piątek, 11 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Witajcie, 
zostałam nominowana przez autorkę bloga Fantastyczne książki do tagu Liebster Blog Award, za co jestem bardzo wdzięczna i dziękuję <3 !

1. Jaki jest twój ulubiony napój?
 Zdecydowanie woda niegazowana! Oprócz tego lubię jeszcze sok pomarańczowy i kakao. Nie ma nic lepszego niż czytanie pod kocykiem razem z cieplutkim kakao!


2. Jaka jest twoja cecha charakterystyczna?
Zaradność, potrafię się znaleźć w każdej sytuacji i jakoś przetrwać mimo wszystko.

3. Jaka jest twoja największa wada?
Myślę, że niecierpliwość to moja największa wada. Nie lubię nudy, a jeśli muszę na coś czekać to zaczynam się denerwować.

4. Czy lubisz zostawiać niedokończone książki?
Nie lubię i staram się tego unikać. Wolę przebrnąć przez książkę, nawet jeśli mi się średnio podoba, potem jestem z siebie dumna.  

5. Filmy czy seriale  (na podstawie książek) ?
Zdecydowanie filmy! Uwielbiam je, zaś jeżeli chodzi o seriale to nie oglądam ich zbyt wiele. 
Wolę obejrzeć film i porównać z powieścią, muszę przyznać, że czasem seriale gorzej oddają ogólny sens książki według mnie.

6. Jakie są twoje ulubione święta?
Kocham zimę, więc moje ulubione święta to spotkania z rodziną, gdy za oknem pada śnieg. Ten bożonarodzeniowy klimat jest niezwykły, wspólne spotkanie przy wigilijnym stole, to że na chwilę zapominamy o codziennych kłopotach i pamiętamy o bliskich. 

7. Czy masz już prezenty dla bliskich?
Mam już prawie wszystko, ale muszę kupić jeszcze przyjaciółce parę drobiazgów i książkę dla taty.

8. Jak reagują znajomi na to, że lubisz czytać?
Tutaj różnie bywa, ponieważ mam znajomych, którzy czytają nałogowo i dużo rozmawiamy o książkach, ale znam też osoby nieczytające, które jak dowiadują się, że czytam to zadają pytania: po co? dlaczego? To troszkę przygnębiające...

9.Jaka jest twoja największa pasja?
W moim sercu są miejsca na dwie pasje: książki i rysowanie, kocham je ponad wszystko! Oprócz tego jeszcze fotografowanie.

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
To jest dosyć trudne pytanie, ale zawsze marzyłam o zawodzie, który połączymy moją chęć pomagania innym i zmieniania wyglądu - chirurgia plastyczna.

11. Jakie jest twoje największe marzenie?
Oczywiście odpowiem tak jak każdy książkoholik, że chciałabym mieć wielką biblioteczkę książek to jest moje największe marzenie! Chciałabym także w przyszłości dużo pomagać innym, stąd pomysł na mój zawód.

12. Kim chciałeś zostać jak byłeś mały?
Nie wiem dlaczego, ale już jako mała dziewczynka marzyłam o chirurgii, może dlatego, że moja siostra ciągle narzekała, że nie podoba jej się własny wygląd?  

13. Jaki kraj chciałbyś odwiedzić?
 Japonia! Zawsze o tym marzyłam! 

14. Którą porę roku lubisz najbardziej?
Zimę, uwielbiam święta i śnieg! Nie jestem ciepłolubna zbytnio.

 15. Wakacje: morze czy góry?
Góry! Uwielbiam górskie wspinaczki!

Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony deser?
2. Od czego jesteś uzależniony (oprócz książek)?
3.  Co lubisz robić w wolnym czasie?
 4. Czy masz ulubioną książkę? Jaką?
5. Wolisz kupować czy wypożyczać książki?
6. Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja powieści?
7. Co najbardziej lubisz w świętach?
8. Dlaczego masz bloga?
9. Co sprawia ci radość?
10. Co robisz gdy jest ci smutno?
11.  Jaki jest twój wymarzony zawód?
12. Czego najbardziej nie lubisz w zachowaniu ludzi?
13.  Jaki jest twój ulubiony miesiąc?
14.  Czas wolny: leniwie czy pracowicie?
15. Jaka jest twoja największa pasja? 

Nominuję: 
oraz
Trzymajcie się cieplutko
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind
 

18 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za nominację! Niedługo odpowiem na twoje pytanka!
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Już czekam na twoje odpowiedzi!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Zgadzam się, czytanie książki pod ciepłym kocem z kubkiem kakao, to coś świetnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty rownież czytasz pod kocykiem z pysznym kakao? Miłego czytania!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Ja jednak zdecydowanie wolę morze, a do Japonii też z chęcią bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japonia to piękny kraj! Marzę rownież o podróży do Rio de Janerio. Morze rownież jest świetne, ale górskie wspinaczki niesamowite!
      Buziaki :**

      Usuń
  4. Widzę, że zgadzamy się w paru punktach :D Też wolę zimę i jestem bardzo niecierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super! Niecierpliwość noe jest taka zła, ale to jednak wada niestety. Fajnie, że się zgadzamy
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Woda niegazowana? Też lubię, choć wiem, że wiele osób jej wprost nie cierpi :D

    Obserwuję, bardzo fajny blog!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię wodę gazowaną, a moja przyjaciółka wręcz przeciwnie.
      Dziękuję, jest mi bardzo miło. Witaj na moim blogu!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Zawsze przy LBA zadawano 11 pytań, a tu taka niespodzianka. Też lubię wodę niegazowaną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam niespodzianki. Więcej pytań oznaczało dla mnie większe wyzwanie, ale myślę, że dałam radę. Fani wody niegazowanej łączymy się!
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Aż założyłam nowe konto na bloggerze hihi. Miałam wpaść na wodę niegazowaną ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda niegazowana najlepsza, szczególnie Dobrowimaka.
      Witaj na moim blogu!
      Buziaki :*

      Usuń
  8. A ja nie znoszę zimy - najchętniej zakopałabym się pod kocami i nie wychodziła z domu ;) Razem z kakałkiem w ręku oczywiście :)
    Bardzo fajne odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że lato też lubię, ale ten zimowy klimat...
      Nie każdy lubi zimę, ale kakao tak!
      Witaj na moim blogu, zapraszam do częstego odwiedzania! Dziękuję, buziaki :*

      Usuń
    2. Będę dowiedziała na pewno :D

      Usuń
    3. Cieszę się i dziękuję za pomysł na Sweet Book Tag!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie