czwartek, 7 stycznia 2016

Jak pokochać ''Krwawego Wilka'', czyli recenzja ''Pocałunku Kier'' - Lynn Raven

''Pocałunek Kier'' to książka, która skradła moje serce.
Mogę nawet powiedzieć, że wreszcie przeczytałam coś na tyle dobrego od nie wiem jak długiego okresu.
Lektura opowiada o przygodach uzdrowicielki Lijanas, która została porwana ze swojego miejsca zamieszkania przez ''Krwawego Wilka''. Morgan to główny bohater książki, nazywany właśnie ''Krwawym Wilkiem''. Jego zadaniem jest dostarczenie Lijanas na dwór Kierów, aby uzdrowić króla.
Uzdrowicielka myśli tylko o ucieczce, lecz na drodze bohaterów stanie wiele niebezpieczeństw, które ich zbliżą.
 Opowieść przestawiona przez Lynn Raven jest niezwykła, pełna akcji, zaskoczyła mnie i to nie raz. Akcja jest tak szybka i wartka, że byłam zaskoczona jak bardzo mnie ta książka wciągnęła.
Jedynym minusem ''Pocałunku Kier'' są troszkę za bardzo rozwlekłe opisy miejsc i sytuacji, ale to tylko na początku książki.
Bohaterowie idealni, mogę spokojnie powiedzieć, że przypominają ludzi żyjących w naszym świecie.
JAK POKOCHAĆ ''KRWAWEGO WILKA''?
Morgana nie mogłam nie pokochać, ponieważ ''czarne charakterki'' kocham, a wy?
Każda postać jest przemyślana, a wątek miłosny świetnie napisany!
W pewnych momentach odczuwałam, że jestem Lijanas, która do końca nie wie co zrobić, ale idzie zawsze drogą dobra.
Wiem co zrobię! Zdobędę jak najszybciej inne dzieła autorki, a tą książkę polecam i to z czystym sumieniem.
Moja ocena: 9/10
A wy czytaliście? Macie może w planach? Jakie są wasze odczucia co do tej książki?
Podzielcie się nimi koniecznie!
''Niech los zawsze Wam sprzyja''!
Buziaki :*
StormWind

28 komentarzy :

  1. Chyba coś dla mnie :) Zainteresowałaś mnie :)

    Zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bardzo się cieszę i zachęcam do przeczytania.
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam Pocałunek Kier <3
    Jedna z moich ulubionych książek!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwnię się, że uwielbiasz "Pocałunek Kier" przecież to super książka!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Czuję się zainteresowany ^^
    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka świetna, polecam serdecznie!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Muszę przeczytać tę książkę! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka genialna i polecam ci ją serdecznie, jej się nie czyta, "Pocałunek Kier" się pochłania!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Bardzo zachęcająca opinia :) mam nadzieje że koleżanka pożyczy mi tę książkę :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koleżanka musi Ci pożyczyć, bo książka jest naprawdę warta przeczytania!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Skoro polecasz to może się skuszę. Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, bo naprawdę warto. Książka jest świetna.
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Cudna okładka *0*
    Podoba mi się i na pewno sięgnę ;p

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest świetna!
      To świetnie, bo naprawdę warto przeczytać, polecam!
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Ja również uwielbiam czarne charaktery, więc już jestem ciekawa tego Morgana :D Dobrze, że akcja w książce jest szybka, bo to także bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgan jest super! Polecam "Pocałunek Kier"! Akcja, bohaterowie, książka wszystko jest świetne!
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Dlaczego ja o tej książce jeszcze nie słyszałam ? :D
    Muszę ją nadrobić, bo wydaje się być naprawdę ciekawa :D
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego, ale polecam serdecznie, ponieważ rewelacyjna.
      Buziaki :*

      Usuń
  10. czytałam o byłam zachwycona:) polecam również każdemu

    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że byłaś zachwycona, bo książka świetna!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Oo i kolejna pozytywna opinia o tej ksiazce koniecznie musze przeczytac jesli wpadnie mi w rece . mam nadzieje ze dla mnie okaże sie rownie dobra co dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę warta przeczytania, też mam nadzieję, że Ci się spodoba!
      Buziaki :*
      Dziękuję za obserwację!

      Usuń
  12. Super recenzja ;) aż mam ochotę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 !
      Przeczytaj koniecznie, bo warto! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Oprócz zachęcającej okładki bardzo przekonuje mnie okazja mienia tak cudnej okładki na półce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, okładka jest cudowna!
      Buziaki :*

      Usuń
  14. To jedna z moich ulubionych książek, cieszę się, że i Twoje serce skradła :) W podobnych klimacie jest Imperium ognia Saaby Tahir, polecam, zakochasz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest tak świetna, że jestem pewna, iż podbije jeszcze wiele serc!
      Chętnie sięgnę po tę pozycję, dziękuję za propozycję! <3
      Buziaki! :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie