wtorek, 26 stycznia 2016

Jak pokochać Belen Martinez Sanchez, czyli recenzja ''Dnia, w którym umarłam''

''Dzień, w którym umarłam'' to książka, która skradła moje serce, mimo, że czytałam ją dosyć dawno to postanowiłam napisać jej recenzję.
Dla Diletty Mair wszystko zmieniło się drugiego października dwa tysiące trzeciego roku. Wtedy zrozumiała, że naprawdę istnieje życie po śmierci. Że anioły mają niewiele wspólnego z jej wyobrażeniami, a zamieszkane przez demony piekło jest czymś jak najbardziej rzeczywistym.
Drugi października dwa tysiące trzeciego roku okazał się dniem innym niż wszystkie.
Tego dnia Diletta Mair umarła.
Książka wciągnęła mnie w swój świat już od pierwszych stron, akcja jest wręcz idealna, inna niż w dotychczasowych przeczytanych przeze mnie książkach.
Główni bohaterowie fantastyczni, urzekł mnie Alois Petersen, czyli ten przystojny, a za razem tajemniczy chłopak. Komuś mogłoby się wydawać, że książka jest nawiedzona i mało zgodna z życiem normalnych ludzi, ale według mnie ''Dzień, w którym umarłam'' to genialna lektura, opowiadająca o innym życiu, niż to nasze na Ziemi.
I tak jak w książce zagubiona dziewczyna może odkryć swoje prawdziwe ''ja'', tak czytelniczka może poznać nowy ''czarny charakterek'' i zakochać się bez pamięci! 
Moja ocena: 9/10 i z całego serca gorąco polecam! :*

A wy czytaliście tę książkę? Co o niej myślicie?
Macie może w planach? 

''Niech los zawsze Wam sprzyja''
''Kobiety to szatany... skończone diablice''
Buziaki :*
StormwWind

'' - Diletta!
- Co, Alois?
Wtedy nie wytrzymałem i wybuchnąłem śmiechem. Kto by przypuszczał... Kruk zakochany w ptaszynce.
- Do cholery, kawał z ciebie pieprzonej debilki - szepnąłem, gwałtownie ją do siebie przyciągając. - I niech mnie trafi szlag, ale... taką cię uwielbiam.''

29 komentarzy :

  1. Fajnie, że książka tak wciąga. Nie mam jej obecnie w planach, ale kto wie, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki powinny jak najbardziej wciągać! :D
      Polecam serdecznie, bo serio warto! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Jak ja kocham tę książkę <3
    Po prostu ubóstwiam.
    Już nie mówiąc o Aloisie- jeden z moich małżonków XD
    Ładna opinia <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ją kocham! <3
      Alois jest najlepszy, również mój małżonek! XD
      Dziękuję! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale może kiedyś ją przeczytam ;)
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj, książka nie jest bardzo popularna, ale naprawdę warta uwagi! :D
      Polecam serdecznie, buziaki :*

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale fabuła brzmi ciekawie. Czasem lubię sięgnąć po takie oderwane od rzeczywistości powieści. :)
    _______________

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabuła jest naprawdę świetna! :D
      Sięgnij koniecznie, warto! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. To może być ciekawe :) popatrzę za tą książką
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz koniecznie, ja dawno już nie czytałam czegoś tak dobrego! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ta książka i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytac :)

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie ją przeczytać, bo naprawdę warto! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie może się skuszę :)
    Pozdrawiam :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest bardzo fajna, więc polecam raz jeszcze, czyta się ją bardzo przyjemnie! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. O książce słyszę po raz pierwszy, będę miała ją na uwadze przy wyborze lektur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie, gwarantuję Ci, że będziesz oczarowana głównym bohaterem! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale bardzo chętnie ją przeczytam.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest średnio popularna, ale polecam Ci ją z całego serca, napewno cię zaciekawi! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Nie słyszałam o książce, ale lubię takie klimaty, więc poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz takie klimaty to książka z całą pewnością ci się spodoba! Poszukaj koniecznie, bo warto! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Hm, a czytałaś trylogię o Wiktorii Biankowskiej? :D Tam też dziewczyna umiera i trafia do piekła, zostaje diablicą :D I jest Beleth <3 A o tej książce jeszcze poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, ale chętnie po nią sięgnę! :D
      ''Dzień, w którym umarłam'' to książka naprawdę wata uwagi! Polecam!
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Nie czytałam jej, ale książka brzmi ciekawie c:

    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie, ta książka jest naprawdę warta uwagi! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Od dawna mam ją w planach, ale na razie posiadam tylko w formie ebooka:) Podoba mi się okładka, fajnie, że treść również zachęca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie okładka również zauroczyła!
      Polecam książkę serdecznie! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Tytuł obił mi się o uszy, ale chyba jednak po nią nie sięgnę:)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz, wątek życia po śmierci nie każdego zadowoli niestety. :/
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Szkoda, że tak króetka recenzja, ale fabuła bardzo mi się podoba ;) Jeśli wpadnie mi w ręce, mam zamiar przeczytać ;)
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie