzy :

  1. Ja na razie mam w planach, jednak muszę się trzymać mojej kolejki, więc nie wiem, kiedy sięgnę po tę książkę :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejka najważniejsza! Ja mam już plany książkowe na cały rok! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Od dawna planuję przeczytać Rywalki.
    Zapowiadają się genialnie :)
    Miłego wieczoru! ;*

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest bajeczna, ale ma kilka wad niestety :(
      Dziękuję i wzajemnie miłego wieczoru! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Wiem, że to seria pełna wad, ale i tak ma swój urok!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a ten bajkowy klimat jest cudowny! :D Aż pojawia się uśmiech na mojej twarzy na myśl o księciu! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Ja przeczytałam tą książkę kilka miesięcy temu i uważam, że jest fantastyczna, jednak mi również brakowało wątku romantycznego :/
    Pozdrawiam :) http://felicja-bookaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było więcej tego wątku to byłoby lepiej, ale i tak podzielam twoją opinię, że książka jest fantastyczna! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Mam w planach całą serię od dawna, ale jak zwykle czasu mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak czasu to przykra sprawa! Mi też go brakuje na kilka książek, które bardzo chciałabym przeczytać! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Mam na nią chęć :)

    Buziaczki ♥
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie książka fantastyczna, ale ma troszkę wad niestety! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Czytałam, wiesz o tym. Moje wrażenie było nieco lepsze, od Twojej recenzji. Ale druga część rozczarowała mnie bardziej. A trzecia.. cóż, nie zdradzę Ci, bo wkrótce pojawią się recenzję. Dziś skończyłam czytać Książę i Gwardzista Kiery Cass, więc zapewne recenzja pod koniec pierwszego tygodnia lutego. A przede mną jeszcze.. Dwie części ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiem, że czytaś. Jejku druga gorsza? Nie tylko nie to! Choć spodziewałam się tego po pierwszym rozdziale już, nie lubię trójkącików!
    Z chęcią zobaczę twoje recenzje! :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mam w planach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przeczytaj koniecznie i czekam na twoją opinię! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Skoro nie ma wątku romantycznego to z wielką chęcią sięgnę po tę pozycję. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat to się średnio podobało, ale przeczytaj koniecznie, czekam na twoją recenzję! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Mam ją w planach i mam nadzieję że uda mi się przeczytać całą serię :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę powodzenia, miłej lektury! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Jak na razie przeczytałam dwie pierwsze części, ale w wolnej chwili na pewno sięgnę po kolejne ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że trzecia część jest o wiele lepsza niż poprzednie, miłej lektury! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Ciągle planuje przeczytać,ale jakos nigdy nie mogę sie zabrać za tą serię. no cóż może kiedyś mi się uda.Bardzo ciekawie piszesz;).Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się spodobała recenzja! :*
      Przeczytaj koniecznie, czekam na twoją opinię! :)
      Wpadnę oczywiście! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Mi osobiście bardzo seria się podobała chociaż troche przewidywalna pozdrawiam
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ta seria jest troszkę przewidywalna! :D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  15. Dla mnie ładna okładka i niewiele ponad to ;)
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację okładka jest śliczna, ale książka ma kilka wad niestety! :(
      Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  16. Kiedyś planowałam sięgnąć po tę serię, ale z biegiem czasu się rozmyśliłam. Kilka niezbyt dobrych opinii sprawiło, że na razie po nią nie sięgnę. Ale trzeba przyznać, że ta seria ma świetne okładki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie musisz żałować tego, że po nią nie sięgnęłaś. Książka nie jest zła, ale czytałam o wiele lepsze! :D
      Okładki są cudowne, popieram całkowicie! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Przeczytałam trylogię o Americe - przyjemna, ale mnie nie porwała; z pozostałymi tomami dałam sobie spokój. Jednak okładki ma naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie porwała niestety, a myślałam, że będzie o wiele lepsza! :D
      Okładki przepiękne, masz rację! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Mnie od dawna ciągnie do tej serii, mimo że słyszałam już wiele negatywnych opinii :) I te nieziemskie okładki! ♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś sama się przekonać, być może tobie się spodoba! :D
      Masz rację, okładki są nieziemskie! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Zaczęłam wczoraj czytać "Rywalki" i bardzo mi się podobają ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ''Rywalki'' bardzo wciągnęły, ale liczyłam na coś innego, lepszego! :/
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Ja czytałam i moim zdaniem jest genialne.
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo zawiodłam się na ''Elicie'', a przede mną ''Jedyna'', mam nadzieję, że ta książka okaże się lepsza!
      Okładki są nieziemskie! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Zastanawiałam się kiedyś nad przeczytaniem, bo przyciągneły mnie okładki :) może kiedyś wrócę do nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki są na prawdę niesamowite, ale co do ''wnętrza'' to liczyłam na coś więcej. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Nie ma wątku romantycznego? xD No jak to? A Maxon? xD Nie jest to może zupełnie typowy wątek miłosny, gdzie chłopak i dziewczyna nie mogą przestać o sobie myśleć i ciągle chcą przebywać w swojej obecności, ale występuje... :P
    Uwielbiam tę serię i kocham okładki <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie