poniedziałek, 4 stycznia 2016

Cytaty, które uwielbiam #3

 Cześć,
dziś przychodzę do Was z kolejną częścią Cytatów, które uwielbiam. Tym razem na wesoło - śmieszne i wzruszające dialogi, które spowodowały uśmiech na mojej twarzy!



- Augustus Waters - domyśliła się.
- Hm, może...
- O mój Boże! Widywałam go na imprezach. Co ja bym robiła z tym chłopakiem! To znaczy, nie teraz, skoro wiem, że jesteś nim zainteresowana. Ale, słodki Jezu, jeździłabym na tym jednonogim kucu po całym korralu.
- Kaitlyn! - przywołałam ją do rozsądku.
- Przepraszam. Myślisz, że będziesz musiała być na górze?
- Kaitlyn - powtórzyłam.
- O czym to mówiłyśmy... Jasne, ty i Augustus Waters. Może jesteś lesbijką?
- Chyba nie. To znaczy on mi się zdecydowanie podoba.
- Ma brzydkie dłonie? Czasami piękni ludzie mają paskudne dłonie.
- Nie,  ma fantastyczne dłonie.
~Gwiazd naszych wina 

- Czego używasz do włosów, że tak ci się układają? - spytała
Roześmiał się tylko i przeczesał je jeszcze raz.
- Niczego.
- Niczego?
- To chyba dlatego, że ich nie myję.
- Ale nigdy? - skrzywiła się.
- No, może raz na miesiąc
Cath zmarszczyła nos i potrząsnęła głową.
- To obrzydliwe.
- Nieprawda, w międzyczasie je przepłukuję.
- Nadal obrzydliwe.
- Ale są idealnie czyste. - Pochylił się ku niej tak, że włosami dotknął jej ramienia. Ten pokój był zdecydowanie zbyt mały. - Powąchaj.
Odsunęła się.
- Nie zamierzam.
- No to ja sobie powącham
~Fangirl

-  Hej. - Szturchnęłam go delikatnie. To niesamowite, że można się czuć chronionym przez kogoś i jednocześnie być gotowym na wszystko, nawet oddać życie, by chronić jego. - Znam zasady. Mieszkam tu dłużej niż ty. (...)
- Ledwo co. Mieszkam tu od urodzenia. Ty jesteś przeszczepem. - Znowu go szturcham, tym razem mocniej, a Alex wybucha śmiechem i chwyta mnie za ramię, Zaczynam chichotać. (...) - Dzikus! - piszczę kiedy ze śmiechem łapie mnie i przyciska plecami do koca.
- Mieszczuch! - odpowiada, przewracając się na mnie, a potem mnie całuje. I wtedy wszystko się rozpływa: upał, feeria kolorów, dryfowanie.
 ~Delirium

- Nie jestem humorzasty...
- Taa, bracie. - Kenji odkłada sztućce. - Jesteś humorzasty. Nic tylko ''zamknij się Kenji'', ''idź spać Kenji'', ''nikt nie ma ochoty oglądać cię nago''. Tysiące ludzi marzy o tym, żeby zobaczyć mnie nago. Mogę to udowodnić.
~Sekret Julii

 - Więc to cię kręci, co?
Jestem zażenowana.
Kenji śmieje się szczekliwie
- Jeszcze nigdy nie widziałam go w sportowych ciuchach - staram się żeby mój głos brzmiał normalnie - Ani w szortach.
Kenji unosi brew.
- Założę się, że widziałaś go bez.
Chciałabym umrzeć.
~Dar Julii

- Idiota - wycedziła - Brakuje ci nawet podstaw dobrego wychowania.
- Co ty nie powiesz. Nikt mi tego nie zarzucił... w ciągu ostatnich dwóch minut. (...)
- Mam nadzieję, że po śmierci się na ciebie nie natknę - burknęła.
Teatralnym gestem złapałem się za serce, niby do głębi zraniony tymi słowami.
- Nie! Diletta Mair mnie nienawidzi. Boże nie zniosę tego! - zakrzyknąłem zrozpaczonym głosem - (...)
- Idź... idź do diabła - wyszeptała.
- Nie wysyłaj mnie tak blisko, skoro wolę przebywać z dala od ciebie.
Runęła schodami w dół, przeskakując po dwa stopnie i drżącymi rękoma przytrzymując się barierki.
~Dzień, w którym umarłam

W końcu zostawił mnie w spokoju.
- Skończyłeś już? - spytałam obojętnym tonem.
- Tak - powiedział z lubością.
Przymknął oczy. Wyglądał na rozmarzonego.
Tak mnie to rozgniewało, że zebrałam wszystkie siły i zamachnąwszy się potężnie, uderzyłam go w twarz.
Rozległo się głośne chrupnięcie.
- Auć! Au! - wrzasnęłam (...)
- Nic ci nie jest?
- Wszystko mi jest, chamie jeden! Złamałeś mi jakąś kość w dłoni!
- Bella, to ty sama ją sobie złamałaś. A teraz przestań tańczyć i pozwól mi ją zbadać!
~Zaćmienie

- Mam dziś mecz siatkówki i chciałbym żebyś przyszła. Będzie fajnie.
- Znowu wylejesz coś na mnie?
- Tylko jeśli weźmiesz ze sobą jakiś napój. (...)
- Myślę, że masz problemy - zauważyła.
- Jakie problemy?
- Hm, przede wszystkim jesteś zwyrodniałym zabójca kaczek.
Zaśmiał się i spojrzał jej w oczy. Opuściła wzrok na piasek, potem popatrzyła na piasek i znowu na niego.
~Ostatnia piosenka 

- Dlaczego tu przyjechałaś? - wyszeptał.
Nie bardzo wiedziała  o co mu chodzi.
- Sam mnie przywiozłeś.
- Dlaczego jesteś ze mną?
- Bo tak mi się podoba.
- To się cieszę.
- Naprawdę? Dlaczego? 
- Bo jesteś inteligentna. I interesująca.
Uniosła zapraszająco głowę.
- Kiedy ostatnim razem nazwałeś mnie interesującą, skończyło się pocałunkiem. (...)
~Najdłuższa podróż 

- Królowa. Jest absolutnie podła. Ale jeśli chcesz wygrać musisz z nią współpracować.
- Świetnie - odezwała się Allie. - Co teraz? I kiedy będę mogła skopać ci tyłek? 
Jo wręczyła jej resztę białych figurek.
- Jeśli będziesz trenowała i ciężko pracowała? Może przed dwudziestymi siódmymi urodzinami. Gram w szachy odkąd skończyłam pięć lat. Rozstaw swoje tak, jak ja moje, i będę mogła cię pokonać po raz pierwszy
~Wybrani 

To już koniec trzeciej części Cytatów, które uwielbiam, mam nadzieję, że czytając ten post uśmiechy pojawią się na waszych twarzach!
Napiszcie koniecznie w komentarzach jak Wam się podobał post!


Już niedługo opinia o ''Pocałunku Kier'' i nowy TAG!
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind

  

 

 

23 komentarze :

  1. Fajne cytaty wybrałaś. Ten z zacmnienia jest świetny ;)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten z "Zaćminia" to był pomysł mojej kochanej przyjaciółki, która jest fanką całej serii.
      Buziaki :*
      Zaczytanego roku! <3

      Usuń
    2. Dzięki i wzajemnie zaczytanego roku ;)
      Buziaki ;)

      Usuń
  2. Świetne cytaty! :D
    Buzia się mi cieszy jak wariatce :D
    Gwiazd naszych wina *-*

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Gwiazd naszych wina'' <3
      Cieszę się, że Ci się spodobał post.
      Właśnie chciałam, aby na buziach moich czytelników pojawił się uśmiech!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Świetne cytaty haha <3
    Buziaki :*
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne cytaty. Sama poszukuję cytatów żeby zrobić take nie wiadomo jeszcze co. Xd
    Buziaki :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, powodzenia w poszukiwaniu cytatów.
    Buziaki :*
    Zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wolałam ich nie skracać, bo utraciłyby swe piękno.
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Buziaki :*
      Zaczytanego roku!

      Usuń
  8. O jest i Kenji! Uwielbiam go :D Stęskniłam się za jego poczuciem humoru :D
    No i Gwiazd naszych wina haha! Świetne cytaty! Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kenji'ego uwielbiam! Jego poczucie humoru jest cudowne.
      "Gwiazd naszych wina" to świetna książka, polecam każdemu!
      Dziękuję, miło mi, że uśmiech zagościł na twojej twarzy! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na post :) Co prawda czytałam tylko Fangirl i Gwiazd naszych wina, ale uśmiechnęłam się na ten cytat z Levim :D
    Taka prośba do Ciebie ten zielony kolorek strasznie wali po oczach mogłabyś zmienić na jakiś ciemniejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Levi jest super, fajnie, że uśmiech zagościł też na twojej twarzy.
      Oczywiście, że mogłabym! Zmienię na ciemniejszy jak tylko będę miała chwilkę.
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Cytat z "Zaćmienia" jest przezabawny :D uśmiałam się już podczas poszukiwań :) Czekam na następne cytaty <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ten cytat jest genialny! Dziękuję kochana, to dzięki tobie powstał ten post!
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Następne będą już niedługo kochana!
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Widzę, że mam sporo do nadrobienia, bo czytałam zaledwie kilka książek z Twojego zestawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki, które wybrałam są naprawdę dobre i polecam serdecznie!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie